Berichtdoor Wim9516V » 23 Jun 2009, 08:27
Hey Paul,
Was de eerste keer dat ik de V6 deed, en mijn achterste pakking moest toch gelijk vervangen worden. Je hebt iets meer ruimte met de covers eraf, zowel voor de zijdeksels er af en weer op, als voor de timing extra goed te checken. Maar volgens Haynes boek moet het inderdaad niet als je pakkingen ok zijn. Deed het wel altijd bij de I4, want dan moest je wel (breder deksel) en om zeker te zijn dat de ontsteking weer goed stond. Maar op de V6 hoeft het inderdaad niet. Maar heb het niet geprobeerd met de deksels erop, dus weet niet of dat veel @@*#*@ is of ok.
Greetz.
WIm
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...