tijd voor een nieuw bestuur

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richard » 02 Sep 2012, 19:02

ik zet dit topic om te beginnen maar in dit forum gedeelte zodat iedereen het kan lezen.

ik ben van mening dat deze auto club toe is aan een nieuw bestuur die enthousiast is en ondernemend is.
want ik vind dat het met het huidige bestuur totaal niet het geval is.
de huidige bestuursleden te weten ik zelf, coen, sander (stenhove), hans en zelfs erwin (probepower) staan momenteel als bestuursleden maar erwin heeft geen probe meer, en komt ook nooit meer op het forum sinds juli 2010...
hij staat zelfs als groep leider...
coen komt wel regelmatig op het forum, maar heeft geen probe meer, en ik begrijp dat je dan niet echt met de probeclub onderneemt, ook ik zelf heb het zelfde probleem, maar dan omdat mijn probe steeds in de steigers staat.
ook sander is niet erg actief op het forum, en ik ben ook van mening dat je als bestuur je toch wel regelmatig je moet laten zien bij meetings e.d. en dan kom ik ook terecht bij hans, die, bij mijn weten, al jaren geen meeting heeft bijgewoond.

om deze en nog meer redenen ben ik van mening dat de probeclub toe is aan een nieuw bestuur, die er zin in hebben en enthousiast en ondernemend zijn om weer leven in de club te blazen!!!
want ik heb een beetje het idee dat de club een beetje dood aan het gaan is.

graag zou ik van iedereen wel reacties willen zien om te kijken wat we kunnen gaan doen.
ook mensen die zich wel willen plaatsen als bestuur. 3 of 4 mensen zou ideaal zijn.
misschien zijn er huidige bestuursleden die het niet met mij eens zijn, laat maar horen!

groeten richard
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Hans » 02 Sep 2012, 19:48

Ik ben het juist helemaal met je eens Richard.
Laten de geïnteresseerden zich melden! :)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor winy » 02 Sep 2012, 20:03

@richard ,
in de 2 jaar die ik de probe bezit én ook direct actief lid geworden ben van ons forum , vernam ik dat door het bestuur te weinig ondernomen werd op diverse vlakken .
Vaak kwam het in mini meetings ter discussie .
Ook veel leden die door aanschaf van een andere bolide , een schade enz enz ons forum niet meer bezochten .
Gezien de probe een uitstervende Ford is , is het ook wel begrijpelijk .
Een actiever bestuur lijkt mij helemaal geen slecht idee .
Wel een bestuur dat dan ook actief een probe bezit en koestert , ondernemend is en regelmatig ons forum bezoekt .
Ik vind het goed dat jij het ter discussie stelt , ben er ook voor .
zou het jammer vinden als de probeclub niet meer zou bestaan .

groetjes

Winy
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Noobstein91 » 02 Sep 2012, 21:17

tja, het klopt wel dat het beetje stilletjes is.

2-3 jaar terug was het nog vol actief hier, en nu komt er maar anderhalve paardekop. :roll:

maar ik denk ook dat de crisis er wat mee te maken heeft, iedereen word er een beetje depri van.
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 02 Sep 2012, 22:53

Vind het inderdaad wel goed dat het besproken wordt. Het is zeker veel leuker als het bestuur actief is aangezien er dan ook meer dingen gebeuren. Zowel op het forum als op uitjes enzovoorts. Ik ben benieuwd wat hier uit komt rollen. Ik wil mijzelf best beschikbaar stellen om in het bestuur te gaan zitten aangezien ik nu 2 jaar actief een Probe bezit en 2 jaar actief meedoe op het forum. Het lijkt mij heel leuk om er ook op deze manier mee bezig te zijn en dingen te organiseren. Ben benieuwd wie er nog meer zo over voelen.

Groetjes,
Richy
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

Gebruikersavatar
Michiel
Slave of a probe
Berichten: 2673
Lid geworden op: 04 Apr 2009, 14:36
Locatie: Melderslo (L)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Michiel » 03 Sep 2012, 20:56

Helemaal mee eens, denk al een half jaar dat deze site dood is!!
Ben zelf geen probe rijder meer (wat niet meer is kan weer komen, haha)
Maar het is inderdaad heel jammer dat de bestuursleden, niet online, geen probe meer hebben of nooit hun gezicht laten zien. Wil niet zeggen dat het bestuur wat er zit hun taken slecht heeft gedaan! Vind het jammer dat bijvoorbeeld de bbq maar 4 mensen trekt en maar 3 probes.. was graag gekomen met mn dodge, maar niet met zo weinig animo en ook een beetje ver voor mij ;)
Houd deze club in leven, want als ik me weer bedenk wil ik hier weer aanwezig zijn!


Ben trouwens ook de probestore van Nederland :D HAHA
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor michiel de munnik » 03 Sep 2012, 23:41

volgems mij zijn er hier uberhoubt nog maar een paar mensen echt aktief.......

wil geen spelbrekerzijn maar als het er 10 zijn zit ik ruim denk ik
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 03 Sep 2012, 23:48

Nouja Michiel, al zou dat zo zijn dan kan je met een activer/aanweziger bestuur toch wel dingen op de rails krijgen. Als de club inderdaad op z'n gat ligt dan hebben nieuwe leden ook geen behoefte om terug te komen.
Daarom denk ik met een nieuw actief bestuur die dingen gaan regelen en leuke meetings/uitjes organiseren dat je dan ook een hoop kunt doen.
Op een van de Duitse fora waar Teus en ik allebei lid van zijn heb je ook een club van ongeveer 15 actieve mensen maar die hebben elke maand bijvoorbeeld een Stammtisch evenement. Nu zeg ik niet dat we zoiets moeten doen, maar ook met een kleine clubje kan je een hoop doen. Nieuwe leden zijn natuurlijk ook altijd erg leuk.

Groetjes,
Richy
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Robert » 04 Sep 2012, 00:13

Je hebt gelijk hoor Michiel, maar wat Richy zegt:een actief bestuur is vereiste. Als je jezelf een club wilt noemen, moet je wel een actief bestuur hebben.

Ik had het er op de BBQ over met Richard, dit bestuur moet anders, en inderdaad no offence tegen het huidige bestuur, is ook logisch zonder probe of andere gevallen die genoemd zijn. Ik begrijp het wel, alleen het moet anders. Nu vooruit kijken en hoe kunnen we het nu zo aangenaam, uitdagend en leuk maken/houden voor de huidige leden en evt. nieuwe leden.
Een aantal ideeen heb ik al met Richard en Richy besproken (leuk 2 dezelfde namen hahaha, dan maar zo). Zoals jullie weten heb ik op dit moment (nog) geen Probe, maar wat niet is kan komen. Ik ben op zoek, maar deze moet helemaal naar mijn zin zijn. Lees: V6, leren interieur, liefst 97er, liefst amerikaan/canadees , goeie km stand etc.
Los hiervan denk ik dat ik best geschikt ben voor het bestuur (forum bijhouden, meetings organiseren + leuke uitjes ook naar buitenland, bbq etc.) alleen het financiele deel wil ik dan aan een derde overlaten, maar Richy heeft al aangegeven dat hij dit op zich wil nemen.

Gr Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 04 Sep 2012, 00:19

Financiën kan ik evt doen ja, maar als een ander zich ertoe geroepen voelt vind ik dat ook prima. Alleen als niemand anders dat wil ;). Maar absoluut, we moeten meer leuke dingen doen met de club, absoluut :)
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor michiel de munnik » 04 Sep 2012, 00:27

ik bedoelde ook te zeggen dat we een klein clubje zijn
en we gezien het aantal probes in NL zeker wel moeten kunnen groeien
alleen hoe krijgen we meer mensen aktief binnen de club
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 04 Sep 2012, 01:11

Actief reclame maken? Via facebook. Misschien elders op internet?
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Wim9516V » 04 Sep 2012, 08:53

Iedereen in het bestuur moet volgens mij actief bezig zijn (en blijven) met Probe rijden in het algemeen. Zoniet (meer), dan best zelf eerst een vervanger zoeken. Maar het blijft vrijwillige vrijetijdsbesteding, dus je kan ook weer niet teveel verwachten.

Ik rijdt al Probe sinds 1999, maar ik heb geen zin/tijd voor bestuurstaken, hoewel ik natuurlijk wel actief wil meedenken en hamburgers sponsoren!

Verder is de site nog steeds online, en doet Hans volgens mij prima de financiele zaken. Dus in ieder geval bedankt aan de bestuursleden dat de club uberhaupt nog bestaat!

Mensen die ambities hebben voor het bestuur, moeten dit dan ook wel minstens even lang (enthousiast) kunnen volhouden...

Succes ermee,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor winy » 04 Sep 2012, 12:18

gezien richy dagelijks ons forum bezoekt , ook wel zin heeft iets te regelen (organiseren) , vaak de meetings bijwoont , fanatiek probe driver is en blijft , is het wellicht een idee dat hij de taak van Sander overneemt . Woont niet zo ver van sander vandaan . Zodat Sander Richy wegwijs maken kan wat betreft het beheer van de site .
Ik persoonlijk heb er het volste vertrouwen in , zie Richy dat wel doen :wink:
Misschien wel een goede eerste stap in de richting van een ander bestuur .


groetjes

winy
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor michiel de munnik » 04 Sep 2012, 18:11

even over het reclame maken...... ik wil me er wel op richten om dealers en mensen op marktplaats enz.... er op te attenderen van het bestaan van de club.

een facebook, hyves enz.... kunnen we voor kijken om dat op te zetten. dit zalzeker een meerwaarde hebben gezien we dan vaker gaan voor komen tijdens het zoeken in google 8)

mochten er meer leuke / ludieke / grappige.... enz ideeen zijn laat het even weten zodat we kunnen gaan kijken of of het haalbaar is.

en gezien het feit we klein maar fijn zijn gratis dingen zijn altijd goed
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron