nieuwe aanwinst

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Stantm1
Probe newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 Mar 2014, 02:13

nieuwe aanwinst

Berichtdoor Stantm1 » 01 Apr 2014, 23:42

Beste probe owners

Enige tijd was ik opzoek naar een stoere auto met uitstraling.
na meerdere auto's bekeken te hebben kwam uiteindelijk mijn voorkeur telkens bij een 2.5 v6 probe (want hij moest tenslotte ook wel een beetje pittig zijn).
2 dagen geleden heb ik mijn eerste echte Ford Probe 2.5 24V V6 opgehaald, ik loop nu al een paar dagen met een big smile! rond die er niet vanaf te krijgen is! Ik wist dat ik me niet moest laten kennen bij het onderhandelen met de verkoper want is tenslote een oude bak.
Er waren niet heel veel dingen op aan te merken en onderhoudshistorie etc ziet er allemaal keurig uit.
Ik moet de remblokjes voor vervangen,die zijn al besteld en onderweg.
Airbag lampje knippert hier weet ik nog niet zo goed wat ik ermee moet gaan doen, zekeringentje solderen of boxje vervangen pff. maar heb hem overgenomen en ben nu de trotse!! eigenaar, geweldige aankoop de auto is top en rijd heerlijk. hij heeft een open luchtfilter (k&n) en een Remus pijp hij staat op 17'' azev velgen en hij staat volgens mij 30mm lager.Althans zei de verkoper vd auto

Heb de auto al lichtelijk met de hand bijgepoetst maar morgen komt denk ik de polijstmachine aan te pas. wil eigenlijk nog een spoilertje achterop (ni te groot) en zo'n lipje op me voor bumper
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Robert » 02 Apr 2014, 01:08

Welkom hier! Hele mooie Probe!! 8) Gefeliciteerd met je aanwinst en fijn dat ie bij een autoliefhebber terecht is gekomen (dat begrijp ik wel uit je verhaal :mrgreen: )

Hoop 'm binnenkort gauw te mogen aanschouwen! Elke 2 maanden is er wel een evenement waar we heen gaan en natuurlijk onze eigen meetings. In het meetingforum is alles te vinden.

De kinderziektes halen we er hier wel uit, airbags zijn ons meer dan bekend!
Uitlezen scheelt een hoop, er kunnen verschillende oorzaken zijn (zo snel uit m'n hoofd code 13 & 51). Uitlezen kan je zelf doen, dat kunnen we je simpel uitleggen.
Module solderen, nieuw kastje of tape'je aan de binnenkant van je cluster. Maar het mooiste is natuurlijk om het weer werkend te krijgen.

Zodra je ermee aan de gang gaat en een apart topic maakt, springen we graag te hulp! Ook via de zoekfunctie kan je het een en ander vinden.

Veel veilige kilometers gewenst!

Groeten Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor winy » 02 Apr 2014, 05:58

welkom . mooie probe =D>
kijk eens naar de airbag module . Die begeven het nog wel eens .
@robert . is dat een oude avator :?
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Noobstein91 » 02 Apr 2014, 08:04

Welkom bij de club, spoilers genoeg haha, en kwa bumperlip zou ik ook niet te extreem gaan. Subtiel staat een "standaard" probe goed.

als je voor,stock modded, kiest. Dan zou ik het bij kleine dingen laten. Maar alleen een dikke spoiler ben je er niet, dan moet je extreem gaan (zoals richard nu mee bezig is) anders vind ik persoonlijk het nergens op lijken.
Laatst gewijzigd door Noobstein91 op 02 Apr 2014, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Richy » 02 Apr 2014, 08:38

Welkom bij de club!

Zoals Robert al zei, hebben we een aantal maal per jaar evenementen. Zou erg leuk zijn als je je Probe daar komt showen.
Uiteraard houden we hier ook van foto's, dus als je die ook hebt, zien we die heel graag :biertje: :mrgreen:

Groetjes,
Richy
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.

MF44
Probe friend
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Dec 2012, 09:27

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor MF44 » 02 Apr 2014, 16:26

Welkom! :biertje:

Mooie Probe! :)

Airbaglampje is het ergste niet :wink:

Nog veel goede kilometers! :-D

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Richard » 02 Apr 2014, 18:24

Welkom hier! En waar komt deze schone probe vandaan? :mrgreen:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Stantm1
Probe newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 Mar 2014, 02:13

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Stantm1 » 02 Apr 2014, 19:07

Yoo boys thank's voor het warme welkom.

Heb hem overgekocht van een wat oudere man hier uit haarlem, de auto was voorheen van zijn broer en hij heeft hem weer van een vrouw in duitsland gekocht.
Vandaag hier en daar een beetje gepolijst de motorkap had wat krasjes en steenslag maar het resultaat mag er zeker wezen. Ik ga denk ik morgen even het uitlezen proberen aan de hand van de how to, kijken of ik daar wijzer van word ivm het airbag lampje.
Lijkt me leuk om een x op een meeting langs te komen.
Foto's zijn te groot maar daar gaan we wat aan doen.!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Richard » 02 Apr 2014, 19:37

mijn airbag lampje knippert al sinds ik de mijne kocht in 2005 :P
Maar wat ik vooral bedoelde was waar je zelf vandaan komt hehe :)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor michiel de munnik » 02 Apr 2014, 20:44

Welkom bij de club

en als ik het lees zo kom je uit haarlem.... misschien leuk om naar de ford experance te komen in hillegom ????

kan je meteen met een deel van de club kennis maken
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
pieterprobe
Probe owner
Berichten: 147
Lid geworden op: 12 Jan 2013, 16:19
Locatie: Utrecht

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor pieterprobe » 02 Apr 2014, 22:39

Welkom! :biertje:
Afbeelding
Aruba >1993 16v Red Ford Probe... rust in piece
NL >1993 24v Silver Ford Probe T22. work in progress...

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Robert » 03 Apr 2014, 01:56

@ Winy: Ja een oude avatar uit 2012 ergens volgens mij, keer wat anders dan een Gibson, leuk toch wat afwisseling 8)
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Teus
Probe addict
Berichten: 1094
Lid geworden op: 18 Nov 2010, 10:13
Locatie: Meerssen (L)

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Teus » 06 Apr 2014, 20:57

:cheers: Welkom bij de Club! :thumright: Mooie Probe!
1989 FORD PROBE LX U9
Bright Red Clearcoat Metallic
Scarlet Red Interior

Engine type: 2.2 Liter 12-valve in-line 4-cylinder
targa open air roof, luxury feature.

Stantm1
Probe newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 Mar 2014, 02:13

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Stantm1 » 28 Apr 2014, 22:26

Sorrie jongens was even een maandje weg maar lijkt me leuk om een keer naar hillegom te komen,
gaat helemaal goed komen. Tot nu heb ik trouwens al 2x gehad dat hij niet aan slaat, 5min wachten en dan doet hij het opeens wel. Maar wat vandaag gebeurde sloeg alles ik was naar de mediamarkt gereden voor een mooi radio'tje voor in de probe en helemaal blij wil ik weer wegrijden met me aankoop. Doet de probe enorm vaag toeren schommelen en stottert enorm tijdens optrekken er is niet mee te rijden. Ik me broertje gebeld om me op te komen halen en probeer de auto een paar keer opnieuw te starten maar blijft het houden. Half uur later is me broertje aangekomen en zegt laat is zien dan.....wat denk je hij loopt opeens weer goed.....Al sla je me dood. Wel merk ik ook dat als hij zeg maar het gewoon goed doet dat ie wat inhoud richting vol gas.
Heeft iemand hier ervaringen mee ik loop al een beetje rond te speuren maar word er niet veel wijzer van.

Gebruikersavatar
Richy
Event Manager
Berichten: 2199
Lid geworden op: 22 Aug 2010, 10:25
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: nieuwe aanwinst

Berichtdoor Richy » 28 Apr 2014, 23:10

Wellicht je ontsteking die je in de steek laat? Weet ik niet zeker, wacht even op een antwoord van een expert :biertje: . Hier is geen gebrek aan, dus met een beetje geluk zijn we zo achter de oorzaak :)

Richy
1995 Ford Probe 16v ECP Highlight, Electric Blue (MQ). Americanised ECP Probe (Totaled)
1994 Ford Probe GT T22, Aspen Silver Metallic (SM). German import, American features, Dutch Probe.


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot]

 

 

cron