Nieuwe probe rijder Stephanv

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Feb 2006, 22:37

zou het eerlijk gezegd niet weten maar dat zal wel mee vallen lijkt me. een paar tientjes hooguit want zo'n ernstig vergrijp is het nou ook weer niet he, tis niet eens een verkeersovertreding... (geen apk ook nie maar da kost toch nog €75....) tis dat ik ze mag hebben maar was dat nie zo dan had ik ze er toch opgezet, en nogmaals de kans is klein dat ze je daarop aanhouden. kan wel een probleem zijn als ze je ergens anders voor aanhouden en dan meteen even checken of je wel 18.2 erop hebt staan.....
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

stephanv

Berichtdoor stephanv » 08 Feb 2006, 22:52

@coen:

Daarom ben ik blij dat ik nog zoeen grote erbij heb.

Wil nog een kleintje voor achter dat hij dan tussen de achterlichten kan!






@everyone:
maarja weinig tijd de laatste weken dus bijna niks uitgevoerd aan de wagen.

Heb het eerste probleem met de auto dit weekend al gehad.
Afgelopen zondag wou ik em starten maar hij wou niet lopen.
Dus even mijn vader erbij gehaald die heeft wat meer verstand van auto´s als ik :oops: en precies wat ik zelf al mogelijk dacht er zat vocht in de verdeelkap. Toen we die openmaakte viel de rubberen pakking er al van ellende in stukken tussenuit, en de contactpunten + de rotor waren ook aardig van een roest laagje voorzien. De pakking was dus al een tijdje aan vervanging toe. En dat terwijl hij volgens het boekje net een beurt heeft gehad bij de Ford dealer :roll: . Maar goed even opgeschuurd en weer erop geschroeft en jahoor starten nog beter als nooit tevoren. Dus afgelopen maandag even een nieuwe pakking besteld van maar liefst 13 euro voor een rot rubbertje, en dinsdag was deze al binnen dus even opgehaald. Dit weekend ga ik hem er pas in zetten want heb er eerder geen tijd voor. En dus is het deze dagen nog even een beetje rottig starten met het vochtige weer. Maargoed ben allang blij dat het niks ergs met de ontsteking is. Want dat had ik metteen even nagevraagd wat die kost en voila 800 euries :shock: . Maargoed daar hoef ik mij nog geen zorgen om te maken.

Iemand trouwens nog tips om deze pakking te monteren had er al heel even de tijd voor genomen maar mijn blok was nog heet en de pakking wou niet blijven zitten dus ben er snel mee gekapt! :?

Dit weekend dus maar de volgende poging!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 09 Feb 2006, 10:43

je moet dat kleine kentekenplaat voor achter niet tussen de achterlichten zetten man das lelijk :?
plaats en dan onder op de achterbumper :D
dat is ownage :lol: :lol:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 09 Feb 2006, 10:43

Als je een nieuwe verdeler moet hebben weet ik nog wel een adresje voor het reviseren, scheelt een hele bult centen...

Die pakking zeker bij de ford dealer besteld?
Afgelopen december eentje bij de mazda opgehaalt, 9 euro :D

maar goed, ik had toen de hele verdeler eraf liggen en dan is die pakking een stuk makkelijker te monteren...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

stephanv

Berichtdoor stephanv » 09 Feb 2006, 13:38

@coen:

Inderdaad bij de ford dealer besteld was om precies te zijn 12,61.

En van dat adres zal ik even onthouden misschien komt het nog eens van pas thank you! :D

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 09 Feb 2006, 17:53

Wat betreft die kleine kentekenplaten, op de wagen van mijn vrouw heb ik zelfklevende reflecterende platen geplakt die tussen de luchtinlaten op de voorbumper zitten. Dit is in Belgie toegelaten, niet gek he. Zie ook de foto:

Afbeelding
8)
Laatst gewijzigd door speedymondeo op 09 Feb 2006, 19:28, 3 keer totaal gewijzigd.
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 09 Feb 2006, 19:26

-fixed-

Afbeelding


zeker nice lookin' 8)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 10 Feb 2006, 11:44

tja,,probeerd dat truuctje in NL uit te halen,,,wordt je per 5 min van de weg getrokken!!
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 10 Feb 2006, 14:57

nou roberto, geef het een kans zou ik zeggen. zoals eerder gezegd heeft ie wel amerikaanse looks..... op een "gewone" dooie gruize muis wagen valt zoiets wel heel erg op natuurlijk... maar als je dus regelmatig overtredingen begaat (foei) dan checken ze waarschijnlijk wel meteen even of je die platen mag voeren
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 10 Feb 2006, 17:34

ik vint t wel nice staan 8)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron