Berichtdoor Wim9516V » 17 Aug 2009, 13:57
Mmm,
Dan moet het van je koelvloeistofreservoir komen, dan zit daar links. Als ie te vol is dan gaat het teveel er uit, zit overloop slangetje. Dat zou vanzelf moeten stoppen. Olie denk ik dat of gewoon smurrie is dat al achter spatbord zit of het is gewoon een beetje oude 'mayo look' koelvloeistof die meestal in het reservoir zich ophoopt in de loop der jaren....
Wel koelvloeistof peil goed nakijken! Kan ook teveel overdruk op koelvloeistof staan met diverse mogelijke oorzaken (koppakking lek, thermostaat vast dicht, slang beschadigd)
Zit er echt olie in je koelvloeistof dan is de koppakking lek...
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...