Wie ben ik

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Probe-nl

Wie ben ik

Berichtdoor Probe-nl » 22 Jun 2005, 13:10

Zo hallo allemaal, weer een nieuw lid erbij die verzot is op de probe. Eigenlijk ben ik via een amerikaanse site (http://www.probetalk.com) waar ik sinds een jaar of 3 bij ben op deze site gekomen. Ik was aangenaam verrast dat er ook in ons kikkerlandje mensen zijn die smaak hebben.

Wie ben ik :

Ik ben Richard Rorink, woon in Bladel (Bij Eindhoven).
Ben 34 jaar en heb een Probe 2.5 die op dit moment uit elkaar wordt gehaald om over te spuiten en de spoilerkit op te zetten. De motor wordt ook aangepakt en KLZE onderdelen erop of erin gezet. Ik verwacht dat ik over een half jaar weer kan rijden. Ligt natuurlijk hoe dik de portomonee is en blijft.

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 22 Jun 2005, 13:58

Welkom richard! Ik was ook eerst verbaasd toen ik via een andere probe site op deze terecht kwam maar was echt blij. We zijn hier allemaal probe liefhebbers en the more the merrier. Wat is je nick op probetalk trouwens? Ik zit daar nu ook al een paar jaar 8)
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Probe-nl

Berichtdoor Probe-nl » 22 Jun 2005, 15:05

mijn nick is ares

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 22 Jun 2005, 18:21

Welkom Richard! 8)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 22 Jun 2005, 18:56

Richard welkom op het forum, als je lid van de club wilt worden dan mag dat ook :wink:

Probe-nl

Berichtdoor Probe-nl » 22 Jun 2005, 20:06

Dat wil ik wel. En hoe wordt ik dat ? IK kan jammer genoeg nog niet naar meetings voor onbepaalde tijd ik verwacht een half jaar omdat mijn auto compleet verbouwd word

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 22 Jun 2005, 20:27

richard, van harte welkom hier 8) hou ons op de hoogte met de vorderingen met je probe he? mocht je wel naar een meeting komen en je hebt geen vervoer dan mag wel met mij meerijden, ik woon namelijk in helmond dus dat moet te regelen zijn dan he? veel plezier hier in ieder geval
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 23 Jun 2005, 09:51

Hoi Richard,,,ook welkom namens mij,,

veel success met je probe,,
je kan lid worden door even een mailtje te sturen naar Huub @ probeclub.nl,,Tot snel!

mzzl ro
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 23 Jun 2005, 11:42

Voor de formaliteit nog even Welkom :wink:

Heb je pm net verstuurd,

groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 29 Jun 2005, 16:57

Welkom!!!!!

Veel plezier bij de club.......


Groeten van Pim

24VICE

Berichtdoor 24VICE » 11 Okt 2005, 17:24

Beetje laat maar hallo.

Heb een vraagje ik zie dat je de zelfde bodykit als mij hebt (voorbumper in ieder geval) waar heb jij die vandaan?

Oja dit is de mijne> Afbeelding

En ik zag ook in een ander topic staan dat je bezig was met de binnenkant,weet niet of je een scherpje hebt anders zou je die er in kunnen verwerken zoals ik dat heb gedaan zie hier>Afbeelding

Succes nog verder met de verbouwing en als je foto's hebt zet ze even op de site is wel leuk om te zien.

Laterzzzzzzzzzzz Steve A.K.A. 24Vice

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 11 Okt 2005, 17:52

Ook namens mij welkom hier
Ps. Steve ziet er netjes uit je binnenkant nu verder nog wat van plan met spuiten/bekleden? denk aan dash/deurpanelen/stoelen enz?
Afbeelding
Sold but not forgotten

Probe-nl

Berichtdoor Probe-nl » 11 Okt 2005, 18:02

Ja, ik vond het al zo'n mooie probe. Ik heb mijn voorbumper gehaald bij Andy's Autosport uit de US. Dat schermpje heb ik als bureaublad staan op mijn pc omdat ik de hele tijd heb zitten tobben hoe ik het beste een schermpje in mijn auto kon maken. Heb eerst zitten denken om een radio met klapscherm maar vind ze eigenlijk niet zo mooi maar toen ik jouw foto zag had ik een antwoord op die vraag. weet alleen niet hoe je dat gefikst hebt dus daarom had ik hem als achtergrond om eens goed te bestuderen. Ik wil het dashboard,panelen en zo bekleden met leer (beige) en midden console in de kleur van de auto. Alleen weet niet goed hoe want het originele dashboard is ook leer dacht ik en weet niet of je daar over kunt lijmen. Nu heb je daar ook spuitbussen voor maar ben daar eigenlijk niet zo kapot van, ben bang dat er op den duur scheurtjes in komen vanwege warmte en zo. De stoelen zijn weer een apart project.
Maar ik vind dat je daar een prachtige bolide in handen hebt. =D>

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 11 Okt 2005, 18:05

Dashboard bekleed met leer?
Die van mij niet is gewoon structuur in het plastic
Beige ahhhh je gaat dus beetje zelfde kleur stelling doen als ik wil ;)
Vraagje heh hoe was nou de pasvorm van de bodykit van andy? dat vraag ik me altijd af ... vind het persoonlijk de mooiste kit (nou jah voorbumper dan) achterbumper vind ik niet echt geweldig skirts wel ..... maar hoe was de pasvorm? veel werk aan moeten verrichten ofniet?

ps. steve zou je een kleine how to kunnen geven hoe je je schermpje zo hebt gefixt? ik neem aan eerst van hout een "bakje" maken en dan dan strak maken in de middenconsole .... hoe heb je de ruimtes opgevuld? omtrokken met doek? en vervolgens polyester? of op een andere manier
Afbeelding
Sold but not forgotten

Probe-nl

Berichtdoor Probe-nl » 11 Okt 2005, 18:35

De pasvorm viel een beetje tegen. Alleen kun je hem er niet opzetten. Er zitten geen beugels aan, die moet je dus zelf maken en aan de kant van de wielen loopt ie ver naar buiten toe. Met die beugels een een rechte lat heb ik hem gelijk gezet met de zij skirts op een beetje tour-achtige wijze. Eerst ites zwaars tegen de zijkant van de bumper gezet zodat ie op een lijn stond en toen de beugel op maat gemaakt. Om ervoor te zorgen dat de bumper bij eventuele montage niet weer open gaat staan en de lak breekt heb ik een beugel gemaakt aan de binnenkant, over de gehele breedte van de bumper van massief staal 4mm dik. Het geeft toch niks als jij hem ook beige wil maken. Ik heb sommige dingen ook van andere af gekeken hoe ik het mooiste kon maken, bijv. scherm in dashboard. Daar is nu een probeclub voor om ideen op te doen. En eigenlijk is dat alleen maar een compliment. Zo weet diegene dat ie smaak heeft. haha. Mijn Dashboard is dacht ik van leer omdat ie zo flexibel is als ik op het dashboard druk


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron