nieuw en gelijk all wat vragen en een probleem

Voor alle overige technische vragen
Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re: nieuw en gelijk all wat vragen en een probleem

Berichtdoor Coen » 17 Okt 2008, 19:04

Ok, heb ik dat verkeerdt opgevangen dan :roll:
Heb zelf nooit de ontsteking afgesteld na het vervangen, kijken of die goed staat kwa rotor enz en erin drukken...

Bovenstaande heb ik namelijk meerdere malen op PT gelezen, van mensen die de timing probeerde te stellen maar even later alles weer gewoon stond zoals het stond...

Maar goed, is ook al weer lang geleden :mrgreen:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

John B.
Slave of a probe
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 Feb 2006, 10:35
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: nieuw en gelijk all wat vragen en een probleem

Berichtdoor John B. » 21 Okt 2008, 18:43

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
'94 Probe. feat--> 2.5l V6 KLZE edition <-SOLD->
'04 Renault Megane 1.6l 16v citron vert.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Petje
Probe addict
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 Jun 2007, 17:01
Locatie: Sint Hubert
Contact:

Re: nieuw en gelijk all wat vragen en een probleem

Berichtdoor Petje » 22 Okt 2008, 15:10

ja, idd happy birthday!
1989 Ford Fiësta 1.1L sold
1993 Ford Probe 24V, sold
1989 Ford Fiësta XR2i, sold
1992 Honda CRX, sold
2001 Chrysler Sebring 2.0 automaat, sold
1994 Ford Probe 24V GT, sold
2002 Seat Cordoba Cupra, sold
2002 Volkswagen Golf TDI
1999 Ford Cougar V6


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers