LET OP: Site verhuizing

Opmerkingen over de site en/of het forum
MF44
Probe friend
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Dec 2012, 09:27

LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor MF44 » 21 Feb 2014, 09:32

Vandaag/vanacht is het zover, de site (dat wil zeggen: de site, het forum en al het andere wat maar online staat) zal verhuisd worden.

Hiervoor ben ik alvast begonnen met het backuppen van al onze files, heb namelijk een langzame internet verbinding hier (tja het Friese platteland faalt op internetverbinding gebied) en dan duurt dat wel even :wink:

Voor zover de achtergrond info.

Voor jullie is belangrijk te weten dat de backup van de files dus nu in de maak is. Dat betekend dat als je vandaag nog plaatjes upload naar het forum of op een andere manier aanpassing doet aan bestanden deze verloren zullen gaan na de verhuizing (ik maak nu immers de backup).

Voor het forum is de boodschap iets anders (zolang het alleen gaat over het posten, reageren, profiel aanpassen (database gerelateerde info, SQL) en NIET over uploaden van afbeeldingen etc. die vallen weer onder files) , deze ga ik tussen 18 en 20 uur vanavond backuppen en berichten die na het backup moment en voor de verhuizing gepost worden zullen verloren gaan.

In het kort: posten op het forum kan tot 18 uur vanavond, mits je er geen bestanden bij upload. Wil je bestanden uploaden en wil je dat morgen niet nog een keer moeten dan dan zul je tot morgen moeten wachten.

Nadat de verhuizing voltooid is moeten alle DNS servers (Domain Name Servers, die vertalen onze domeinnaam naar het IP van de server waar de site echt staat) zich updaten. Dit proces kan tot 24 uur duren en kunnen we geen invloed op uit oefenen. Bij de ene provider zal de site na een uur weer beschikbaar zijn, bij een andere kan het dus tot max. 24 uur duren.

Ik houd jullie op de hoogte!

:biertje:

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor Robert » 21 Feb 2014, 15:35

Bedankt Mac, top! 8)
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor winy » 01 Mar 2014, 20:31

hallo,
ben nu op een andere pc . thuis krijg ik het niet voor elkaar om in te loggen .
krijg steeds de melding dat ik geen permissie heb . error dus .
wtf is er aan de hand . Ben toch fullmember .
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor michiel de munnik » 01 Mar 2014, 21:18

ik heb mac gevraagd hier naar te kijken je heb kans dat hij even contact met je wil opnemen hiervoor PM hem even je telefoon nummer dan komen jullie er samen vast uit wat er mis is
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor Richard » 01 Mar 2014, 22:53

klopt, ik heb dat ook, kan op onze laptop wel inloggen, maar op onze vaste pc niet.
als ik daar in log ben, kom ik direct weer op het inlog scherm omdat ik dan niet ben ingelogd.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
pieterprobe
Probe owner
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 Jan 2013, 16:19
Locatie: Utrecht

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor pieterprobe » 02 Mar 2014, 00:11

ik had dit ook maar het wissen van de browserdata/historie heeft dat opgelost, probeer dat eens :)

pieter.
Afbeelding
Aruba >1993 16v Red Ford Probe... rust in piece
NL >1993 24v Silver Ford Probe T22. work in progress...

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor Robert » 02 Mar 2014, 06:04

Oke bedankt Pieter. Mochten de problemen aanhouden hoor ik dat graag...
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

MF44
Probe friend
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Dec 2012, 09:27

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor MF44 » 02 Mar 2014, 08:02

Voor de mensen die problemen hebben, dat ze meteen weer worden uitgelogd, dit komt omdat er nog delen van de oude site op je computer staan. Dit kan je oplossen door je cache te legen. Hoe je dit voor verschillende browsers doet vind je hier: http://www.wikihow.com/Clear-Your-Browser%27s-Cache

Houd er rekening mee dat iedere browser z'n eigen cache heeft dus als je bij Firefox de cache leegt dat je dat alleen voor die browser doet.

Check verder ook of je werkt op forum.probeclub.nl ipv probeclub.nl/forum . Maar alle links gaan naar forum.probeclub.nl dus verwacht dat iedereen daar op zit.

Hopelijk lukt het zo, als je hierna nog steeds problemen hebt hoor ik het graag zodat we ook die op kunnen lossen.

Excuses voor het ongemak :(

Fijne zondag allemaal :D

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor winy » 02 Mar 2014, 09:07

kiekeboe . ben er weer [-o<
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor Richard » 02 Mar 2014, 11:07

oh ja, heren willen jullie mijn e-mail adres even bij pc-extreme verwijderen, ik kreeg steeds mails van ze over de opzegging daar.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

MF44
Probe friend
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Dec 2012, 09:27

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor MF44 » 02 Mar 2014, 12:49

Richard: je e-mailadres is weggehaald bij PCExtreme.

De opzegging is bij hun wel in goede orde ontvangen en verwerkt blijkt uit de mails? Of zat er ook een bevestigingmail bij? :wink:

Niet dat we ineens nog een jaar moeten betalen. :biertje:

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: LET OP: Site verhuizing

Berichtdoor Richard » 02 Mar 2014, 17:22

het e-mail adres heb je gewijzigd, maar niet de adres gegevens. zie de kopie:

De nieuwe gegevens zijn:

Naam: R.M. Smids
Adres: Franckenastate 31
Postcode: 8925LA
Plaats: Leeuwarden
Land: Nederland
Telefoon: 0641494724
E-Mail: macollinfurthmuller@gmail.com

en de opzegging:

Op 23-02-2014 hebben wij uw opzegging ontvangen voor onderstaande producten.

Te gebruiken tot Producten
24-09-2014 Webhosting Dynamic Plus probeclub.nl

--------------------------------------------------------
Met vriendelijke groet,

PCextreme B.V.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron