Zeker waar Rene, ik denk dat ik wel redelijk met zekerheid kan zeggen dat ik de Probe met de meeste kilometers binnen de club heb.
En Thijs, dit verbruik is dan zeker wel netjes, maar de kosten die ik eigenlijk aan deze 4-pitter zou moeten maken, weegt niet op tegen het brandstofverbruik van een v6. Zodra ik mijn schadebedrag heb ontvangen van die aanrijding half maart, verkoop ik deze (wellicht aan een geïnteresseerde binnen de club, maar dat denk ik niet) en dan koop ik daarna een v6 uit Duitsland.
Ik wil eigenlijk het liefste gewoon een mooie v6 met weinig kilometers in goede staat voor niet al teveel geld, en dat klinkt als een utopie, maar ik denk dat dat zeker mogelijk moet zijn als ik eentje uit Duitsland wil importeren.
Zodra ik deze verkocht heb, en een v6 ga kopen wil ik eigenlijk wel graag hulp (die ik waarschijnlijk van Teus krijg
), dat ik niet de Probe meeneem uit Duitsland en dat hij in Nederland niet door de APK komt tenzij er nog weer een hoop in geïnvesteerd moet worden.. Dus ja, ik wacht het voor nu nog maar eventjes af en hopelijk kan ik dan binnenkort een mooie v6 kopen.
Eentje waarmee ik heel lang kan doen hopelijk