tijd voor een nieuw bestuur

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Wim9516V » 12 Sep 2012, 21:21

Richard: Financien is prima bij Hans, geen enkel probleem mee. Heb toch nog iets meer vetrouwen met geld in een iets ouder persoon! :mrgreen:

En je gaf dit zelf aan:

ik stap zelf zoieso uit het bestuur. dit omdat ik er zelf te weinig tijd voor heb, en om de reden die ik hier boven al heb verteld. maar ook omdat ik binnenkort bij een andere club lid ga worden als "full member" te weten full car tuning.
dit omdat ik zoals jullie weten veel met mijn probe doe qua tuning en styling, en omdat ik straks graag met zo'n soort club graag naar grote meetings en evenementen wil gaan.
dit kan hier niet omdat het meer een liefhebbersclub is en wij niet in aanmerking komen voor dikke tuning/stying evenementen.
ik blijf zeker wel lid op het forum, misschien ook nog wel als full member volgend jaar, maar dat is nog niet zeker...


En nu wil je inees wel lid blijven en taken bestuur op je nemen? Bestuursleden die zo snel van mening wisselen lijken mij niet echt de beste keuze.sorry... [-X

PS: En waarom oude accounts verwijderen? Dan zijn ook ineens alle posts van die persoon weg. Kom al jaren niet op Probetalk, maar account is er nog steeds. Lijkt me niet urgent om op eigen initiatief de forum leden lijst te gaan opschonen.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richard » 12 Sep 2012, 22:17

nja ik vind het wel jammer om uit het bestuur te stappen, zou graag nog wel een functie willen houden, maar dan wel iets wat ik gewoon vanuit thuis kan doen. en die 3 dingen is dat mogelijk namelijk. wist niet dat bijvoorbeeld phpbb relatief eenvoudig is. en ik ben wel veel actief op het forum.

maar wat bedoel je met "Heb toch nog iets meer vetrouwen met geld in een iets ouder persoon!"
wou je zeggen dat je mij niet er mee vertrouwd?... nergens om, maar als er iemand erg op in en uitgaven let qua geld ben ik daar zeker een van... het is tenslotte een losse aparte rekening van de club hoor. of denk je soms dat ik er met die paar tientjes o.i.d. vandoor ga hahaha
Hans schreef:Ik ben al jaren moderator op het forum, en houd de clubkas bij, d.w.z. ik doe betalingen voor o.a. de webhosting etc.
Dat wil ik best blijven doen want het is niet veel werk, maar als iemand het wil overnemen kan dat natuurlijk.

als ik dat deel er bij zou nemen, dan kan ik zoals ik al zei precies zien wie er de betalende leden zijn en waar nodig gelijk aanpassen op het forum.
het is dus niet dat ik snel van mening verander, maar meer dat ik geen andere oplossing zag tot nu toe.
maar goed, als er meer mensen er zo over denken als jou dan moeten ze dat zeggen, want dan doe ik gewoon lekker niks meer hoor. even goede vrienden...

ik probeer alleen mijn best te doen om de club te blijven ondersteunen en mijn bijdrage te leveren...
maar word niet gewaardeerd door jou zeker wim...


en als een account verwijderd blijven de posts er wel hoor. maar dan staat er als nickname anonymus.
maar voordat er account verwijderd word kun je die eerst een paar keer een mailtje sturen om te vragen zich even aan te melden op het forum. daardoor kan je zien of ze wel of echt niet meer op het forum willen komen.
na 3 mailtjes nog geen aanmelding, dan zou ik zeggen account deleten...
houd je het netjes en overzichtelijk. vind ik dan.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Robert » 12 Sep 2012, 23:39

@ Wim: Ik vind het ook erg kort door de bocht om zoiets te zeggen. Het zal niet persoonlijk om Richard gaan en iedereen heeft vooroordelen, maar ben het hier niet mee eens. Dat is het zelfde dat jongeren asocialer zouden zijn dan ouderen. Nou sorry, maar heb meer moeilijkheden met ouderen over het algemeen dan jongeren en dit hoor ik vaker van mensen. Dus grote bullshit.
In mijn ogen: is het meeste stemmen gelden, maar ik vind dat Richard dat prima over kan nemen. Als iemand verzaakt kom je daar heus wel achter en inderdaad paar tientjes kom op jongens.

@ Richard: Vindt het allang leuk dat je deze taak op je wilt nemen. Ik ben een computer-analfabeet (weet nog hoe ik op het forum moet komen maar veel meer is het niet hahaha!!) dus dit komt mij sowieso goed uit.
Ik vind het een goed argument dat degene die over het forum gaat, ook het best over de financiën beschikt, dan lopen de betalingen synchroon met het forum. Lijkt mij een uitstekend idee als je denkt aan: aanpassen full-membership, betaling webhost. Alles zo klein mogelijk houden (aantal personen) ben ik altijd wel voor.

Ik speel zelf in 2 bandjes en als er taken zijn dan willen we dat zo gestructureerd mogelijk houden. Bepaalde taken horen nou eenmaal bij elkaar. Daarom vind ik het een prima idee ook dat Michiel de visitekaartjes wilt ontwerpen, dit gaat samen met PR in mijn ogen. Niet dat het essentieel is, maar als je alles gestructureerd en duidelijk houdt heb je een betere fundering voor een organisatie.

Dit gaat ergens op lijken jongens! Goed bezig!
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
stenhove
Probe forever
Berichten: 676
Lid geworden op: 26 Aug 2008, 12:12
Locatie: Lieren
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor stenhove » 13 Sep 2012, 06:46

Alle accounts die na 01-01-2010 niet meer aangemeld zijn, zijn bij deze gedeactiveerd.
2.2L GT Turbo 12V

Gebruikersavatar
Teus
Probe addict
Berichten: 1094
Lid geworden op: 18 Nov 2010, 10:13
Locatie: Meerssen (L)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Teus » 13 Sep 2012, 08:09

:thumright: Ik ben blij verrast dat Richard heeft aangeboden om als Bestuurslid aan te blijven en ons forum en de site, alsmede het financieel beheer wil gaan verzorgen. =D>
:wink: Als Hans de financiën wil blijven doen zou ook fijn zijn.( :mrgreen: Hans is tenslotte een echte Probe-veteraan, Forummer van het eerste uur, vaak online en heeft heel veel Probe ervaring en Probe kennis.)
:P Sowieso is het top dat Robert., Michiel en Richy ook bestuursleden zijn :biertje:

Ik ben benieuwd wat het definitieve nieuwe FPCN bestuur zal worden :P .
:mrgreen: Wanneer is de introductie-meeting met het nieuwe bestuur :?:


mvg,
Teus 8)
Laatst gewijzigd door Teus op 14 Sep 2012, 12:13, 2 keer totaal gewijzigd.
1989 FORD PROBE LX U9
Bright Red Clearcoat Metallic
Scarlet Red Interior

Engine type: 2.2 Liter 12-valve in-line 4-cylinder
targa open air roof, luxury feature.

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Wim9516V » 13 Sep 2012, 08:29

Robert: Je loopt wel erg hard van stapel en je taalgebruik laat helaas wat te wensen over. En bestuurslid hoort diplomatiek te zijn en ieders mening te respecteren en op een beleefde manier te beantwoorden. Er stond trouwens een smiley bij (die Richard wel heeft opgemerkt =D> ), misschien wat kort door te bocht van jezelf dat je dat niet hebt opgemerkt? :mrgreen: Nogmaals, vertrouwen heeft voor mij niets met geld achterover te drukken te maken. Schatbewaarder is bij elke club een aparte positie, en moet niet worden gecombineerd met andere clubzaken. En bestuursleden horen met elkaar te communiceren, dus kleine moeite dat Hans doorgeeft wie de actieve leden zijn aan wie dan ook het forum beheer doet. Dat hoeft niet meer per postduif lijkt me. Wat goed gaat hoeft niet te veranderen.

Het gaat om continuiteit en stabiliteit, niet om impulsief gedrag...

Kunnen er best over stemmen, democratie rocks! En stemrecht lijkt me voorbehouden aan betalende clubleden lijkt me (betalen kan trouwens nog steeds, moet ik trouwens ook nog doen.. #-o ) Maar dan zullen de nieuwe bestuursleden wannabes wel even duidelijk moeten aangeven wie nu wat gaat doen en welke positie ze willen bekleden binnen de groep. En dan maken ze daarmee ook meteen een harde commitement dat ze dat minstens 1 jaar actief blijven doen, met of daarna zonder Probe in hun bezit...

Peace,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 13 Sep 2012, 09:38

Goed, zal ik dan starten?

In het bestuur zou ik graag organisatorisch bezig zijn. Clubmeetings organiseren, evenementen op Zandvoort regelen voor de club en voor de rest algemene zaken binnen het forum. Technisch ben ik nog steeds niet de sterkste qua tuning en oplossingen voor de Probe maar ik kan natuurlijk wel proberen oplossingen aan te dragen, maar voor zover ik weet is het uit elkaar en in elkaar zetten van een Probe geen vereiste om bestuurslid te worden :lol: :biertje: .

Groetjes,
Richy
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Hans » 13 Sep 2012, 09:45

Wat mij betreft ben je aangenomen Richy =D> :thumbsup:
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Wim9516V » 13 Sep 2012, 10:12

Wat mij betreft mag jij ook aanblijven als Probe schatbewaarder Hans! =D> :D

Richy: Prima, wil je hier nog een functie naam voor verzinnen. En technische Probe kennis is natuurlijk geen verplichte bestuurslid kwaliteit. Onvoorwaardelijke Probe liefde wel... :lol:

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richy » 13 Sep 2012, 10:29

Haha, maar dat weet je van me Wim dat ik die liefde bezit ;).
Functienaam niet zozeer, maar zoals Paul "Parts-tracker" als ondernaam heeft, zou ik bijvoorbeeld wel "Event Manager" willen hebben, voor de rest in de categorie bestuur zitten lijkt mij prima :)
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor winy » 13 Sep 2012, 11:50

vind het een goed idee dat Ome Hans het financiële gebeuren blijft regelen .
De functie Event Manager voor onze richy past ook netjes erbij .
Wat betreft het technische plaatje telt gewoon " samen zij we sterk " .
richard , die toch dagelijks online is , en dan als beheerder van onze site , die de boel in de smiezen houdt :lol: past er ook goed bij .
Robert zijn deel samen met richy . ( koopt Robert wellicht weer snel een probe :mrgreen: )
Michiel die de visite kaartjes een nieuw aanzien geeft :wink:

zo dan toch een leuke en betrouwbaar bestuur . :biertje:

laat gaan , laat gaan :smt045
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richard » 13 Sep 2012, 12:23

nou prima, dan behoud Hans zijn huidige funcktie
hans beheer financieel.
richard beheer forum/site
richy en robert organiseren van meetings e.d.
michiel beheer reclame spullen (of hoe het maar heet haha)

lijkt mij wel een mooie groep zo :)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Robert » 13 Sep 2012, 12:30

@ Wim: Taalgebruik? Omdat ik het woord bullshit gebruik? Sorry, moet onzin zijn. Ik vind het een loze opmerking over jongeren en ouderen, dat is mijn punt. Schoot even in het verkeerde keelgat dat iemand aanbied om iets te doen en dan wordt er zo op gereageerd. Mij maakt het niet uit wat de taakverdeling zal worden, ik formuleer altijd netjes wat ik vind, maar dit vond ik een rare opmerking.

Voor de rest Rock on! We zijn goed op weg.
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Wim9516V » 13 Sep 2012, 17:33

Robert: Ik zei toch niets over jongeren en ouderen? En ik kan met jong en oud overweg, want zit er ergens tussein! :mrgreen: Anyway, no problem..het nieuwe bestuur lijkt in zicht. Koop jij nou maar snel een andere Probe kan je ook gelijk echt minimeeten! :D :biertje:

Wim

PS: Ik neem aan dat in deze slechte economische tijden alle bestuursleden ook contributie betalen? Is aan de kleur niet te zien helaas. Dus willen er nog mensen bij in het bestuur? :)
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: tijd voor een nieuw bestuur

Berichtdoor Richard » 13 Sep 2012, 18:17

als het goed is betalen ook de bestuur leden hun contributie.
zou hans even moeten kijken.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron