Effe Voorstellen

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Anonymous

Effe Voorstellen

Berichtdoor Anonymous » 24 Mar 2006, 13:26

Hallo,

Ik loop een half jaar stage in Curacao. En voor die tijd hebben we een auto geregeld. Een Amerikaans Ford Probe 2.2 24v AUT uit 1989. Hier in curacao hoeft een auto niet zo stevig in elkaar te zitten om door de APK keuring heen te komen. En dat zit hij dan ook niet. Onze auto zit vol krassen deuken en andere dingen. Maar toch lijkt het me leuk om aan de auto te sleutelen. Om een paar kleine probleempjes op te lossen.

Ik zal binnenkort foto's plaatsen van onze probe, en jullie zullen versteld staan dat zoiets nog mag rijden.

DE PROBLEMEN:

- Antenne is afgebroken, volgens mij is het geen automatische antenne. Kan ik bij de sloop een nieuwe antenne halen en die vervangen?
- Ramen kunnen niet meer open of dicht. Het zijn geen electrische ramen.
- Aan het stuur draaien bij stilstand, hoor je een harde KLONK. Daarna heeft de auto een flinke afwijking naar rechts. Met stilstand terugdraaien en de afwijking is weg.
- We moeten ongeveer elke week water bijvullen.
- Het knopje POWER op de probe, kunnen we die zonder problemen gebruiken? En wat is het verschil? Wordt er iets in het motormanagement veranderd?

Een klein lijstje van dingen die verkeerd zijn met onze auto.

Toch rijdt een Probe heerlijk.

Met vriendelijke groet FLip Raats

Anonymous

Re: Effe Voorstellen

Berichtdoor Anonymous » 24 Mar 2006, 15:32

flipraats schreef:welkom Flip

Ik zal binnenkort foto's plaatsen van onze probe, en jullie zullen versteld staan dat zoiets nog mag rijden.
weet je heel zeker dat je foto's gaat plaatsen? haha

- Ramen kunnen niet meer open of dicht. Het zijn geen electrische ramen.
gewoon inslaan. ramen heb je toch niet nodig daar in die hitte :P

- We moeten ongeveer elke week water bijvullen.
tja, wat wil je ook met die hoge temeratuur. dan krijgt ie dorst

sorry, ben een beetje in een melige bui vandaag en als ik te ver ben gegaan, kom je maar effe bij me langs, haha en anders zal ik het voor je deleten.


Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 24 Mar 2006, 19:16

:lol:


maare, welkom hier... :wink: wat betreft je probe. als je een 2.2i hebt dan is het geen 24v (tis ook geen V6 maar een 4 cilinder) en dat is een 12v, als het wel een V6 was, was het de 3.0 geweest :wink: die antenne behoort standaard wel een electrische te zijn dus dan zit er inmiddels al een andere op. water bijvullen, kan een lekkage zijn (slangen/radiateur/waterpomp/koppakking, vanalles dus) even nalopen dan he :wink: over het knopje POWER...??? geen idee wat je bedoelt... de ramen, inderdaad gewoon eruit kinkelen die hap want die moeten toch open met die hitte daar :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 24 Mar 2006, 20:18

maar effe serieus Flip (dat kan ik ook zijn), die ramen, als ze niet elektrisch te bedienen zijn, dan moet je ze toch gewoon kunnen opendraaien met een handel of zitten er geen handels meer in de deuren? als je geen gekarteld stangetje ziet, dan moeten ze toch elektrisch te bedienen zijn. verder heb ik (nog) geen verstand van een Probe. moet er nog eentje zien te vinden.

enneeehhh, tuurlijk willen we foto's zien of heb ik je op andere gedachten gebracht? niet doen hoor, ik ben af en toe een vreemde snuiter :wink:


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron