telefoonnummer Marc Colgan

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
lovemyprobe
Probe friend
Berichten: 73
Lid geworden op: 26 Aug 2011, 23:49
Locatie: Zevenaar

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor lovemyprobe » 26 Aug 2012, 21:38

In juni is mijn APK verlopen, op 9 mei stond mijn Probe een dag bij de garage voor de keuring en ik kreeg een hele lijst mee.
Toen heb ik besloten om de Probe te houden en op te knappen, dus ik alle onderdelen besteld bij de Probestore.

Het duurde ongeveer anderhalve maand, toen kreeg ik de onderdelen binnen. Dat wil zeggen... Box 1 of 2.
Tussendoor heb ik een mail gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurde, en kreeg ook netjes antwoord terug, hij had de remslangen niet op voorraad. Ja, kan gebeuren, geen probleem.

Toen ik dus doos 1 had gekregen heb ik een mail gestuurd met de vraag om het trackingnummer van pakket 2. Meerdere keren, en heb daar ook nooit antwoord op gehad.
In de tweede doos zouden een middendemper en gasveren zitten, deze heb ik nog steeds niet binnen. Maar zonder die middendemper kom ik de APK niet door.

Een hele tijd heb ik geen antwoord op mijn mails gekregen, ik had het idee dat hij op vakantie was.
Ongeveer twee weken geleden kreeg ik een mail (nog steeds niet met het trackingnummer van het pakket), maar wel met de vraag of hij de onderdelen overnieuw moet sturen.
Ik heb hem gevraagt om dit inderdaad te doen en heb ook weer naar een trackingnummer gevraagt, die ik nog niet heb gekregen.
Die tweede doos die hij de eerste keer heeft verstuurd kan wel eens in het depot hier vlakbij liggen, maar daar kan ik niet achter komen zonder tracking nummer!! Hij heeft ze destijds in elk geval apart verstuurd, want het tracking nummer van het eerste pakket bestaat uit 1 colli, dus pakket twee heeft zijn eigen nummer.

Ondertussen heb ik de boete van het CJIB al binnen... € 120,- plus € 6,- ambtenarenslaaptoeslag, en daar baal ik behoorlijk van! Ik ben flink op tijd voor de APK gegaan en door al deze onzin gaat het me een hoop geld kosten.

Ik heb vaker spullen bij de Probestore besteld en dat is altijd goed gegaan, maar dit vind ik erg jammer...
An ye had been whare I hae been, Ye wad na been sae cantie, O!
An ye had seen what I hae seen, On the braes o' Killiecrankie, O!
1996 Probe GT 2.5 24V

Gebruikersavatar
Michiel
Slave of a probe
Berichten: 2673
Lid geworden op: 04 Apr 2009, 14:36
Locatie: Melderslo (L)

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor Michiel » 26 Aug 2012, 22:42

Die boete is helaas je eige schuld! schoren he, anders ben je vanzelf de zak. Ook na deze boete kun je weer wachten op de volgende als hij nog niet geschorst is.
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping

finaldragons
Probe learner
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 Feb 2012, 21:03

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor finaldragons » 27 Aug 2012, 16:25

Vind dat je niet kan verkopen wat je niet hebt.
Als je dat wel doet mag je tenminste aangeven dat het er niet is en wat langer kan duren , Je zou er niet om moeten vragen lijkt mij?
En als je het wel vraagt en het antwoord is : Snel , Verwacht ik ook snel niet na 3 maanden nog wachten op een besteld onderdeel.

Ik ben nu 3 maanden aant wachten 4 weken op het onderdeel en nu 8 weken op de refund.....(was nog iemand die een koppeling had besteld en die heeft em na 3 maanden ook nog niet)
Laatste bericht was ik ga het Dinsdag(aanstaande morgen dus) overmaken ben nu op vakantie.

Dus we gaan het mee maken, es zien of die na 3 maanden slap geouwehoer over de brug komt.

Gebruikersavatar
lovemyprobe
Probe friend
Berichten: 73
Lid geworden op: 26 Aug 2011, 23:49
Locatie: Zevenaar

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor lovemyprobe » 27 Aug 2012, 17:10

Michiel schreef:Die boete is helaas je eige schuld! schoren he, anders ben je vanzelf de zak. Ook na deze boete kun je weer wachten op de volgende als hij nog niet geschorst is.


Schorsen is toch minimaal een half jaar?
En dan mag de auto ook niet op de openbare weg staan. Ik kan m niet in de huiskamer kwijt zal ik maar zeggen.
En een tweede auto heb ik ook niet in mn trappengat staan. Openbaar vervoer naar mijn werk is niet bestaand.
Daarbij verwacht ik niet drie maanden te moeten wachten als ik een paar onderdelen bestel, voor zover ik weet is het al even geleden dat de postkoets de spullen langs kwam brengen...

Als Mark me nu gewoon zegt dat het 30 pleuro extra kost om de spullen binnen een week binnen te hebben dan heb ik daar ook wel vrede mee.
An ye had been whare I hae been, Ye wad na been sae cantie, O!
An ye had seen what I hae seen, On the braes o' Killiecrankie, O!
1996 Probe GT 2.5 24V

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor Richard » 27 Aug 2012, 17:19

schorsen is minimaal 3 maanden.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Michiel
Slave of a probe
Berichten: 2673
Lid geworden op: 04 Apr 2009, 14:36
Locatie: Melderslo (L)

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor Michiel » 29 Aug 2012, 18:54

Ik dacht dat je schorsing zo weer op kon zeggen door er een nieuwe apk op te gooien?
Je moet alleen voor minimaal 3 maanden betalen. Je kunt niet per maand schorsen. Maar wanneer de auto weer klaar is dan keur je hem en ben je ook meteen van je schorsing af
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping

ford freak
Probe learner
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 Okt 2011, 21:09
Locatie: antwerpen

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor ford freak » 31 Aug 2012, 19:58

ik ben inderdaad al sinds 16/5 op mijn koppeling aan het wachten van mark laatste mailtje van hem gekregen op 27/7 en toen ging het nog 3 dagen duren al meerdere mailtjes gestuurd en geen reactie ik heb hem net nog een mailtje gestuurd met de vraag waar men onderdelen blijven of dat ik men geld terug wil

ik durf nu nergens anders meer ene te bestellen omdat ik vrees binnen kort met een extra koppeling ga zitten en er zitten geen hopen mensen te wachten op een koppeling voor een mk1 turbo

ik heb zowieso al niet veel vertrouwen in internet aankopen maar na meerdere positieve dingen gelezen te hebben hier toch maar bij probestore besteld

had ik het op voorhand geweten had ik ze elders gezocht men probe staat al meer dan 3 maanden op bokken in de garage en het begint echt vervelend te worden nu zou ook aan men andere wagens nog willen werken maar dan moet eerst de probe opzij
drive in style!

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor michiel de munnik » 31 Aug 2012, 21:22

dreigen met juridische stappen heeft voor mij gewerkt
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

ford freak
Probe learner
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 Okt 2011, 21:09
Locatie: antwerpen

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor ford freak » 31 Aug 2012, 22:11

zal ik eventueel eens proberen
drive in style!

finaldragons
Probe learner
Berichten: 30
Lid geworden op: 26 Feb 2012, 21:03

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor finaldragons » 01 Sep 2012, 10:10

Nou Dinsdag is gekomen en gegaan...
Kreeg woensdag een mailtje ik heb het overgemaakt kost een paar dagen voordat het er is...
Nu Zaterdag nog niks binnen.....

Gebruikersavatar
Rene
Probe addict
Berichten: 1985
Lid geworden op: 04 Okt 2008, 12:50
Locatie: Beverwijk

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor Rene » 03 Sep 2012, 15:18

Duurt wel even meestal.
PROBE 2.0 16V E2 Red
onderstuur :als je met de voorkant de muur raakt.
overstuur :als je met de achterkant de muur raakt.
pk's :hoe hard je de muur raakt.
koppel :hoe ver je de muur met je mee sleept.

ford freak
Probe learner
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 Okt 2011, 21:09
Locatie: antwerpen

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor ford freak » 03 Sep 2012, 17:38

ik heb na enkele dagen van mark een mailtje terug gehad met de vermelding dat er van di ekoppeling niks gaat komen omdat hij er zelf niet kan aangeraken, geld terug geven ziet hij niet zitten maar ik kan dan wel voor het bedrag dat reeds betaald is andere onderdelen bestellen (waar ik eigenlijk geen belang bij heb omdat ik verder niks nodig heb) dus ik neem geen risico meer met bestellingen op internet voortaan ga ik naar de schop zelf ook al kost me dat meer dan ben ik tenminste zeker dat ik mijn onderdelen heb

groeten
drive in style!

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor Robert » 03 Sep 2012, 18:02

@ ford freak: wat nou geen geld terug?! Ik had hier achteraangegaan, jij heb iets besteld op zijn website. Hij kan er niet aankomen, is zijn fout, dus moet ie mijn ogen wel het geld teruggeven.
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
MLBP
Probe enthousiast
Berichten: 477
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:49
Locatie: Leusden
Contact:

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor MLBP » 03 Sep 2012, 18:10

Volgens mij zit die gast in Engeland in geldproblemen, als je al die verhalen allemaal bij elkaar plakt lijkt het mij wel duidelijk!
'94 Peugeot 306 1.4 8V (<--HAHA!) | Rusty old Skank!

'96 2.0 GT 16V
| US-Blinkers | It's not a vintage Cadillac, but it always gets me there and back!

ford freak
Probe learner
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 Okt 2011, 21:09
Locatie: antwerpen

Re: telefoonnummer Marc Colgan

Berichtdoor ford freak » 03 Sep 2012, 18:29

als er nu nog iets op zijn shop stond dat ik kan gebruiken zou ik er geen probleem mee hebben maar kan echt niks gebruiken
ik heb hem dat ook laten weten dus ben nu eens benieuwd naar zijn antwoord

ik heb echt geen zin om daar een boel onderdelen te bestellen die ik niet nodig heb om dan toch nog wat waar voor men geld te krijgen wil gewoon men geld terug

tijdje geleden in een ander topic dat ik niet kan terug vinden (door mezelf gestart met tittel koppeling mk1 turbo) was er iemand die zij nog een sportkoppeling te hebben liggen moest diegene die dat daar gepost hebben dit lezen pb me maar heb er ene nodig of moest er iemand zijn die weet wie dat was mag je het me laten weten
drive in style!


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron