Eerste IP-Ban

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Eerste IP-Ban

Berichtdoor Coen » 24 Sep 2005, 20:55

Heej,

Heb net de eerste IP-ban uitgevoerd op onze grote maar korte vriend ed-bedpret...

Ik denk ik laat het jullie even weten...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 24 Sep 2005, 20:57

Goedzo vond het maar een vaag figuur met ze berichten
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 24 Sep 2005, 21:01

*NeMo* schreef:Goedzo vond het maar een vaag figuur met ze berichten


Heb al zijn berichten plus de reacties van Pim en die van mij verwijdert...
We houden het schoon hier he :wink:

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 25 Sep 2005, 08:55

je moet het inderdaad wel schoon houden ja maar doe dat dan pas zodra ik het gelezen heb :lol: heb het weer gemist....
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 25 Sep 2005, 12:20

Het was totaal niet interessant Tieske. Was gewoon een gefrustreerde persoon die mijn auto wilde kopen tegen afbetaling! Hij zei niks spectaculairs (en ik ook niet, op 1 bericht na)

Dat lukte hem niet, dus ging ie hier maar proberen te fokken. Ik ging er in het begin niet echt op in, maar toen ie over de poging tot diefstal van m'n auto begon te lullen werd ik een beetje geirriteerd! Ik had eerst even niet door dat hij het was, maar hij belde me toen ik achter de pc zat op en vroeg of ik me al had bedacht over zijn aanbod. Toen wist ik dus dat hij het was. Ook wist ik dat ie in Osdorp woont, omdat ie me dat had vertelt.

Sorry mannen dat ik snel deed "happen" bij deze persoon. Was niet m'n bedoeling om hier zeik te bouwen! Ik verwachtte ook niet dat iemand hier wat gaat lopen te fokken, omdat ie z'n zin niet krijg. Heel jammer.............

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 25 Sep 2005, 13:13

Pim schreef:Het was totaal niet interessant Tieske. Was gewoon een gefrustreerde persoon die mijn auto wilde kopen tegen afbetaling! Hij zei niks spectaculairs (en ik ook niet, op 1 bericht na)

Dat lukte hem niet, dus ging ie hier maar proberen te fokken. Ik ging er in het begin niet echt op in, maar toen ie over de poging tot diefstal van m'n auto begon te lullen werd ik een beetje geirriteerd! Ik had eerst even niet door dat hij het was, maar hij belde me toen ik achter de pc zat op en vroeg of ik me al had bedacht over zijn aanbod. Toen wist ik dus dat hij het was. Ook wist ik dat ie in Osdorp woont, omdat ie me dat had vertelt.

Sorry mannen dat ik snel deed "happen" bij deze persoon. Was niet m'n bedoeling om hier zeik te bouwen! Ik verwachtte ook niet dat iemand hier wat gaat lopen te fokken, omdat ie z'n zin niet krijg. Heel jammer.............

Groeten van Pim


Ahh dat was het dus, maak je niet druk dat je boos werd. Ik zou ook vet flippen als ik in jou plaats was, als iemand dreigt mijn auto te pakken dan ben ik hem voor...maar over telefoon is altijd makkelijk om shit te praten..anyways dat wilde ik even kwijt, good job keeping the forums clean coen & marcel. :wink:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Vincent. Hees

Berichtdoor Vincent. Hees » 25 Sep 2005, 14:24

Ja, je hebt rare vogels rondlopen tegenwoordig. Goed punt dat je hem gebanned hebt! Laten we dit forum wel vredelievend houden zou ik zeggen, "with love for the Probe...."

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 25 Sep 2005, 19:47

aha, nou das imderdaad niet fraai nee.... mocht mij dat gebeuren dan zou ik ook flippn hoor...... keep it cool :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 25 Sep 2005, 21:00

Hahahaha.............inderdaad..........ik blijf weer cool!

Niks meer aan het handje!

Van zulke suckers moet ik niks hebben. Beetje shit praten aan de telefoon en op het internet. Zo een grote bakkes en net niks daar!

Maar goed............ik ben het al weer vergeten 8) 8) 8)

Groetuh van Pim

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 25 Sep 2005, 22:30

Coen, doe je dan ook een e-mail-ban, want bij mij is het zo dat ik vaker in de week van IP gewisseld word door de provider...

Ik heb eigenlijk niet veel van hem meegekregen...

Maar ik snap niet dat hij denkt hier een auto op afbetaling te krijgen... Het geld wat je ervoor krijgt als je je huidige auto verkoopt wil je volgens mij maar al te graag in een nieuwe steken...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 26 Sep 2005, 00:42

ben weer n weekendje weg en ik mis alle actie,,,

maar goed zo,,,,opmietere met die gast
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 26 Sep 2005, 11:08

Heb de naam wel gebant...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 26 Sep 2005, 20:42

Hij zal de boodschap wel begrepen hebben!!!!!!!!

Ik verkoop inderdaad niks op afbetaling (vooral niet aan vreemden). Als ik iets op afbetaling zou kunnen verkopen (zoiets groots als een auto) dan zou ik de probe gewoon houden als tweede auto (voor in het weekend bijvoorbeeld en voor de meetings)
Helaas ben ik niet vermogend......................

Groeten van Pim


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers