Berichtdoor Wim9516V » 22 Mar 2010, 14:08
Achter uitlijnen is minder kritiek maar best wel eens 1 keer laten doen.
Probleem is alleen dat meestal de stelbouten (onder de plastic kapjes achterophanging) muurvast zitten. Dus best even kijken of je ze zelf al wat kan losdraaien/WD40 zodat de uitlijnboer het netjes kan afstellen.
Mijn 16V ook helemaal laten goedzetten zowel voor als achter in het midden van de spec. getallen. Rijdt wel een stuk soepelder (en rechter!)
En zoals Paul al zei. Als je wat loshaalt bij je voorophanging (onderarmen, stuurstangen, fuseekogels) altijd handing om te laten uitlijnen. Zelfs bij schokbrekers kan het nodig zijn maar iets minder kritiek.
Mijne was na de nieuwe onderarmen helemaal @#(@#*(@#. R+L sporing (afwijkingen) stonden niet gelijk meer en het R wiel drukte de auto naar links. Na uitlijnen was het een wereld van verschil (en genot).
Doei!
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...