Berichtdoor Wim9516V » 14 Sep 2012, 08:55
Helaas is het geen 1 op 1 erin lepelen, komt toch iets meer bij kijken om het KL_ZE blok goed lopend erin te krijgen en ook de volle 200 PK's eruit te halen.
Geen EGR (uitstootvermindering) meer, andere kabelboom/sensoren, ECU (electronica aansturing motor) en ook midshaft zit met ander boutpatroon vast. Dus het lijkt aantrekkelijk maar er komt dan toch iets meer bij kijken dan gewoon de motor overzetten.
Ik zou gewoon een low mileage KL_DE op de kop proberen tikken (niet te hard wel..gaat ie stuk) tenzij je een KL_ZE project wil opzetten en veel tijd en geduld alsook externe technische kennis erbij kan halen.
Grtz,
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...