Nieuwe accu

Voor alle overige technische vragen
Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 11 Jan 2005, 07:57

bonfie schreef:Ik heb een merkloze accu met 60Ah. Koste me €40 werkt perfect.


En? Staat je motorkap nu aan 1 kant schuin omhoog? :lol: Ik heb gister 5 boeken door zitten bladeren en het internet af zitten speuren, maar allemaal zijn ze te hoog...

bonfie

Berichtdoor bonfie » 11 Jan 2005, 09:14

1st generatie probes zijn misschien iets groter.

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 11 Jan 2005, 12:28

Gijs schreef:Ik heb gister 5 boeken door zitten bladeren en het internet af zitten speuren, maar allemaal zijn ze te hoog...


Maar kijk uit, zelfs als de goede maten worden opgegeven past-ie misschien niet. Het gaat erom dat er rechtsvoor een "hap" uit is waar de motorkap invalt.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 11 Jan 2005, 13:31

Hans schreef:
Gijs schreef:Ik heb gister 5 boeken door zitten bladeren en het internet af zitten speuren, maar allemaal zijn ze te hoog...


Maar kijk uit, zelfs als de goede maten worden opgegeven past-ie misschien niet. Het gaat erom dat er rechtsvoor een "hap" uit is waar de motorkap invalt.


Klopt, dat is nu net de hele grap. Accu's van 175mm hoog zijn er genoeg, maar alleen de polen mogen zo hoog zijn, niet de rest (ontluchting denk ik)

Een accu die past is de: Global & Yuasa Battery Co., Ltd type SMF 58-490.
Verkrijgbaar bij Brezan dus...

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 11 Jan 2005, 13:40

bonfie schreef:1st generatie probes zijn misschien iets groter.


Aaaahhh, nee, probleem doet zich voor bij de 2nd gen.

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 12 Jan 2005, 11:48

Hudeck schreef:een yellow top past niet ECHT WEL... bij mij moet het op zijn kant legt worden omdat dan de kabels op de polen passen...

Dat ik het enige wat ik een nadeel vindt van de yellow top dat de polen niet op de normale plek zitten als de standaard accu`s.


Ik heb er gister eentje ingezet om te passen, maar dan blijft de kap 5cm omhoog staan :lol:
Dit is overigens wel een vrij oud exemplaar, mischien zijn ze tegenwoordig wat kleiner?
En de accu bij Brezan vandaan heb ik er overigens gisteren ingezet, maar de + en - pool zijn precies omgedraait haha. Gelukkig zijn de kabels lang genoeg en past het gewoon.



Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers