Nieuwe probe rijder Stephanv

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
stephanv

Berichtdoor stephanv » 07 Feb 2006, 17:21

@nemo:

Gellukig dan maar dat die al vervangen is want op dit moment ben ik door de aanschaf van de wagen een beetje $$ loos. Maargoed de lak ziet er nu echt top uit naar mijn mening alleen het is zulk rot weer op dit moment :evil: de wagen was zaterdag nog spatloos schoon en 2 dagen later zag hij er alweer uit of ik parijs dakar heb gereden. Terwijl ik gewoon alleen veel snelwegen rijd. Maargoed als het straks weer een beetje warmer wordt kan ik hem weer lekker poetsen kan ie weer glimmen zoals het hoort :)

Derlex

Berichtdoor Derlex » 07 Feb 2006, 19:49

Vette bak man en ik hoop ook veel rijplezier. apropo stickers toen ik mijn probe kocht had 1 of andere mallot een sticker van radio holland om mijn achterbumper geplakt, natuurlijk meteen verwijdert inclusief een klein beetje lak :evil: maargoed las al dat jij je ride stickerloos wilt houden nu....gelukkig.

in ieder geval veel plezier ermee.

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 07 Feb 2006, 22:16

mijn achterbumper kopen?? :wink: :wink:
krijg strax toch mn nieuwe bodykit dusse 8) dan heb ik een achterbumper en gt sideskirts over
geen voorbumper want die is beschadigd :P
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 07 Feb 2006, 22:48

ik heb wel belangstelling voor de sideskirts mits ze gaaf zijn. PM me maar als het zover is.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 07 Feb 2006, 23:24

stephanv schreef:@nemo:

Gellukig dan maar dat die al vervangen is want op dit moment ben ik door de aanschaf van de wagen een beetje $$ loos. Maargoed de lak ziet er nu echt top uit naar mijn mening alleen het is zulk rot weer op dit moment :evil: de wagen was zaterdag nog spatloos schoon en 2 dagen later zag hij er alweer uit of ik parijs dakar heb gereden. Terwijl ik gewoon alleen veel snelwegen rijd. Maargoed als het straks weer een beetje warmer wordt kan ik hem weer lekker poetsen kan ie weer glimmen zoals het hoort :)


hey stephan,,

heb je al gezeik gehad met die kleine kentekenplaten???

mzzzl ro
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Pim

Berichtdoor Pim » 08 Feb 2006, 10:10

Dat gezeik met die kleine kentekenplaten gaat nog wel komen. Ik heb het meerdere keren gehad en ze adviserden me gewone platen te monteren. Gewoon door de bumper boren.............yeah right...........

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 08 Feb 2006, 17:00

hmm ik heb er tot nu toe nog nooit wat over gehoord :D
maarja wat niet is kan nog komen he :wink:
maar je mag er toch mee rijden als het in je papierenshit staat als ik het goed had begrepen... :roll:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

stephanv

Berichtdoor stephanv » 08 Feb 2006, 17:02

Ik heb nog geen gezeik gehad met de platen [-o< maar ik heb standaart al een grote plaat in de kofferbak liggen voor het geval dat ze gaan mierenn*ken(zijn ze in zaandam goed in).

Maar zal niet lang duiren verwacht ik totdat er eentje begint want de auto trekt al veel aandacht van de mensen op de straat, maar ook van de popo´s :shock: . Ze zijn me wel al een keertje in een burgerwagen blijven achtervolgen erop wachtend dat ik wat fout doe :evil: .

stephanv

Berichtdoor stephanv » 08 Feb 2006, 17:08

@slagertjeuuu's_probe:

Inderdaad als het in je papieren staat mag je er mee rijden geld alleen voor originele amerikaanse wagens. Dan staat er een aantekening op je kentekenbewijs.

Alleen die heb ik dus niet! :(

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Feb 2006, 17:36

ik heb ze dus ook en staat dus ook op kenteken (18.2 toegestaan staat er dan op). heb nog nooit gezeik gehad vanwege die kleine platen gelukkig (maar ik mag ze er dus wel op hebben zitten :wink:)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 08 Feb 2006, 19:12

stephanv schreef:@slagertjeuuu's_probe:

Inderdaad als het in je papieren staat mag je er mee rijden geld alleen voor originele amerikaanse wagens. Dan staat er een aantekening op je kentekenbewijs.

Alleen die heb ik dus niet! :(

nee ok das dan wel minder :(
maaar gelukkig heb ik wel een amerikaanse model :D :D
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Derlex

Berichtdoor Derlex » 08 Feb 2006, 21:53

pff had ik maar kleine platen, wordt liever 10 keer aangehouden dan die joekels van een platen die er nu opzitten, Zo'n mooie bumber en dan die dingen erop zucht...

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Feb 2006, 22:01

je kan ze er gerust op zetten maar dan wel het risico lopen dat je er ook een bekeuring voor krijgt voor het niet voeren van de juiste vereiste kentekenplaten..... die kleintjes zijn idd veel mooier, op de 2nd gen staan ze echtt heel erg goed zelfs maar ja, als het nie mag he.... er mag zoveel nie :wink: en hoe groot is de kans dat ze je daarop aanhouden eigenlijk (lijkt mij best klein want de probe ziet er toch wel amerikaans uit dus dan valt dat niet eens op, steek je die platen op een golf/astra enzovoorts ja dan kun je er donder op zeggen dat ze in dee eerste straat je al staande gaan houden)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 08 Feb 2006, 22:20

Zolang je ze maar met de APK niet vergeet terug te zetten he,
Geen goed kenteken is afkeur :wink:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Derlex

Berichtdoor Derlex » 08 Feb 2006, 22:32

Mischien het overwegen waard, weet iemand ook de hoogte van de boete als ze je aanhouden?


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron