Berichtdoor Wim9516V » 23 Jun 2010, 08:21
Ik heb er toen een hele tijd achteraan geweest voor mijn 2.0.
Punt was dat al die bedrijven die het zogezegd kunnen het enkel konden waarmaken voor US modellen waar een andere ECU inzit. Heb toen nog heel mijn ECU eruit gehaald en daar zit simpelweg geen Eprom op die is om te wisselen (kleine chips die je niet kan omwisselen, tenzij door een expert bedrijf voor mega Euro's).
Ze hebben wel lijstjes op hun website staan, maar als je dan belt/langsgaat blijkt het toch niet te lukken. ODBII zit wel een stekker op dus die ECU geef ik meer kans.
Terr-E: Geef me die Fullsize link maar eens....
Wat je wel kan doen bij een EU-spec is de ECU omwisselen voor een US model, misschien dat Nick dat heeft gedaan? Op de Duitse Probe forums ook gespeurd, zelfde resultaat. EU-specs zijn niet simpelweg te chippen, en het is ook meestal niet de moeite met een standaard KL of FS.
Dus eerst zien, dan geloven!
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...