Pagina 1 van 1

interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 21:13
door Nick

Re: interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 21:16
door Angringo
gruwelijk!!! doe mij maar een 2.0 v6!!

Re: interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 21:32
door Nick
als je toch die moeite gaat nemen kan je er net zo goed een 2.5 inleggen ;)

Re: interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 22:03
door ProbePower
Hmm wie heeft er zin in een vertaalklusje :p dus is wel een leuk artikel om op de server te zetten...

Re: interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 22:51
door Nick
iedereen kan engels, gewoon zo dr op donderen met een bronverwijzing ;)

Re: interesting...

Geplaatst: 08 Okt 2008, 23:00
door Terr-E
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, ik heb 'm als PDF.
3.2 MB (kan 'm denk ik niet hier posten ?)

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 17:45
door Petje
zeker de moeite waard om op het forum te zetten

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 17:57
door ProbePower
Stuur maar door, dan spijker ik hem op de server...

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 19:54
door ProbePower
Voor de liefhebbers staat het PDF documentje op de server...

>klik<

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 20:17
door Tieske Turbo
Angringo schreef:gruwelijk!!! doe mij maar een 2.0 v6!!


waarom Ro? je hebt toch al een Jap FS? zo'n 2.0 v6 is ook nie zo'n geweld hoor (xedos blok volgens mij)

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 21:11
door Angringo
tja,,,6 cilinders vind ik toch wel een gruwelijk geluid.

die halve liter extra hoeft niet eens,,benzine is al duur genoeg en mbt tot t supercharger verhaal..maar jah zucht,,die motoren zullen wel aardig prijzig zijn...

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 21:47
door Nick
buiten t feit dat de motoren prijzig zijn is het niet makkelijk inbouwen bij jou... En als je die SC'er nog steeds wil kun je beter bij je I4 blijven! Waar wat denk je te gaan rijden met een SC'er dan Ro? Je weet dat je dan nog 2x zoveel gaat zuipen als een KL hé?

Re: interesting...

Geplaatst: 09 Okt 2008, 22:43
door ProbePower
Het verbruik verschilt nagenoeg niets tussen een I4 en een V6, waarom zou die 2.0 V6 die er tussen in zit dan meer zuipen!?

Re: interesting...

Geplaatst: 10 Okt 2008, 15:25
door Terr-E
Ik denk dat Nick doelt op de S/C.
Ongeacht of je een 2.0 I4, 2.0 V6, 2.5 I4 of 2.5 V6 rijdt, een S/C verhoogt het brandstof aanzienlijk.
En zoals Ro al zegt, brandstof is al duur genoeg.

Re: interesting...

Geplaatst: 10 Okt 2008, 19:35
door ProbePower
Ik doelde op Ro, omdat hij opmerkte dat een 2.5 V6 veel meer zou zuipen van een 2.0 V6 ;)

Angringo schreef:tja,,,6 cilinders vind ik toch wel een gruwelijk geluid.

die halve liter extra hoeft niet eens,,benzine is al duur genoeg