Heb even gegoogled, want was eigenlijk toch wel benieuwdt
Het schijnt net zoiets te zijn als A.L.S. alleen dan meer voor het wegtrekken bij de streep, je verlaagt hiermee je rev-limiter en verandert de timing iets...
Je kan het ook als een soort van Launch control bekijken want je gebruikt het alleen bij het wegtrekken, naar het schijnt...
Als je een nogal grote turbo hebt met nog al veel lag schijnt het goed te werken...
Je trapt het gas vol in, de rev limiter stopt bij 3000 toeren waarna de timing verschiet...
Resultaat is een klapperende uitlaat pijp door de benzine wat nou in de uitlaat ontrbrand, en die klappen helpen je turbo sneller op te spoelen...
Zo heb je direct bij de start de turbo al goed op gang...
Het schijnt veiliger te werken dan A.L.S. omdat ze beweren dat de explosies niet in de turbo plaats vinden wat vaak bij A.L.S. wel het geval is, maar dit klinkt echt voor geen meter
Net een paar filmpjes gezien, nou het is net of die honda'tjes aan de chillie concarne hebben gezeten
A.L.S. klinkt stukken beter, en een beetje lag bij de start hoort er ook wel bij
Maar goed, dit is wat ik er van begrepen heb...