BUG HUNT

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

BUG HUNT

Berichtdoor ProbePower » 11 Aug 2007, 19:21

Mensen,

Meld hier de bugs die je tegengekomen bent bij het gebruik van het forum. Controleer eerst of iemand anders al jouw gevonden bug al gemeld heeft. 1x melden is genoeg.

Reageer hier ook niet op elkaars posts, meld alleen gevonden bugs. Dit houd het voor mij even overzichtelijk want ik heb het vermoeden dat dit een lang topic gaat worden.

Bij voorbaat dank!
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Hans » 11 Aug 2007, 20:39

In het profiel staat : "Verstuur een privébericht".
Blijkbaar wordt de accent-aigu niet goed weergegeven.

@edit: ik ontdek net dat als ik zelf dergelijke tekens wil plaatsen, ik een melding krijg: "bericht bevat teveel tekens". Het gaat o.a. om: ' ` " (zgn. diakritische tekens)

Erwin: Opgelost
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
TazZ
Probe addict
Berichten: 1364
Lid geworden op: 21 Aug 2006, 10:36
Locatie: Odiliapeel

Re: BUG HUNT

Berichtdoor TazZ » 11 Aug 2007, 23:06

Hans.. En nu in boerenfluitjes-Nederlands. ;)

Het Euro-teken wordt niet geaccepteerd. Als je dat in het bericht gebruikt, krijg je een too few characters foutmelding.

Erwin: opgelost
Afbeelding

Sold: '94 Electric Blue EU Ford Probe 24V - HEI mod - Sebring muffler - 6000k Xenon - '93 US tails - A little bit of ICE and lots of LED's

James May: The Italians invented electricity, as we all know.

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Tieske Turbo » 12 Aug 2007, 20:46

links in een topic aanklikken resulteert niet in het openen van een nieuw venster/tabblad maar gebruikt het huidige venster van het forum... (is misscien niet echt een bug maar toch :))

Erwin: Opgelost, dit was fout vermeld in de includes voor BBCode. In de verwerking van de [URL] code heb ik nu target="_blank" vermeld. Nu worden URL's geopend in een nieuw venster.
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Richard » 16 Aug 2007, 19:15

elke keer als ik op het forum kom, en ik klik op "bekijk nieuwe berichten" dan komen er steets meer bij omdat de reeds gelzezen berichten er ook bij blijven staan
op het oude forum werden deze bekeken berichten na korte tijd automatisch weg gehaald

of het een bug is weet ik niet, maar ik laat t maar even weten

Erwin: Als je na he lezen van de berichten uitlogd en daarna weer op nieuw inlogd zijn ze verdwenen. Dat komt door de tijdsaanduiding. Ik weet dus hoe het komt, maar ben nog aan het uitzoeken hoe en wat...
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Richard » 18 Aug 2007, 19:26

ok nog iets...
ik kan sinds gisteren alleen nog maar plaatjes van max 600 breet en 400 hoog posten..
eerder was het 800 x 600 en dat lijkt mij precies goed of niet???
ik kan niet eens meer de plaatjes posten van mijn cardomain en die zijn echt niet te groot...

moet dat niet even terug worden veranderd naar 800 x 600?

groeten richard

Erwin: opgelost, waarde voor de maximale breedte staat weer op 800... de hoogte is onbepaald gebleven.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Hans » 23 Aug 2007, 21:43

Groene tekst matig leesbaar op grijze achtergrond... :idea: (lichtgroen zoals bijv Richard's naam hierboven)

Erwin: Ik weet het, we moeten een aantal kleurtjes uit gaan kiezen... ook voor het aanduiden van de verschillende gebruikersgroepen. Als je een suggestie doet zal ik het aanpassen.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Hans » 05 Sep 2007, 20:38

Zoekfunctie werkt niet / niet goed.

Erwin: ik heb de zoektabellen ververst. Er staan in ene veel meer referenties in. Dat de tabellen niet automatisch bijgewerkt worden is een hardcoded bug en leg ik voor aan de phpBB ontwikkelaars.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Tieske Turbo » 12 Sep 2007, 22:29

Tieske Turbo schreef:links in een topic aanklikken resulteert niet in het openen van een nieuw venster/tabblad maar gebruikt het huidige venster van het forum... (is misscien niet echt een bug maar toch :))

Erwin: Opgelost, dit was fout vermeld in de includes voor BBCode. In de verwerking van de [URL] code heb ik nu target="_blank" vermeld. Nu worden URL's geopend in een nieuw venster.


bij mij opent er nog steeds geen nieuw venster als ik op een link klik :?
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Richard » 14 Sep 2007, 15:40

heb er weer een, als ik weer op het forum kom, en klik op "bekijk nieuwe berichten" dan geeft ie regelmatig aan "geen resultaten" of zo, terwijl er wel groene mapjes te zien zijn op het forumindex
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Hans » 14 Sep 2007, 19:12

Ik heb het omgekeerde wel eens opgemerkt: alles bekeken en toch nog een groen mapje.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Ricardo

Re: BUG HUNT

Berichtdoor Ricardo » 15 Sep 2007, 07:19

het topic Financieel ziet er bij mij zo uit:

Financiëel

Erwin: opgelost

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor ProbePower » 15 Sep 2007, 17:50

^^ up ^^
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor ProbePower » 18 Okt 2007, 18:55

Beste leden van het Probe Forum,

In mijn hoop de bugs op te lossen met een forum-update is er iets misgegaan... Vanwege mijn intelligentie heb ik van te voren een backup gemaakt voor het geval dat.

Deze moest ik dus helaas gebruiken omdat de update mislukt is, het enige wat nu nog rest is onze template en de gebruikersafbeeldingen (avatars). Voorlopig ben ik nog even bezig met het proberen van het updaten tot dat ik mijn gewenste doel bereikt heb. Daarna zet ik alle afbeeldingen weer terug samen met de template.

Tijdens deze dingen zal het forum af en toe onbereikbaar zijn.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: BUG HUNT

Berichtdoor ProbePower » 18 Okt 2007, 19:44

Wijzigingen in de nieuwe versie:


Minpunten
-Onze oude template werkt niet. Word aan gewerkt.
-Avatars verdwenen. Zelf opnieuw uploaden lost het op.
-Alle bijlagen zijn verdwenen. Zelf opnieuw uploaden lost het op.

Pluspunten
-Speciale tekens werken weer, geen foutmelding op bericht lengte. áéíóú àèìòù ãõñ ç € âêîôû äëïöü
-Voor de snelle typers onder onder: ALT+S verzend het bericht... Hoeft niet meer op Submit/Versturen te klikken. Zo hebben we nu ook ALT+B voor vette tekst, ALT+U voor onderstreepte tekst, ALT+I voor schuine tekst en ALT+C voor bericht annuleren. Waarschijnlijk zullen er nog wel meer "Key-Combo's" aanwezig zijn.

-Topic kan tijdens het posten gesloten worden.
-Posts kunnen opgeslagen worden zonder ze daadwerkelijk te posten.
-Posts kunnen tegen bewerken worden beschermd. (of is dat nou een Minpunt)

Openstaand
-URL's worden nog steeds in huidige venster geopend. Hoewel het bij de vorige versie slechts af en toe was.

Als jullie nog steeds opmerkingen hebben met betrekking tot bugs en of dingen vinden die verbeterd zijn lees ik ze hier graag... Reacties over de update en of meldingen van anderen, graag in het topic wat hiervoor aanmaakt is (BUG HUNT Reacties)

//Edit: Een paar toetsencombinaties uitgevogeld voor diegenen die nog sneller willen forummen

ALT+

B = [b] Vette tekst
U = [u] Onderstreepte tekst
I = [i] Schuine tekst
Q = [quote] blok aanmaken
W = [url] blok aanmaken
S = Bericht verzenden
C = Bericht annuleren
L = [list] blok aanmaken
O = [list=] blok aanmaken
T = [*] lijst item aanmaken
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron