Berichtdoor Wim9516V » 19 Aug 2012, 08:08
Richy,
Soms blijft de naald hangen als de cluster te warm wordt. Kan geen kwaad, maar wel vervelend. Tik tegen geven helpt dan wel eens. Enige wat je kan proberen is cluster loshalen en proberen de speling tussen wijzerplaat en naald wat te vergroten.
Verder geeft een V6 cluster inderdaad te weinig toeren, 4/6 van het werkelijke toerental.
Heb ook 24V cluster in mijn 16V maar bij mij werkt ie prima. Truk is om de electronica achter de toerenteller (enkel het deel dat vastzit aan de wijzerplaat) om te wisselen met dat van de 16V cluster en dat doen ie het meteen prima. Of heb je enkel de wijzerplaat veranderd met een V6 overlay? Dan komt die ook gewoon te dicht bij je naald als het (te) warm wordt...
Greetz,
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...