Dashboard verwijderen?

Voor alle overige technische vragen
Anonymous

Dashboard verwijderen?

Berichtdoor Anonymous » 12 Jan 2005, 22:33

Mijn dagteller zit los en werkt niet meer, dus ik wil die klokkendoos er even uit halen en fixen. Maar ik krijg die console er niet uit ...
De 3 schroeven bovenin krijg ik ook al niet los (zit met klemmetjes vast??) Iemand tips?

Fusion

Berichtdoor Fusion » 12 Jan 2005, 22:39

ik zal morgen even in me boeken kijken van de probe daar staat het uitgebreid in tenzij iemand anders je zou kunnen helpen

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 12 Jan 2005, 22:55

Min-kabel van accu losmaken, stuur helemaal naar beneden kantelen (indien mogelijk), vijf schroeven uit rand halen, rand verwijderen, vier schroeven van plexiglas eruit halen, instrument cluster naar voren halen en connectors losmaken. Let op airbag!!

succes, Hans
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 12 Jan 2005, 22:56

Ik zal morgen ook eens kijken, ik heb hem wel eens eruit gehaald maar ben vergeten waar precies de schroeven zitten die je moet hebben..maar het was niet al te moielijk, alleen dat paneel voor de dash is moeilijk eruit te schuiven.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 13 Jan 2005, 00:16


Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 13 Jan 2005, 00:22

Deze 3 schroeven draaien door bij mij ... :shock:


Je bedoelt dat de schroef niet meer "pakt" in het materiaal waar hij ingedraaid zit? Probeer eens iets van hout of kunststof tussen die rand en het dashboard te schuiven en duw VOORZICHTIG die rand van het dashboard af, terwijl je GELIJKERTIJD de schroef losdraait... :? Evt. een doek oid. om het voorwerp doen om beschadiging van het dashboard te voorkomen...
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers