Hoorde van Bas dat het normaal is dat je de codes met een standaard kl36 ecu niet kan uitlezen.
Daarvoor heb je een nieuwe chip nodig of zo.
En stuk zal ie ook niet zijn omdat 1 op de 150 (bij bas) echt dood is en zoals jezelf al zei dan werkt niets meer hehe..
Moet eigenlijk zeggen, dat sinds afgelopen zaterdag al me bougies zijn vervangen, dat ie nu goed rijdt. Goeie power, snel, soepeler lopen...dat is een nieuwe ervaring voor me
Alleen een knipperend deurlampje op me dashboard vat ik nog niet.
@den jean
De klze is in principe zo om te ruilen met een klde. zelfs met de oude klde onderdelen.
Alleen als je dat blok optimaal wilt benutten dan moet je de klze ecu en de je50 vaf gebruiken.
't zal voornamelijk te maken hebben met de staat van het blok, je hebt tenslotte geen idee hoe de vorige eigenaar ermee heeft gereden. Als alles foutloos is overgezet dan hoor je nog wel is dat de een uitstoot problemen heeft en de ander niet.. vraag me niet waarom.
Mijn problemen zijn relatief klein maar het was zo irritant omdat ik niet door de apk kwam.
bouwjaar van de klze's is volgens mij zo rond '93