Berichtdoor Wim9516V » 27 Okt 2014, 11:49
Hey Winy,
Hij gaat aan en uit. Hoe warmer buiten, hoe meer frequent. Je hoort dan telkens even de koppeling klikken. Ook voel je dit tijdens rijden omdat de auto dan even inhoudt.
Hij hoort niet continu aan te blijven, dan kan duiden op een drukprobleem (compresser draait to bepaalde druk opbouw, gaat ie uit, bij bepaalde gasdruk gaat ie weer aan..
Succes,
Wim
PS: Je had hem toch laten bijvullen? Mijne was ook leeg toen ik 24V kocht, maar zat lek in condensor. Na bijvullen was ie weer leeg na 1 maand. Na nieuwe condensor al jaren niet meer laten bijvullen. Check ook bedraging naar compressor. Die was laatst bij mij doorgesneden door kapotte riem. Ging motortoerental steeds hoger draaien (compensatie compressor aan) maar die draaide natuurlijk niet meer.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...