memberlist met veel namen die niet posten

Opmerkingen over de site en/of het forum
Pim

memberlist met veel namen die niet posten

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2006, 16:40

Viel me net op dat er veel mensen in de lijst staan die zich wel geregistreerd hebben, maar nog nooit een letter gepost hebben hier.

Hoe lang blijven die mensen in de wacht staan?

voorbeeldjes:

1 paul1 Netherlands 17 May 2006 0
2 Elsyah 25 Jun 2006 0
3 TH Duitsland 12 Jan 2005 0
4 DirtBag Rotterdam 11 Aug 2006 0
5 arvind.r 02 Feb 2006 0
6 Marijke 07 Feb 2006 0
7 martin halfweg 09 Mar 2006 0
8 harm-jan duiven 19 Mar 2006 0
9 ricardoba Breda 18 Apr 2006 0
10 frits 10 May 2006 0


Groeten van Pim

Pim

Berichtdoor Pim » 18 Aug 2006, 10:58

ILOVEPARISHILTON

Tieske zegt opzouten!

Hahahaha

Goed bezig maat!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 29 Aug 2006, 16:10

Hey niet Elsyah verwijderen!!!


das me meissi
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 29 Aug 2006, 18:20

Hey Ro,

Ik wil niet vervelend doen, maar:

Je hebt helemaal geen new FS_ZE blok uit Japan! :grin:

Je hebt wel een low mileage FS blok uit Japan. 8)

Toch een subtiel verschilletje tussen beiden....

Greetz,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 30 Aug 2006, 14:45

Heey Wim,,

Ach ja,,,dan geen ZE,,,,ik weet tut allemaal niet meer,,,enige wat ik wel weet.,,,is dat ie n stuk sneller is door me vorige blok. :evil:

Hoe kan dat dan Wim?
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Aug 2006, 14:47

Goed lezen Ro...

Jij hebt het over een NEW FSZE blok...

Wim over een LOW MILEAGE FS BLOK....

Het verschil zit hem in het nieuwe en het weinig gebruikte...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 30 Aug 2006, 18:23

juist... je ouwe blok was gewoon zo ver heen dat ie er geen 118pk meer uit kon halen, je nieuwe blok wel... hoe ouder/meer km's/slijtage een blok te verduren heeft, des te minder haalt ie zun vermogen uit de kast...
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 31 Aug 2006, 12:24

nou,,,,ik kan je de donder er op zeggen dat ik nu geen 118 pk heb heren.

Ik heb meedere autos gehad (nieuw en oud) die rond ditzelfde PK gehalte zitten,,

Heb heb toevallig nog met n maat van mij gescheurd die n bmw 2.0 heeft,,,met 135 pk,,,en trok em er zeer goed uit,,,

maar ja,,eeuwige discusse,,

Ik ga toch naar australie en hij gaat n jaar de opslag in, :-(
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 31 Aug 2006, 12:28

angringo schreef:nou,,,,ik kan je de donder er op zeggen dat ik nu geen 118 pk heb heren.

Ik heb meedere autos gehad (nieuw en oud) die rond ditzelfde PK gehalte zitten,,

Heb heb toevallig nog met n maat van mij gescheurd die n bmw 2.0 heeft,,,met 135 pk,,,en trok em er zeer goed uit,,,

maar ja,,eeuwige discusse,,

Ik ga toch naar australie en hij gaat n jaar de opslag in, :-(


Neem je hem niet mee? jammer...
Maar australie maakt een boel goed... gewoon een Holden huren :P
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 31 Aug 2006, 13:12

Hehehe,

Het is geen FS_ZE want daar zit een coil pack ontsteking op. Bij jou zit er een gewone verdeler op. Kan niet op FS_ZE want daar zit geen tandwiel op de uitlaatnokkenas.

Wat je wel hebt is een nieuwer FS blok dan dat in je Probe lag. En de compressieverhouding is hoger, en deze motor draait lekker vlot rond.

Het is geen discussie. Je zet hem gewoon op de dyno-test! Dan weet je hoeveel PK je motor heeft (op de baan, of na aftrek rolweerstand, op de motor). En een FS_ZE draait klote met een stock ECU, en de jouwe draait lekker.

En zet hem eens een keer naast mijn Probe. :-D Die had 125-130 PK op de dyno-test (heb hem nog thuis liggen) voor de laatste motorrevisie en je zal mij der niet vlot uittrekken. 8)

Maar je Probe rijdt lekker, en dat is most important! Alleen tellen voor mij facts en figures, niet hoe het aanvoelt. En je oude motor was indeed nooit meer instaat om 118 PK te leveren, trust me. Als ie nog 100 PK had dan was het al veel! :shock: Maar hij kan wel weer 135 PK leveren, maar dan moet ik tijd hebben he om hem weer op te lappen!

Greetz, and peace bro Ro!

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 31 Aug 2006, 17:08

Jaaah,,!!!voor dak naar ozzie ga,, Kom ik bij je langs en gaan wij van
SCHEURENBURG!!

Hahaha,,Leuk jah!
Ben erug benieuwd,,

En trouwens,,,zijn wel weeer zeeeeer offftopic,!
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 31 Aug 2006, 17:30

wat betreft andere wagens eruit trekken die meer power hebben (en vaak wordt er alleen gekeken naar pk's en koppel wordt vergeten...)... het zijn allemaal maar getalletjes he... wat jij noemt zijn pk's op de krukas en niet op de wielen dus aandrijfverliezen, tel daar ook nog eens de bakverhoudingen bij ope en ga zo maar door... de snelste is niet altijd degene met de hoogste cijfers he!
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers