Berichtdoor Wim9516V » 04 Feb 2010, 22:07
Alle EU-Probes hebben standaard alarm en startonderbreker. Laatste is er meestal al uitgesloopt bij 1993-1995 modellen omdat die problemen gaf.
Bij 1993-1995 modellen zit het alarm lampje in je dasboard cluster (en de startonderbreker via rode ledje ervoor)
Bij 1996-1997 modellen zit de PADS startonderbreker lampje (sleuteltje) in je dashboard cluster en het alarm ledje ervoor
Alarm gaat altijd aan als de deuren op slot gaan. Gaat het af, dan gaat je claxon loeien en je knipperlichten 1 minuut knipperen. Hij reageert op het openen van de deuren, motorkap en achterklep. En ook op stroomverbruik. Als het alarm aan staat kan je nog wel de achterklep met de sleutelen openen zonder dat het afgaat. Op trillen/tillen reageert het standaard alarm niet.
Test zoals hierboven netjes uitgelegd!
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...