zoals beloofd een update.
Allereerst bedankt voor alle tips, ik heb ze geprobeerd ( m.u.v. thermostaat, want die kon in de 2.2 inderdaad maar op 1 mannier ), en het heeft mij in ieder geval een zoektocht in de verkeerde hoek bespaart met de ventilators.
Maar waar ik stiekem al een beetje bang voor was, en waar denk ik ook al wat anderen aan dachten, bleek waar te zijn. In de garage hebben we het systeem onder druk laten zetten, en hieruit bleek overduidelijk dat de koppakking lek was. Maar geen geklaag, want ik heb gelukkig net een week vrij, ik heb ook de ruimte en het gereedschap, en als het goed is krijg ik van de week ook het garage handboek van Haynes binnen. Geeft mij dus ook de kans om meteen de distributieriem te vervangen, en alle losse onderdelen mooi schoon te maken en te voorzien van een mooie nieuwe laklaag. Dat laatste is natuurlijk afhankelijk van het feit of het een beetje op schiet.
Ik had tenslotte al verteld dat dit toch de auto voor mij is, dus van de distributieriem was het toch al gekomen. Ik ga proberen om van het hele process veel foto's te maken, en ik heb nog ruimte voor een webpage, dus misschien wel leuk als ik een soort dagboek van het geheel maak. Zoiets ben ik n.m.l. op internet van alle soorten auto's tegengekomen, maar niet van de probe ( da's dus eigenlijk een goed teken
), mocht ik mij vergissen, dan hou ik mij aanbevolen voor het adres .
Zo gauw ik het project af heb zal ik het zeker laten weten, dit wordt vast en zeker een geslaagd project
.