Motorshow Essen

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 28 Nov 2004, 21:46

Dan moet je alsnog je chassis versterken... of je moet een vouwwagen willen hebben... lijkt me ook niet echt handig :D
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Fusion

Berichtdoor Fusion » 28 Nov 2004, 21:47

heb het weleens overwogen bij een mx6

en is alleen puur voor de looks eigenlijk dus op shows en de rest van de tijd zit ie er vast in

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 28 Nov 2004, 21:49

hmm ik houd het wel bij mijn schuifdakje... Zoek wel wat ander om hem uniek te maken...Geld is een groot probleem in dit leven
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Fusion

Berichtdoor Fusion » 28 Nov 2004, 21:50

lambo deuren voor 1600 euro

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 28 Nov 2004, 21:52

Dat is zekers gaaf, heb er al een aantal foto's van gezien, vanmiddag op s&d een peugeot 206 gezien met lambo's, dat zag er wel weer stoer uit, hoewel het niet echt bij die auto pastte
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 29 Nov 2004, 10:35

hmm is wel een idee, maar dan moeten we het meteen goed aanpakken dan met een aantal probes tegelijk.

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 29 Nov 2004, 10:51

Lambo deuren zie ik wel zitten bij een probe, past er wel een beetje bij...

Trouwens Erwin... die van mij heeft geen schuifkanteldakje :cry:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 29 Nov 2004, 14:37

even wat anders we moeten ons wel aan het topic houden.
Anders weten we en de bezoeker niet meer wat waar hoort.

Hmm moet het zelf dan ook doen 8)

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Nov 2004, 18:15

Ik vind dit niet echt offtopic huub, het gaat over een show... s&d in dit geval, en er word besproken over het uniek maken van de wagen...

Coen... ik dacht dat het standaard was in een Probe, maar dat schijnt dus niet zo te zijn... Dus Coen is met zijn wagentje geschikter om een targa te maken... Just an idea...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 30 Nov 2004, 20:22

ok kan me vergissen, maar hmm targa weet niet of dat wel iets zou zijn voor een probe..

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 30 Nov 2004, 20:35

Beathoven schreef:
Coen... ik dacht dat het standaard was in een Probe, maar dat schijnt dus niet zo te zijn... Dus Coen is met zijn wagentje geschikter om een targa te maken... Just an idea...


Neej Dank je... Ik ga voor de Lambo style deuren als ze een beetje betaalbaarder worden :lol:
En dan de bij... targa dak is wel leuk om te zien maar persoonlijk vind ik dat je bij je tuning of customizing een groot gedeelte van de originele lijn van de auto behoud... met uitzondering van bepaalde auto's maar vooral bij de probe vind ik dat belangrijk... Dus voor mij vind ik het niks
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 01 Dec 2004, 01:20

Coen ik geef je helemaal gelijk... Daarom rij ik meestal met de koplampen dicht, omdat ik dan de lijn van de wagen het mooist vind.... daarom wil ik ook quad eye, zodat de koplampen niet zover open hoeven...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 01 Dec 2004, 07:42

wahahahahaha druk druk druk he erwin....
maar denk het zelfde als jij de body van de auto is geweldig.
straks de 4x H7 lampies erin en klaar is klara

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 01 Dec 2004, 19:46

Beathoven schreef:Coen ik geef je helemaal gelijk... Daarom rij ik meestal met de koplampen dicht, omdat ik dan de lijn van de wagen het mooist vind.... daarom wil ik ook quad eye, zodat de koplampen niet zover open hoeven...


Gewoon stadslichten aan. :wink: Moet het natuurlijk niet donker zijn. :D

:wink:
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 01 Dec 2004, 21:18

Stadslichten aan en sleepy eye :D :P :D

Nou vind die klappies helemaal te wousie (van kleins af aan ben ik al gek op klaplampjes ) dus die gaan er ook niet uit... wil nog wel de conversie van de quadlampies doen maar dan wel die gene die onder de klappies komt... je rijdt dan gewoon bijna altijd met sleepy eye rond :D :D :D
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers