Forum posts...

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Forum posts...

Berichtdoor Coen » 10 Aug 2005, 21:08

Heej medegebruikers van dit mooie forum :P ....

Ik zie de laatste tijd in veel topics het geval dat er veel geouwehoert wordt, is niet erg, doe er zelf ook heel graag aan mee maar op den duur is de overzichtelijkheid verdwenen...

Ik stel hierbij voor om met zijn allen te proberen het geouwehoer een beetje in te dammen...
Ik doel hierbij dus op de topics van 4 pagina's bijvoorbeeld waarvan 1 pagina informatief is en 3 zinloos gekwaker...
Een beetje geinen mag wel en is ook niet erg, zoals ik zei doe ik het zelf ook alleen laten we proberen om ons aan het topic te houden.

Als iemand info nodig heeft en dus gaat zoeken in het forum (mischien jij zelf wel) en die vind heeele grote topics met een klein beetje info en voor de rest alleen maar tijd verspilt aan het lezen van gein kunnen we ook niet hebben....
Daar kan ik mezelf ook heel erg aan lopen ergeren als ik zoiets lees op andere forums...

Dus laten we met zijn allen proberen om ons een beetje aan de topics te houden en het groffe ouwhoer werk een beetje in de probelounge laten...
Zoals ik zei moet een geintje kunnen en de sfeer op dit forum is helemaal SUPER en die moet er niet onder gaan lijden maar een beetje overzichtelijkheid is ook wel fijn...

Zal er zelf ook erg voor moeten oppassen :wink:

Groeten,

(p.s. dit is dus mijn mening hierover naar even logisch nagedacht te hebben "jah dat kan ik nog blijkbaar :D " en ben benieuwd hoe jullie hierover denken)
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 10 Aug 2005, 21:26

jaa,,,heb t wel beetje met je eens idd,

er wordt echt teveel onnodig gepost,,
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 10 Aug 2005, 21:28

je hebt helemaal gelijk (maar soms doe je er ineens onbewust aan mee :oops: ) ik heb dat ook op andere forums dat ik de topics niet eens lees omdat het onderwerp mee niet aan staat....blijkt achteraf allerlei andere nuttige info in te staan die ik wel wilde weten :lol: dus het kan ook andersom gebeuren :lol: maar ik zal er in ieder geval aandacht aan schenken :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 10 Aug 2005, 21:29

Wel mee eens Coen, soms is het TE gezellig... Maak ik mij ook zeker schuldig aan hoor. Ik heb het slap-OH'en zo'n beetje uitgevonden. :lol: Je hebt er vaak ook geen erg in hoe groot of lang een bepaald topic al is. Maar ik denk dat de balans tussen gein en nuttige info wel goed is, als iemand wat wil weten krijgt hij ook antwoord. Wel ben ik met je eens dat het voor buitenstaanders / niet-leden dan misschien wat rommelig overkomt. Tsja, moet-ie lid worden, dan hoort hij er in no-time ook bij en kan hij ook meelachen, maar OOK aan nuttige info komen. Laten we onszelf vooral niet TE serieus nemen, maar het gewoon nuttig en gezellig houden. Al met al denk ik dat we heel goed bezig zijn. Groetjes, Hans
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 10 Aug 2005, 21:36

Hans schreef:Wel mee eens Coen, soms is het TE gezellig... Maak ik mij ook zeker schuldig aan hoor. Ik heb het slap-OH'en zo'n beetje uitgevonden. :lol: Je hebt er vaak ook geen erg in hoe groot of lang een bepaald topic al is. Maar ik denk dat de balans tussen gein en nuttige info wel goed is, als iemand wat wil weten krijgt hij ook antwoord. Wel ben ik met je eens dat het voor buitenstaanders / niet-leden dan misschien wat rommelig overkomt. Tsja, moet-ie lid worden, dan hoort hij er in no-time ook bij en kan hij ook meelachen, maar OOK aan nuttige info komen. Laten we onszelf vooral niet TE serieus nemen, maar het gewoon nuttig en gezellig houden. Al met al denk ik dat we heel goed bezig zijn. Groetjes, Hans


Jah Hans,
Dat aandelen topic irriteert mij ook totaal niet... dat is een leuk informatief topic geworden :D
Het gaat mij in pinciepe om die topics die totaal de andere richting in hollen, neem nou het gevraagde arm-steun topic als voorbeeld...

Als een buitenstaander dat leest kan hij er geen touw aan vast knuppen... er wordt meer geluld over mijn asbak die ik niet heb dan over die armsteun :oops:
En zo zijn er nog een paar, niet veel, maar voor dat het te ver gaat moeten we er wel iets aan doen en er samen even aan denken...

En neem mijzelf ook niet serieus hoor, als ik dat doe wordt ik gek :lol:

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 10 Aug 2005, 21:44

OK Coen, laat ik het zo stellen: Dat het qua gezelligheid wat uit de hand dreigt te lopen, zie ik als positief (de sfeer is super) maar inderdaad kan de rem daar nu wel even op. Wat die asbakdiscussie betreft: ik heb me daar niet in gemengd want IK ROOK NIET!! (Shit, offtopic, nou doe ik het weer :lol: :lol: ) Maar serieus: ik begrijp precies wat je bedoelt en ik ben het met je eens.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 10 Aug 2005, 22:29

Ik zal me ook een beetje in gaan houden. Sorry voor het veel offtopic!

Als ik nu effe logisch nadenk dan heb ik eigenlijk wel het gevoel dat de meeste offtopic-posts door mij komen. Ik laat het balletje rollen, denk ik. Weet het niet heel zeker maar op een of andere vage wijze kan ik altijd wel ergens dom over praten of ergens een mening/opmerking over geven die nergens over gaat. Heb je met Limbo's he! Voel me nu een beetje schuldig dat het een rommeltje begint te worden op het forum (voor buitenstaanders dan wel te verstaan)

Ik zie m'n naam nu eigenlijk ook wel op heel veel plaatsen staan. Schaam me bijna een beetje. Ik heb ook nog eens tijd genoeg (op m'n werk) om lekker te posten. Dat helpt ook mee aan het oeverloze gelul van mij kant.

Ik zal er inderdaad in ieder geval wat meer bij stil gaan staan (of het nuttige info is of bullshit die ik post)

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 11 Aug 2005, 08:55

Pim schreef:Ik zal me ook een beetje in gaan houden. Sorry voor het veel offtopic!

Als ik nu effe logisch nadenk dan heb ik eigenlijk wel het gevoel dat de meeste offtopic-posts door mij komen. Ik laat het balletje rollen, denk ik. Weet het niet heel zeker maar op een of andere vage wijze kan ik altijd wel ergens dom over praten of ergens een mening/opmerking over geven die nergens over gaat. Heb je met Limbo's he! Voel me nu een beetje schuldig dat het een rommeltje begint te worden op het forum (voor buitenstaanders dan wel te verstaan)

Ik zie m'n naam nu eigenlijk ook wel op heel veel plaatsen staan. Schaam me bijna een beetje. Ik heb ook nog eens tijd genoeg (op m'n werk) om lekker te posten. Dat helpt ook mee aan het oeverloze gelul van mij kant.

Ik zal er inderdaad in ieder geval wat meer bij stil gaan staan (of het nuttige info is of bullshit die ik post)

Groeten van Pim


Maakt niet uit Pim :wink: iedereen doet het...
En ik zelf vind het nog erger aangezien ik nog moderator ben ook nog :roll: ...
En zoals ik al zei, een beetje bullshit is niet erg zolang het een beetje bij het topic blijft en we er geen mestbult van maken :D

Dus ga je nou niet schuldig voelen Pim...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 11 Aug 2005, 09:04

Okeej dan Coen!

Ik zal er in ieder geval beter op letten.

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 11 Aug 2005, 20:00

helemaal mee eens ik proberen me er ook aan te houden maar daar zijn toch de moderators voor om het in het gelid te houden/krijgen.

:lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 18 Aug 2005, 13:55

Ik heb al een paar keer aangegeven in een topic dat we afdwalen... Zelf ondervind ik er ook enorm veel last van... Zeker als ik net van boord af kom, deze keer had ik 927 nieuwe posts staan... neemt een hoop tijd in beslag om de kern te zoeken van een topic...

/offtopic: IK IS OOK WEER THUIS!
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 18 Aug 2005, 14:06

Beathoven schreef:Ik heb al een paar keer aangegeven in een topic dat we afdwalen... Zelf ondervind ik er ook enorm veel last van... Zeker als ik net van boord af kom, deze keer had ik 927 nieuwe posts staan... neemt een hoop tijd in beslag om de kern te zoeken van een topic...

/offtopic: IK IS OOK WEER THUIS!


Welcome back beathoven..mij overkwam hetzelfde toen ik terug kwam van vakantie (671 posts) en velen waren nutteloos dus liet ik meeste topics staan. Gezelligheid is altijd leuk maar in een paar gevallen ging het wel extreem erg offtopic en dan raakt het nut van de thread weg.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 18 Aug 2005, 15:48

Daarom ook dit topic heren :wink:
Zo dat iedereen er even bewust van wordt...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 18 Aug 2005, 19:13

inderdaad als je honderden posts moet lezen en je komt een hoop offtopic dingen tegen is dat best wel jammer ja (ook namens mij sorry daarvoor :lol: ) gezelligheid hoort er ook bij maar het moet wel gaan over hetgene wat de bedoeling is... maar ik zie het ook als 1 groot gesprek, van het ene onderwerp kom je op een andere en zo gaat dat dan maar door.... maar ja
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 19 Aug 2005, 11:20

gesprekken rollen inderdaad heel erg op het forum. Wel amusant, maar niet handig.


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers