Tieske Turbo schreef:dat vind ik nogal ver gaan Nick...
het zou ook een "ouwerwetse ouwehoer meeting" worden daar dus snap ik best dat ze met de club zelf iets willen doen...
maar er zijn al een aantal reacties op gekomen en die vinden het prima dat we met de bassie & adriaan koplampen komen
Uiteraard vind ik wel dat de hele club het er mee eens moet zijn. Op een Golf meeting kom je ook bijna geen Polo's tegen en op een Escort meeting zouden we denkik ook niet extreem welkom zijn.
Als de mensen het graag willen gaan we met z'n allen, hebben ze zoiets van tjah... nja.. het is toch een 626 meeting, dan moeten we het niet doen
.
Dat van Nick was volgens mij licht sarcastisch
.
Tieske Turbo schreef:dus dat is je excuus voor die opmerking?
nou ja...
die mannen zijn pas de echte knutselaars! engine swaps zijn daar bijna verplicht hahaha
(bijna) 2 stations met F2T's, vele coupés met getunede FE3, FE3 opgeboord en geturbo'd (nog een aantal in de maak) en velen met een upgrade swap van bijvoorbeeld 2.0 8v naar 2.0 16v of 2.2 12v naar 2.0 16v of 1.8 8v carb naar weer wat anders... verschillende versnellingsbak swaps voor betere curve of top... race uitvoeringen voor op de Nurburgring... verzamelaars van meerdere 626en (maar dat vertegenwoordigt Jos hier weer
)
heb ik hier dus nog niet zien gebeuren op de mannen met ZE's na dan...
maar goed, we zien wel... ik ga anders eerst naar de 626 toe en dan naar de probe meeting...
Nu is het natuurlijk wel zo dat er gewoon erg veel 626'sen rond rijden hier in nederland en dat bij die club bijna alleen maar van die sleutelaars zitten. Dan is de kans voor zoiets gewoon groter.
Als je een Probe hebt ben je vanwege de zeldzaamheid al bijna 'verplicht' bij een club te gaan
.
Trouwens.. Een station met een F2T.. Talking about a sleeper
.