De eerste officiele link is gemaakt

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 29 Okt 2004, 14:50

[quote="Sander"]Ik ben zelf ook actief op het autoweek forum, en zal daar wel een topic openen over de probeclub, komen toch behoorlijk veel mensen.

Nee!!! Niet dat forum. Het is daar een' grote speeltuin op dat forum. Maar goed, hopenlijk blijft dat hier uit. :roll:

:wink: Greetz.
96 Probe 16v Teal Mist.

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 29 Okt 2004, 17:10

dat is misschien ook een optie maar goed daar kunnen we het op de msn meeting wel een keer over hebben.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 29 Okt 2004, 21:31

Pak het groots aan, misschien krijgen we wel een report, omdat we de enige club zijn in die nederland die over zeldzame auto's gaat... tenminste in nederland dan... in frankrijk schijnen er ook een hoop te rijden... Maar er zijn over de hele wereld maar zo'n 32.000 van verkocht... das een van de slechtste verkopen van Ford (ja, ook ik heb me verdiept :D)

Wisten jullie bijvoorbeeld ook dat de nieuwe (2000) Ford Cougar eigenlijk de 3th Generation Probe is?
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 29 Okt 2004, 21:49

nee dat wist ik niet dat de cougar de opvolger zou zijn.
had wel een vermoede.

dat is ook een optie om het groot aam te pakken maar dat betekend misschien ook even wat euries investeren voor sticker, misschien nummer plates voor de meetings enzzz.

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 30 Okt 2004, 11:35

Ja, we hebben een exclusieve wagen. :D En dat hoeft niet eens zoveel te kosten. :wink:

:P
96 Probe 16v Teal Mist.

Sander

Berichtdoor Sander » 30 Okt 2004, 14:28

Blijkt maar weer dat er weinig mensen met smaak zijn :D . Toch vreemd dat zoveel mensen tegen mij zeggen dat de Probe zo'n mooie auto is. En toch is ie zo slecht verkocht :?. Maarja onbekend maakt onbemind zeggen ze welleens.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Okt 2004, 15:07

Sander schreef: Maarja onbekend maakt onbemind zeggen ze welleens.


Nou wat je zegt... Veel mensen kennen hem niet, maar als ik dan iemand iets erover vertel en ze krijgen dan ook nog eens de wagen te zien, krijg ik altijd hele boel complimenten...

Of fanatieke auto-liefhebbers ze kennen durven ik niet te zeggen, maar misschien als we een reportage scoren dat de bekendheid van de Probe enorm om hoog schiet... Misschien krijgen we dan ook nog wel een leden explosie en een Probe te kort in Nederland :?
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Sander

Berichtdoor Sander » 30 Okt 2004, 16:31

Is wel wishfull thinking, maar zeker niet ondenkbaar. En ook goed voor de dagwaarde van je auto :D . Er staan in autoweek reglmatig reporrtages van mensen met apparte auto's, deze week iemand met een wide body Alfa Romeo 155 V6, bij blits bezit. Dus misschien kan iemand zich daarvoor opgeven??? is gratis :lol:

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Okt 2004, 16:36

ik denk de gene met de meest unieke auto, dat word in de toekomst waartschijnlijk coen met zijn klze blok, of iemand die zijn wagentje speciaal uitbouwt... of we kiezen voor een rep over de "standaard" probe. En welke word het dan? 1st of 2nd gen?

Of gaan we er met ons allen voor? Dan komt met name ook de club in beeld... Weet alleen niet of dat mogelijk is...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Sander

Berichtdoor Sander » 30 Okt 2004, 16:46

Heb welleens zo iets gezien van een corrado club ofzo. Mar daar zaten wel extreme exemplaren bij met 300+ pk :shock: .

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Okt 2004, 16:49

Nou doe je best zou ik zeggen :wink:

Zoals je weet heeft de reparatie me aardig wat gekost... als het weer wat beter gaat ben ik wel van plan om de performance van de wagen op te schroeven...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Sander

Berichtdoor Sander » 30 Okt 2004, 18:31

Ik als arme student heb d'r ook geen geld voor helaas :( . Ik heb deze 2.0 16v ook alleen uit financiele overwgingen anders had ik wel een V6 gehad inmiddels.

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 30 Okt 2004, 18:33

Ja, maar vind nog maar eens een mooie. :cry: Ook ik heb nu liever die v6 probe. 8)

:roll:
96 Probe 16v Teal Mist.

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 30 Okt 2004, 18:41

hmm er zijn er toch genoeg met een V6 in de club.
Waaronder ik mezelf ook moet rekenen.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Okt 2004, 19:24

En ook ik heb een V6...

Een collega van een kameraad heeft exact dezelfde als ik, alleen hij heeft lederen bekleding, waar ik dus al een bod op heb gedaan :lol: , hij wilde er 4.500 voor hebben, ik kan wel eens navraag doen als er gegadigden zijn.
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron