Leden page

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 25 Dec 2004, 19:19

Heej Huubje hoe ga ik die nou wijzigen?? :roll:

groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 26 Dec 2004, 08:46

aaaaaaaaaaaa Coen je bent vreselijk...
Geef maar door wat er veranderd moet worden en dan komt het goed.

doe het please in een mailtje naar mij toe..

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 26 Dec 2004, 16:47

Hij is verstuurd, maar heb net nog efkes bij de ledenpage gekeken en daar staat boven "De Lid" en daar onder "De auto" maar nou vind ik "De lid" een beetje krom :roll: ...

jaja ik weet het, ik ben een zeikerd en een mierenneuker :lol: maar ik moet toch wat te doen hebben :P

Groeten,

(trouwens ik vind de site een beetje traag worden... of ligt dat ook aan mij)
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 26 Dec 2004, 17:13

nee dat klopt, de provider is op dit moment met een groot schaalse onderhoud cq upgrade bezig, want er is ook naar boven gekomen dat we door de provider te danken hebben dat ons forum zo snel is gekraakt.

Door het mailtje en de opmerking naar hun heb gemailt zijn ze er achter gekomen dat hun beveiliging niet helemaal up to date was.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 26 Dec 2004, 21:06

ratten....

Maarre huub, kunnen we nix fabriceren waardoor wijzelf de tekst kunnen aanpassen? Een soort Profile-editor ofzo... Misschien en ideetje... Weet zelf niet hoe dat gaat in html/php/java, maar misschien iemand anders van de club wel...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 26 Dec 2004, 23:43

dat is het zeker waard om een x over na te denken met de rest van de club.
zat zelfs aan te denken om ieder een deel van opslag te geven zoiets als 10mb die we zelf kunnen beheren.
Maar dan wel eenheid erin houden, zat zelfs te denken om op de homepage de autos allemaal op de zelfde manier te fotograferen met de eigenaar erbij zodat we een gezicht bij de auto en de naam hebben.
Maar dan ook daar eenheid hebben.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 27 Dec 2004, 11:53

Create a code :D

Een soort van dresscode, maak voorwaarden... Als het niet zo is zoals het moet zijn kan Huub er altijd wat van zeggen en in extreme gevallen zelfs kill and delete... Denk niet dat dat nodig is.

Maar dat van die foto's vind ik wel een tof idee... 10 MB is behoorlijk wat, daar kun je een hoop foto's op kwijt...

Misschien is een handige (tijdelijke) oplossing om het sjabloon voor downloaden beschikbaar te maken zodat we het via een ftp-account kunnen uploaden. pc-extreme ondersteund geloof ik ook ftp. Hoe dit zit met beveiliging weet ik niet, moeten we even navraag over doen denk ik.

Het mooiste is natuurlijk als we ons "profiel" kun aanpassen op een web-based manier.

Ook vind ik dat als we eenheid moeten hebben dat dan de mainpage, het forum en de memberspage in dezelfde style moeten zijn...

Don't tell me that i'm annoying... I allready know :D
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers