Here is Super Wim =))

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 11 Jan 2006, 19:31

Hey Snout,

Invoer was ok. Langs de douane, papieren laten afstempelen en daarna naar de keuring. Toen zeurden ze ook al over mijn 225 50 16 banden en 16 inch velgen, maar toen heb ik even andere banden op de 15 inch velgen (met winterbanden, bijgekregen, maar ook foute maat) laten monteren. Toen was het ok, en never problems, tot dit jaar....

Weet je dat je vooraan gewoon een sticker mag kleven voor je kenteken? Heb ik gedaan, dus geen kentekenhouder op mijn voorbumper. Belgisch kentekensticker past net op de neus. Betere stroomlijn en id veel mooier. NL kentekens zijn zo groot, helaas.

Nou ik zie je wel een keer voorbij scheuren.. :lol: Volgens mij kan ik je wel volgen als ik aan je achterbumper ga kleven en me laat meezuigen! :lol:

Doei,

Wim

PS: Nope, ander Amerikaan. William Yount, zit nu weer in de US. Hij zit op probetalk als Bill geloof ik. Aardige gozer, hij heeft nu die Mazda turbokit op zijn 2.0 zitten
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 11 Jan 2006, 22:29

Ik heb ook de kentekenplaathouder eraf gesloopt en zo'n refecterende zelfklevende nummerplaat op de voorbumper geplakt. De nummerplaat volgt zo prachtig de welvingen van de voorbumper, zoiets als een mooi setje........ :lol: :lol:
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 13 Jan 2006, 18:59

Mooi setje wat? :lol:

Je bent toch al 50! Schaam je :D

Doei,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Pim

Berichtdoor Pim » 14 Jan 2006, 10:24

Bah bah bah wat een ouwe geilneven hier!

Groeten van pim

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 14 Jan 2006, 12:32

Ik heb nog een mooi jong vrouwtje, vandaar. Je voelt dan ook weer helemaal jong in een Probe :lol:
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Pim

Berichtdoor Pim » 14 Jan 2006, 12:53

ouwe snoepert....... :P :P :P :P

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 15 Jan 2006, 15:49

beeetje aan de late kant maar ook nog namens mij welkom bij het zootje probe ongeregeld :D
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 16 Jan 2006, 20:10

Wim9516V schreef:Hey Snout,

Invoer was ok. Langs de douane, papieren laten afstempelen en daarna naar de keuring. Toen zeurden ze ook al over mijn 225 50 16 banden en 16 inch velgen, maar toen heb ik even andere banden op de 15 inch velgen (met winterbanden, bijgekregen, maar ook foute maat) laten monteren. Toen was het ok, en never problems, tot dit jaar....

Weet je dat je vooraan gewoon een sticker mag kleven voor je kenteken? Heb ik gedaan, dus geen kentekenhouder op mijn voorbumper. Belgisch kentekensticker past net op de neus. Betere stroomlijn en id veel mooier. NL kentekens zijn zo groot, helaas.

Nou ik zie je wel een keer voorbij scheuren.. :lol: Volgens mij kan ik je wel volgen als ik aan je achterbumper ga kleven en me laat meezuigen! :lol:

Doei,

Wim

PS: Nope, ander Amerikaan. William Yount, zit nu weer in de US. Hij zit op probetalk als Bill geloof ik. Aardige gozer, hij heeft nu die Mazda turbokit op zijn 2.0 zitten


Goed te horen dat het een beetje meeviel met de invoer. Bij mij waren ze problemen aan het maken over allemaal onderdelen zo als de zij-spiegels en gordel systemen dat ze niet EU goedgekeurd waren (terwijl hij uit duitsland kwam). Ik had toen ook niet het geld om een zooi nieuwe onderdelen te halen. Gelukkig kwam ik naar een tijdje een andere probe tegen bij een ford garage die wel goedgekeurd was met precies dezelfde onderdelen en toen was het plotseling allemaal wel in orde. Ik heb ook geen kenteken houder trouwens gewoon direct op de bumper gemonteerd omdat daar de duitse plaat toch al opgeschroefd zat :roll: maar ziet er wel heel strak uit zo mooi tussen de ogen :wink:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron