Meeting 25 maart 2005

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen

Ga jij aanwezig zijn op deze meeting?

Peiling eindigde op 01 Mar 2005, 07:40

Ja, uiteraard!!
3
75%
Nee, op 25 maart kan ik niet, 26 maart wel.
0
Geen stemmen
Nee, geen interesse.
1
25%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Fusion

Berichtdoor Fusion » 20 Mar 2005, 14:34

hij staat niet bij calender omdat deze meeting wordt geregeld door en individueel lid die niet in de evenementen commisie zit

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 20 Mar 2005, 14:41

Fusion schreef:hij staat niet bij calender omdat deze meeting wordt geregeld door en individueel lid die niet in de evenementen commisie zit


Ohh zo...maar zou het niet mogelijk zijn om deze soort meets er alsnog bij te zetten als "lokaal" meet of zo iets dergelijks? Om het toch te onderscheiden maar dat ze wel nog zichtbaar zijn op het calendar?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Fusion

Berichtdoor Fusion » 20 Mar 2005, 14:44

dat zou inderdaad kunnen maar voor deze meeting is het eigenlijk te laat om dat alsnog te doen

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 20 Mar 2005, 14:49

Fusion schreef:dat zou inderdaad kunnen maar voor deze meeting is het eigenlijk te laat om dat alsnog te doen


Nee dat klopt...maar als het in de future mogelijk is zou wel vet zijn.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 21 Mar 2005, 08:05

De evenementen commissie bestond naar mijn weten nog niet eens, bij het ontstaan van dit idee. Ik heb het wel met Huub overlegd.
Jammer dat het zo weinig ondersteuning / aandacht verder heeft gekregen.

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 21 Mar 2005, 11:19

mensen even wat anders, wat Ryan bedoelde te zeggen, en dat is een goede opmerking is dat deze meeting wat Gijs wilde organiseren niet door de commisie is gegaan.

Klopt helemaal, maar Gijs kwam met zijn idee bij mij en ik stelde zelf voor om het op het forum te plaatsen en toen was er nog geen commissie.

Dus geen probleem toch?

Maar wat Ryan hiermee wilde zeggen is dat vanaf het moment dat de commissie is aangesteld.
Dus COEN en ROBERT de aangewezen personen zijn om SAMEN met jullie de ideeen door te spreken. Dan daarna deze ideeen verder door te spreken met de andere bestuursleden.

Dat wil dus niet zeggen dat jullie als leden geen ideeen mogen hebben/brengen over een meeting..
Maar neem dan gewoon contact op met een van de twee commissieleden en dan komt het goed...

PS maar deze meeting had er graag bij willen zijn.
Maar ik zit op dit moment in de ziektewet en kan niet eens autorijden :cry: ....

Kom maar met meer van dit soort ideeen....

Fusion

Berichtdoor Fusion » 21 Mar 2005, 13:56

huub bedankt voor het uitleg

bonfie

Berichtdoor bonfie » 21 Mar 2005, 16:31

Oeps ik zie het nu pas.

Is er een mogelijkheid om een mailtje te krijgen als er een nieuw topic wordt geopend in het meeting-forum?

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 21 Mar 2005, 17:40

bonfie schreef:Oeps ik zie het nu pas.

Is er een mogelijkheid om een mailtje te krijgen als er een nieuw topic wordt geopend in het meeting-forum?


In het vervolg krijgt ieder lid van het forum een mailtje over een meeting, waar en wanneer die plaats gaat vinden...

Helaas is dat bij deze een beetje misgegaan :roll:

Groeten,
Coen
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 22 Mar 2005, 16:49

Zo ben vanmiddag zonder problemen door de keuring gekomen dus vrijdag ben ik er 100% 8) . Bonfie, ook nog interesse om te komen? En gijs zou je mij je nummer anders kunnen pm'en daarmee ik je vrijdag als het nodig is op kan bellen :wink:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 24 Mar 2005, 10:40

Voor degene die morgen langs wilden komen.
Ik kreeg net een telefoontje van het tunings bedrijf.
Na 12u kunnen ze de centrale database niet meer in wegens onderhoud. (Dit is een database waar alle chip tuners etc. de motor management en afstel gegevens vandaan halen.) Zonder deze database kan er niets afgesteld worden.
Daarom hebben we de afspraak verzet naar 10u. Dus een ieder die langs wilde komen, je bent welkom, maar iets eerder :wink:

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 24 Mar 2005, 10:50

Gijs schreef:Voor degene die morgen langs wilden komen.
Ik kreeg net een telefoontje van het tunings bedrijf.
Na 12u kunnen ze de centrale database niet meer in wegens onderhoud. (Dit is een database waar alle chip tuners etc. de motor management en afstel gegevens vandaan halen.) Zonder deze database kan er niets afgesteld worden.
Daarom hebben we de afspraak verzet naar 10u. Dus een ieder die langs wilde komen, je bent welkom, maar iets eerder :wink:


Ik ben zeer benieuwd jongens en Gijs...
Ik wil de resultaten van de KLZE zien met je nieuwe chip :P

Succes jongens
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 24 Mar 2005, 10:50

Gijs schreef:Voor degene die morgen langs wilden komen.
Ik kreeg net een telefoontje van het tunings bedrijf.
Na 12u kunnen ze de centrale database niet meer in wegens onderhoud. (Dit is een database waar alle chip tuners etc. de motor management en afstel gegevens vandaan halen.) Zonder deze database kan er niets afgesteld worden.
Daarom hebben we de afspraak verzet naar 10u. Dus een ieder die langs wilde komen, je bent welkom, maar iets eerder :wink:


Moet denk ik geen probleem zijn. Zo lang mijn wekker goed loopt ben ik er zeker en die heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelaten ..en als het weer zo door blijft gaan wordt het nog een mooie rit morgen 8)
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 24 Mar 2005, 18:52

Het adres is:

The Tuning Factory
Albert Thijsstraat 14
Eygelshoven (Kerkrade)

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 24 Mar 2005, 19:59

Gijs schreef:Het adres is:

The Tuning Factory
Albert Thijsstraat 14
Eygelshoven (Kerkrade)


k man.. cya tomorrow dan he 8) ..ik hoop maar dat het niet gaat regenen zo als vandaag :?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers