jaja, daar istie dan
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
waar ik was Hans? lekker in het bubbelbad met mun schatje
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
hahaaaa nou vooruit dan
let bij de 1st gen turbo vooral op de binnenschermen aan de voorkant en onder de kap kijken, wil daar nog wel eens roestig zijn... over de versnellingsbak; die is best hakerig maar dat hoort zo
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
dus niet denken dat ie niet lekker is ofzo he. over de turbo: laat 'm door iemand anders starten (met koude motor dus vantevoren zeggen dat er niet mee gereden wordt) en kijk dan of ie uit de uitlaat begint te pluimen, doet ie dat wel dan is ie ofwel kapot of zo goed als kapot... haal ook de bovenste slang van de turbo af en ga dan met je vingers eens lekker dat gaatje in
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
even checken of er geen speling op het turbinewiel zit
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
als dat wel zo is dan is ie nie meer in goeie staat...
punten om zeker even te checken (die dus vaak kapot zijn):
airco: velen hebben een kapotte pomp... en is een duur geintje om te laten maken/conversie
ride control (regelt schokdempers maar ook sturbekrachtiging): knopje langs je handrem dus, kan zijn dat de control box aan gort is... ook even kijken of er wel op alle 4 de veerpoten een prc module zit, achter moet je de panelen losmaken dus dat laat ik aan jou over of je daar zin in hebt (bij mij mis ik er dus 1...) maar dat merk je wel tijdens het rijden, trouwens, als je schokdempers op zijn en je moet nieuwe hebben dan is dat een duur geintje want het zijn nitrogasgevulde. andere schokdempers passen ook maar dan functioneerd je ride control nie meer... dus ook even nakijken
voor de rest niet echt bijzonderheden
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
als de gewone electrische dingen nakijken dan en de gewone technische dingen zoals speling enzovoorts op allerlei dingen.
wel goed om te weten: als je een testrit maakt doe het dan wel GOED... dus alles op en aan, trek er maar gerust een uur voor uit
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
eerst fatsoenlijk warm rijden natuurlijk maar dan merk je ook meteen hoe het met het blok en de turbo gesteld is/wegligging enzovoorts alles testen dus, maar das niet specifiek voor de probe natuurlijk maar zo kom je (hopelijk) niet voor verassingen te staan
PS: don't worry about tikkende kleppen in het begin want dat hoort nou eenmaal bij het pret-pakket
hoeplijk heb je er wat aan en zo niet dan heb ik toch weer wat te doen gehad.....
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)