full speed rosmalen

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

full speed rosmalen

Berichtdoor Tieske Turbo » 05 Mei 2006, 13:53

wie gaat er heen toevallig dit weekend? ik ga zelf waarschijnlijk zondag (voor 99% zeker) en anders de zaterdag.... beetje laat om nou pas te vermelden eigenlijk maar wie weet zijn er toch liefhebbers die toevallig tijd en zin hebben om erheen te gaan.... :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re: full speed rosmalen

Berichtdoor Coen » 05 Mei 2006, 16:04

tieske turbo schreef:wie gaat er heen toevallig dit weekend? ik ga zelf waarschijnlijk zondag (voor 99% zeker) en anders de zaterdag.... beetje laat om nou pas te vermelden eigenlijk maar wie weet zijn er toch liefhebbers die toevallig tijd en zin hebben om erheen te gaan.... :wink:


Ik ga niet heen, heb full speed afgezworen een jaar of twee terug, telkens de zelfde auto's en je was er na een uurtje of twee klaar...
Daar een pleures eind voor rijden en een dikke entree betalen, neej bedankt...

Dit weekend vind de meeting plaats bij groot motorsport in Wormer...
Staat ook wel in het forum, was het helemaal vergeten en heb een dikke 4 dagen geen internet gehad dus die gaan we overslaan denk ik, tenzij er toch mensen heen willen...

Zal in het betreffende topic wel even een post plaatsen...

Groeten, en toch veel plezier daar...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 06 Mei 2006, 16:05

ik ben zelf nog nooit naar full speed geweest dus vandar dat ik en keer ga... had anders mooi je asbak mee genomen 8) eindelijk heb je er toch 1 he
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 06 Mei 2006, 20:11

tieske turbo schreef:ik ben zelf nog nooit naar full speed geweest dus vandar dat ik en keer ga... had anders mooi je asbak mee genomen 8) eindelijk heb je er toch 1 he


Jah super man... we spreken nog wel even wat af :wink:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Mei 2006, 18:17

---EDIT: pc/forum doet moeilijk, jullie ook last van?---


ben dus gisteren geweest en iel me op zich niet tegen. de sprint wel want veel spectaculairs was er niet te zien, op 2 amerikanen na met 450 pk en de bijbehorende burnouts dan :wink: het was trouwens alleen maar tijdrijden en niet 1 op 1 :? de "omroeper" had wel humor :lol: op de dragbaan was ook nog een 3000pk wagen maar die heb ik niet kunnen zien...horen des te meer :shock:

op het veld nog een probe gespot en meteen een kaartje van de club achter de wisser gedaan... later die dag kwam ik 'm tegen toen ie naar huis wou en hij vertelde dat ie al vaak geprobeerd heeft om lid te worden maar het lukt steeds niet :? (zie ander topic) maar goed.... hij heeft er die bodykit op zitten waar ik de naam niet meer van weet :lol: en een lederen interieur van DG Custom Leathers uit Breda (zag ik toevallig :wink: zelf al eens geinformeerd daar...) maar goed , de foto's dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

persoonlijk vind ik die kit niet echt mijn ding...vooral die voorbumper.... en ik zou de wielen verder naar buiten zetten :wink: en die wing mag er van mij ook af eigenlijk.... maar HIJ moet 'm mooi vinden he :wink dat telt (wat blijft het toch cliche maar tis gewoon zo) wat me ook opvalt: tis een euro probe maar heeft wel kleine platen erop :wink:


verders nog wel wat moois gezien (skyline R33, supra MK4, rx7-fd 8) 8) 8) ) heb alleen van de rx7 een foto....


Afbeelding


toen ik naar huis reed, zag ik me toch wat zeg :shock: meer daarover in een ander topic...
Laatst gewijzigd door Tieske Turbo op 08 Mei 2006, 18:46, 1 keer totaal gewijzigd.
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 08 Mei 2006, 18:23

Mooi kleurtje, maar verder niet echt mijn ding.
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 08 Mei 2006, 18:32

ik ken die bodykit wel, vint em echt super lelijk maar goed, smaken verschillen he :wink:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 15 Mei 2006, 21:20

het beloofde fotootje nog van de rx-7

Afbeelding
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 15 Mei 2006, 22:39

Die had je toch al gepost Twan? :lol: Maar geeft niks, ZEER mooie auto imho! 8)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 16 Mei 2006, 00:05

Ja die bodykit is ook niet mijn ding vooral dan de voorkant jah achterkant vind ik ook veelste druk

Jammer dat je geen foto's van het interieur hebt gemaakt had ik wel eens willen zien :D
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 16 Mei 2006, 07:17

ow ja :lol: had gisteren nog even gekeken of ik 'm al gepost had toen maar dat was dus wel zo :lol: zie het nu pas :lol: krijg je met die spuitlak he, dan ben je even niet meer helemaal fris in je kop, ga je wappie dingen van doen he :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers