Sportstuur in probe?

Voor alle overige technische vragen
Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Sportstuur in probe?

Berichtdoor *NeMo* » 07 Feb 2005, 01:57

Hey mensen inmiddels duurt het nog maar 19 daagjes voor ik me liefje op kan halen ;)
Maar goed ik wil er dus een sportstuurtje inzetten alleen zit ik er een beetje mee hoe ik dit moet doen kan op internet geen goede howto vinden helaas en ik zit natuurlijk ook met de airbag die heb ik dan niet meer maar goed. Ik las op probetalk dat als de airbag eruit is er een lampje gaat knipperen en/of een k*t piep dus een soort alarm de kop op steekt ze hadden het over 2 blauwe doosjes bij de koppeling ofzo en dan zou ik er 1 moeten ontkoppelen kan iemand dit bevestigen? en hoe krijg je het stuur eraf?en er weer goed recht op natuurlijk :roll:

Fusion

Berichtdoor Fusion » 07 Feb 2005, 13:13

Ik zou het niet doen een andere stuur erin zetten IVM de airbag

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 07 Feb 2005, 14:05

ik zou het ook niet doen....

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 07 Feb 2005, 18:14

Ik zou eerst eens lekker gaan rondrijden met het originele stuur. Niks mis mee naar mijn idee! Niet te groot, niet te dun, mooi Probe logo erop, airbag, is mooi een geheel met de stuurkolom... kans is groot dat je geen ander stuur meer wilt!
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 07 Feb 2005, 19:11

Vind het inderdaad zonde om daar aan te gaan sleutelen. :roll: My $$$$. :wink:

:D
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 07 Feb 2005, 19:35

Ik weet vrij zeker dat er ergens op http://www.probetalk.com een how to is in ieder geval betreffende het stuur eraf halen en met dat airbag probleem. Ik raad het ook af, erstens wegens safety, twedens, ik vind het probe stuur het lekkerste stuur dat ik ooit getest heb en laatstens, volgens mij moet je ivm de keuring een airbag installeren als de auto standaard aan die kant een airbag heeft...en persoonlijk vind ik race sturen lelijk :roll: :wink:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 07 Feb 2005, 20:45

Ik heb er zelf ook zitten denken om een ander stuur er in de bouwen, die van de nieuwe Ford series, met die alu look spaken... Qua veiligheid zit het goed want er zit een airbag in, cruise control kunnen we ook over zetten... Maar heb er toch van afgezien wegens het probe logo... vind ik leuker als de alu spaken.
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Sander

Berichtdoor Sander » 20 Feb 2005, 16:22

Ik vind het originele stuur eigenlijk te groot. Het stuur van de huidige mondeo ligt echt veel beter in de hand, en ziet er ook goed uit. Alleen past het originele Probe stuur veel beter bij de rest van het interieur, dus laat hem maar lekker zitten.


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron