even voorstellen

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Anonymous

even voorstellen

Berichtdoor Anonymous » 30 Sep 2005, 18:55

Hallo probefreaks,ik ben Henk alias 'Tiger' en kom uit overijssel en ben al zo'n 2,5 jaar eigenaar van een rode Ford Probe 24v v6 Bj:1994. Klik hier voor foto's

Half jaar geleden heb ik nog een ander blok in m'n probe gedropt want de andere ratelde mij teveel :lol: en je weet reviseren is ook errug prijzig!! Dus leek me dit een goedkopere oplossing. Eerst nog wat problemen met de ontsteking gehad maar dit werd ook opgelost. En wat deed ie?lopen als een zonnetje. Sinds een paar dagen helaas m'n ontsteking weer naar de knoppen beetje vreem? Nou ja,als het allemaal een beetje meezit kan ik hem morgen weer ophalen. Gelukkig is het allemaal nog garantie. :D


Toekomstplannen:Auto geheel laten spuiten met of zonder bodykit,eventueel andere uitlaat.


Ford probe gt 24v v6, Atp flash 18 inch, Cool chamber, Spoiler, Verlaagd.

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 30 Sep 2005, 19:54

welkom hier Tiger :wink: mooie Probe man, vooral met die ATP's eronder (2-delige?) veel plezier hier op het forum en veel veilige/probleemloze km's toegewenst 8) (hopelijk met een fatsoenlijke onsteking :wink: )
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 30 Sep 2005, 20:48

Welkom hier Henk! Mooie wagen 8)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 30 Sep 2005, 20:55

Ziet er goed uit man!!!!

Veel succes met je ontsteking!

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 30 Sep 2005, 22:06

Welkom op het forum! Je probe ziet er goed uit..leer interieur 8)
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 01 Okt 2005, 02:25

Heej, welkom hier en er komen steeds meer probegekken uit overijssel :D
Hele mooie probe en wat betreft die ontstekking is echt een kwaal, ook al is die nog maar 2,5 jaar oud (neem aan dat je de verdeler bedoelt) is dat wel de gemiddelde levensduur van zo'n ding...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 01 Okt 2005, 10:12

@ Tieske turbo, velgen zijn idd 2-delig,met een rvs-rand. :wink:


@ Coen het gaat puur om de ontsteking,toen ik ander blok erin kreeg werkte de 'oude' ontsteking niet met m'n 'nieuwe' blok. :(
Kheb er toen een gereviseerde ontsteking erop gekregen en die hebt ut dus maar een half jaar volgehouden.
Straks m'n probe maar weer ophalen,kan um eigenlijk geen dag missen.



''Een dag geen probe is een dag niet geleefd''



Ford probe gt 24v v6, Atp flash 18 inch, Cool chamber, Spoiler, Verlaagd.

24VICE

Berichtdoor 24VICE » 01 Okt 2005, 12:38

TIP: zodra de ontsteking wordt vervangen vervang dan ook de bougiekabels.
Wij kregen dit te horen van het bedrijf waar wij de ontstekingen vandaan halen.

Het is maar dat je het weet.....

MZl steve

bobpool

Berichtdoor bobpool » 01 Okt 2005, 16:26

Nice spotlamp's. I think I'll be looking for some of them. 8) 8)

Vincent. Hees

Berichtdoor Vincent. Hees » 01 Okt 2005, 18:53

Welkom bij het legertje van Probe fanatiekelingen. Let the Probe/Torque be with you....

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 02 Okt 2005, 12:12

Tiger schreef:@ Tieske turbo, velgen zijn idd 2-delig,met een rvs-rand. :wink:


@ Coen het gaat puur om de ontsteking,toen ik ander blok erin kreeg werkte de 'oude' ontsteking niet met m'n 'nieuwe' blok. :(
Kheb er toen een gereviseerde ontsteking erop gekregen en die hebt ut dus maar een half jaar volgehouden.
Straks m'n probe maar weer ophalen,kan um eigenlijk geen dag missen.



''Een dag geen probe is een dag niet geleefd''



Ford probe gt 24v v6, Atp flash 18 inch, Cool chamber, Spoiler, Verlaagd.


Dat is wel heel snel idd, maar net als wat 24vice zei, de bougiekabels slijten ook heel snel, deze kunnen de warmte ook allemaal niet zo goed verdragen....
Als je dit een keer zelf wilt checken pak dan een plantenspuit en zet deze op nevelstand.
Zorg wel dat het donker is natuurlijk en laat de motor lopen, nevel dan zachtjes over de kabels heen, krijg je dan een mooie discoverlichting zijn je bougiekabels naar het gootje :wink:

Groeten en idd, een dag zonder probe is een dag niet geleefd :D
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Thijs

Berichtdoor Thijs » 03 Okt 2005, 11:18

he tiger,
Welkom, Dat zijn idd mooie verstralers as bob says.. Maar die dingen komen volgens mij van hella, niet?! Ik heb ze er ook onder zitten, was een heel gepruts. Hoe heb je ze gemonteerd? Bij mijn auto heb ik de origenele beugels vermaakt..
Groeten Thijs

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 03 Okt 2005, 19:20

@ Thijs, Ze zijn idd van hella. Kheb zelf wat beugeltjes pas gemaakt en het viel me nog redelijk mee om ze te monteren.

(M'n originele verstralers zijn helaas vergaan door een kutkat) :evil:



Kheb helaas m'n probe nog niet terug.
De ontsteking bleek toch nog goed te zijn,waarschijnlijk is m'n distributieriem 2 tandjes verschoven :-k
In de nulstand staat de de ontsteking niet op nul. Je krijgt dan dus de vonkjes op de verkeerde momenten.
Hoewel ik het wel een beetje vreemd vind omdat m'n riem + diverse spanrollen 6 maanden terug ook zijn vervangen.

Tis nog even afwachten....



Ford probe gt 24v v6, Atp flash 18 inch, Cool chamber, Spoiler, Verlaagd.

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 04 Okt 2005, 14:04

Welkom bij de club idd,,,ook namens t bestuur.
blij da je gelijk bij ons terecht gekomen bent uiteindelijk


Mocht je je trots bij de rest vd vaste leden met foto en toebehoren willen,
stuur dan even een mailtje naar robert@probeclub.nl met foto aub

geniet van je karretje!

ooh ja,,,en die onstekings problemen,,,,hahaha,,,ik ben er net vanaf,,,gvd 800 euro en 6 weke zonder auto gezeten he,,

meten is weten was t bedrijf,,,nou,,,dus niet he,,,eerst een gereviseerde verdeler besteld,,,die naar de klote geholpen omdat ie niet wist dat het eigelijk een onstekings schema was van een mitsubisi,,,,en nog een verdeler,,,nou hou maar op,,,,kon wel janke,,,,en nu loopt ie nog steeds niet lekker,,,valt soms uit,,en loopt soms niet lekker stationair,,lijkt dan wel een v8,,,hhehe

mzzl ro
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Probe-nl

Berichtdoor Probe-nl » 04 Okt 2005, 20:16

Ik weet niet uit welk jaar jouw Probe komt maar die van mij komt uit 1994 en daarvan is bekend dat de onsteking last heeft met hitte waardoor de condensator in de onsteking doorfikt/smelt. Ik heb toen bij Mazda een gereviseerde gekocht met een jaar garantie. Ik ben zo vaak terug geweest omdat ie weer kapot was dat de Mazda dealer mijn geld terug gaf. Van dat geld heb ik een externe onsteking (Crane) gekocht. No probs meer gehad ermee. De Hei module werkt ook maar daar heb ik geen ervaring mee. Sorry niet goed gelezen, die van jouw is ook van 94.


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron