Berichtdoor Wim9516V » 07 Sep 2010, 15:39
Paul: wat doe je weer moeilijk!
1) Hoeft niet (meer), remmen moeten zichzelf stellen nadat ze (correct) zijn gemonteerd. Inbus is enkel nodig bij vervangen remblokken en/of schijven (opendraaien en daarna weer dicht). Daarna hoef je nooit meer naar die inbus bout te kijken...
2) 5-7 klikken optrekken wat een ingewikkelde (on)zin.
Veel makkelijker: Je achterwielen mogen pas gaan aanlopen (dus wel met allebei of 1 kant(en) omhoog) na de 2de klik (dus na 2 keer kilikken moeten ze nog net vrijlopen).
Dan is het altijd goed. Want je kan veel klikken aantrekken als je wat sterkere arm hebt. 1-2 lukt iedereen nog wel!
Enige wat je nu dus nodig hebt is een 10 mm dop met verlengstukje (los te kopen bij de Gamma bijvoorbeeld in niet te dure setjes - goed voor het simpele (weinig kracht) werk).
Wim
Laatst gewijzigd door
Wim9516V op 07 Sep 2010, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...