schakelschema verlichting

Voor alle overige technische vragen
Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

schakelschema verlichting

Berichtdoor Richard » 08 Aug 2008, 07:27

hey mensen,
zoals jullie weten heb ik de sleepy eye mod toegepast
alleen wil ik het graag iets anders.
ik kan nu namelijk alleen de koplampen in sleepy eye zetten als ik de lampen aan zet.
maar ik wil het zo hebben dat ik de lampen altijd met de momentschakelaar in sleepy eye kan zetten als ik nu de lampen aan of uit heb.

dus eigelijk komt het er op nee dat de orginele draaiknop op de richtinaanwijzer alleen is om de verlichting aan en uit te zetten en de nieuwe momentschakelaar te gebruiken om de kappen omhoog en naar beneden te doen

wie weet misschien hoe dit zou moeten of e.v.t. een schakelschame hiervan heeft
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Re: schakelschema verlichting

Berichtdoor Nick » 08 Aug 2008, 11:01

kan je beter even op PT checken richard, is me in de afgelopen jaren opgevallen dat electrische schema's van US en EU spec probes veel van elkaar verschillen qua kleuren enz..
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: schakelschema verlichting

Berichtdoor Richard » 08 Aug 2008, 11:21

heb ik natuurlijk daar ook al gedaan he :mrgreen:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
den jean
Probe forever
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 Jan 2006, 15:35
Locatie: Biervliet
Contact:

Re: schakelschema verlichting

Berichtdoor den jean » 08 Aug 2008, 12:30

Ik weet wat je bedoelt richard,volgens mij moet je dan 2 zelfstandige circuits maken
Vanaf je momentschakelaar draden leggen naar het motortje en ergens vaste stroom van aftakken,zodat alleen het motortje aangesproken wordt
En de originele schakeling gewoon laten zitten,je zou dit eens kunnen proberen met een losse accu ernaast zetten en dan met een paar draadje,s op je motortje en kijken of ze naar boven komen.


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers