3.0 v6 blok

Voor alle overige technische vragen
Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Richard » 08 Aug 2010, 08:22

hmmm, ik denk dat je met deze vraag beter naar probetalk.com kan gaan... :roll:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Coen » 08 Aug 2010, 11:14

Volgens mij is er iemand op PT die er mee geexperimenteerdt heeft maar of dat ooit gelukt is...
Het zijn twee totaal verschillende blokken, duratec en KL en dat betekent niet alleen ombouw van je motorsteunen en versnellingsbak maar ook alle elektra, kabelboom, computers je snapt waar ik heen wil ;)
Ik denk dat je een hele boel geld en tijd kwijt bent voor dat je die 226 paardjes allemaal aan het rennen hebt, een 6-bak in de probe desalniettemin wel verrekte intresant in een probe :roll:

Anyway, ik zou opzoek gaan naar een klze, opnieuw opbouwen, paar leuke bolt-ons en lekker rond de 200pk gaan circelen, en dat gaat best leuk hoor ;)
Je moet her en der wat aanpassen, bouwjaar verschillend kwa elektronica en niet iedereen op het forum zou het met mij eens zijn hier over maar als je opzoek bent naar meer atmo pk's zou ik deze weg in slaan ;)

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Wim9516V » 18 Aug 2010, 09:21

Coen: :mrgreen: =D>
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Coen » 18 Aug 2010, 09:50

Je gaat me toch niet vertellen dat je het me mee eens bent Wim of wel? :shock:

:mrgreen:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Nick » 18 Aug 2010, 10:12

KL en duratec motoren zijn niet makkelijk swap-baar.
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: 3.0 v6 blok

Berichtdoor Richard » 22 Aug 2010, 08:15

ja dat bedoelt hij :mrgreen:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron