yoo

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

Re: yoo

Berichtdoor Noobstein91 » 03 Dec 2011, 14:55

Afbeelding

ik kan altijd wel met een meeting een mustang blad meenemen. moet het dan wel even van te voren weten, wanneer jij dan ook op 1 van de meetings komt.
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Kurt
Probe friend
Berichten: 62
Lid geworden op: 08 Sep 2008, 21:00
Locatie: België, Sint-Niklaas

Re: yoo

Berichtdoor Kurt » 03 Dec 2011, 15:43

ok, fijn ! jammer dat de Probe meetings voor mij meestal wat veraf zijn...als er es eentje in zuid nederland wordt gehouden zou ik heel graag komen...had in het verleden al eens voorgesteld wat dichter naar de grens te komen, maar begrijp wel dat dit moeilijk is als de meesten van de andere kant moeten komen...
Je mag het ook altijd opsturen hoor...ik vergoed het graag !
Jij hebt trouwens ook een mooie Cobra ! Die zouden mooi naast elkaar staan ! maar we zullen maar niet te veel gaan uitwijden over de mustang of de Probe lezers worden nog boos ! we zitten hier ten slotte op een Probe forum.. :biertje:

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: yoo

Berichtdoor winy » 03 Dec 2011, 16:09

hé kurt ,
ziet er goed uit die cobra . ik persoonlijk vond destijds na 1973 ( olie crises ) dat de mustang te ver terug ging in het ontwikkelen van hun pony's . Hoewel er toen toch nog een fastback met een v8 van de band rolde . Zo te zien koester je paardje goed . :wink:
ooit was ik in bezit van een 67er fastback boss 302 . Was altijd mijn jongens droom . Heb hem helaas niet meer . :cry:
fastback 67.jpg


Wat betreft meetings hier in het zuiden . Moeten we nog maar eens een mini meet in Maasmechelen regelen . Je hoort dan wel wanneer :biertje:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Kurt
Probe friend
Berichten: 62
Lid geworden op: 08 Sep 2008, 21:00
Locatie: België, Sint-Niklaas

Re: yoo

Berichtdoor Kurt » 03 Dec 2011, 16:19

Hoi Winy,

dank voor het compliment ! Weet wel dat de meeste mustangliefhebbers het voor de I hebben...Persoonlijk vind ik de II en bovendien de Cobra leuker, zeker gezien zijn zeldzaamheid...als ik op mustangmeetings komen staat het steeds vol met eentjes...uiteraard vind ik het ook een zeer leuke wagen, maar ik opteer toch graag voor orignaliteit...de laatste jaren begint de 2 ook al veel meer aan populariteit te winnen...maar één ding is zeker : over smaken valt niet te redetwisten... :D
Maar die van jou lijkt mij inderdaad ook een tof karretje ! jammer dat je hem hebt weggedaan...

Ik kijk echt uit naar een meeting in het zuiden, want zou het toch fijn vinden om eens met een paar andere Probeliefhebbers van gedachten te wisselen ! dit zijn ten slotte ook alweer zeldzame bolides geworden...

Gebruikersavatar
Teus
Probe addict
Berichten: 1094
Lid geworden op: 18 Nov 2010, 10:13
Locatie: Meerssen (L)

Re: yoo

Berichtdoor Teus » 03 Dec 2011, 21:08

Hoi Kurt :biertje:
Hele mooie Cobra II heb je :thumright:
Dat model is ook mijn favoriet en zeker in die uitvoering 8)
1989 FORD PROBE LX U9
Bright Red Clearcoat Metallic
Scarlet Red Interior

Engine type: 2.2 Liter 12-valve in-line 4-cylinder
targa open air roof, luxury feature.


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot]

 

 

cron