STEMMEN Automaxx Meeting

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen

Stemmen Automaxx meeting

HELE WEEKEND! (vrij/zat/zon)
4
17%
Een van de dagen (vrij OF zat OF zon)
5
22%
Twee van de 3 dagen
1
4%
Kan niet komen helaas
13
57%
 
Totaal aantal stemmen: 23

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 09 Jun 2005, 16:58

Blijkt dat we sander er ook nog voor de zaterdag kunnen bijschrijven,,heb net het volgende mailtje van hem gehad,,:

Hey Robert,

Ik kom op zaterdag naar de meeting, ik had wel op 2 dagen gestemd maar op zondag is er helaas iets tussen gekomen. Dus je kan mij noteren voor de zaterdag.

Groeten Sander

Dus ja,,weer 1ntje erbij :D

even met huub verder overleggen
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 15 Jun 2005, 14:03

Hey robert heb je alweer een update wie er allemaal gaan?

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 20 Jun 2005, 01:05

Joehoeeee?
is er alweer een balansje opgemaakt?
Gaan we als club? of word het toch als bezoekers? :cry:
Ik heb me weekend kaart inmiddels binnen en ben alle dingen al aan het regelen dus ik zou wel even graag een update willen zien enne de mensen die vrijdag gaan of weekend zal ik even pm sturen dat we even nr's uitwisselen dat we vantevoren even ergens afspreken voor walibi ofzo dat we tegelijk die kant op kunnen.
Ps. neemt er nog iemand een bbq mee? weet niet of we aan 1 bbq genoeg hebben namelijk

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 21 Jun 2005, 09:14

Beste Leden,

Het Automaxx weekend komt er aan!
Wie heeft er al kriebels?

Dit is het laatste overzicht.
Het is mogelijk om als club te komen.
Ik krijg de paddock kaarten een deze dagen binnen.

Vrijdag:

Nemo (Marcel)
Beathoven(Erwin)
Angringo (Robert)
Willemfire
Joeri


Zaterdag:

Nemo(Marcel)
Beathoven(Erwin)
Angringo(Robert
Hudeck (Huub) **
WillemFire**
Joeri
Sander

Zondag:
Nemo(Marcel)
Beathoven (Erwin)
Hudeck(huub)
Houssart
Willemfire**
Coen

Ik heb een mailtje gekregen van Tunersforum:
admin@tunersforum.nl

Sluit aub de volledige mail (inclusief de 'header') bij.

Bericht dat verzonden is:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wie gaat er allemaal mee op zondag??

Geef even een reply in de topic onder meetings en dan kunnen we met alle heen
rijden.

Wel zo gezellig
Misschien tot snel!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik ga hun een mailtje Sturen met het bovenstaande overzicht en eventueel een meeting place te organiseren voordat we daar naar toe gaan.

Ik neem dus de Paddock kaarten mee en ga even met de mensen van Vrijdag overleggen hoe en wat.
Ik denk zelf dat ik er vroeg ben zodra alles open gaat.
Voor de mensen die vragen hebben als je onderweg bent of het niet kan vinden, kunnen jullie mij bereiken op:
06 41964131


Mensen, nog een paar dagen!
Bij mij begint het al te kriebelen.
Zou iemand mischien nog 1 bbq kunnen meenemen want Nemo wist niet zeker of 1 genoeg zou zijn.
Voor de rest neem lekker mee wat je wil,en zeker je goede humeur.
Het wordt prachtig weer dit weekend,25 Graden,precies goed.
Ik heb er ZIN IN.
Mijn tent is geregeld,Jongens en meiden,Hoop jullie allemaal te zien dan!

Gr Robert en Coen meetings
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 21 Jun 2005, 12:32

je bent een engel robert :D haha
ik zat mezelf al helemaal op te vreten omdat ik niks hoorde ;)
maarre bij mij begint het ook al lekker te kriebelen dusse :D
Jij gaat vrijdag dus vroeg? hoelaat denk je ongeveer? dan kunnen we wel ergens in de buurt van walibi afspreken!
tis voor mij denk ik 15/20 minuutjes rijden dus ik ben alleen zo snugger geweest om alleen vrijdag op zaterdag nacht vrij te vragen en niet de nacht ervoor nou jah als jij zegt ik ben er rond 8/9 uur ofzo dan zal ik er ook zijn hopelijk kan ik dan nog net een uurtje slapen hehe ;) we komen de dag wel door :D
Jah ik heb 1 bbq een hibachi ofzoiets maar goed die is niet super groot natuurlijk en het moet er wel een op kolen zijn want er zullen dnek ik geen stopcontacten in de buurt zijn!
Als je wil mag je me wel even bellen of ik bel jouw donderdag even ofzo
Ik heb een ander nummer deze 0623773028
enne hoe gaan we dat doen met het vlees enzo? op de dag zelf kopen denk ik maar heh? misschien is het daar te krijgen en anders even naar een supermarkt.
En nemen jullie zelf ook drank mee enzo?
Ik ben blij dat we als club gaan toch een stuk leuker dan als maar een gewone bezoeker toch :D
Mensen voor die vrijdag komen tot vrijdag en de rest tot zaterdag en zondag ;)

Ps. mijn tent is ook geregeld ga hem morgen even in elkaar zetten voordat ik daar sta te kutten hoe dat ding in elkaar moet haha

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 21 Jun 2005, 13:06

*NeMo* schreef:je bent een engel robert :D haha
ik zat mezelf al helemaal op te vreten omdat ik niks hoorde ;)
maarre bij mij begint het ook al lekker te kriebelen dusse :D
Jij gaat vrijdag dus vroeg? hoelaat denk je ongeveer? dan kunnen we wel ergens in de buurt van walibi afspreken!
tis voor mij denk ik 15/20 minuutjes rijden dus ik ben alleen zo snugger geweest om alleen vrijdag op zaterdag nacht vrij te vragen en niet de nacht ervoor nou jah als jij zegt ik ben er rond 8/9 uur ofzo dan zal ik er ook zijn hopelijk kan ik dan nog net een uurtje slapen hehe ;) we komen de dag wel door :D
Jah ik heb 1 bbq een hibachi ofzoiets maar goed die is niet super groot natuurlijk en het moet er wel een op kolen zijn want er zullen dnek ik geen stopcontacten in de buurt zijn!
Als je wil mag je me wel even bellen of ik bel jouw donderdag even ofzo
Ik heb een ander nummer deze 0623773028
enne hoe gaan we dat doen met het vlees enzo? op de dag zelf kopen denk ik maar heh? misschien is het daar te krijgen en anders even naar een supermarkt.
En nemen jullie zelf ook drank mee enzo?
Ik ben blij dat we als club gaan toch een stuk leuker dan als maar een gewone bezoeker toch :D
Mensen voor die vrijdag komen tot vrijdag en de rest tot zaterdag en zondag ;)

Ps. mijn tent is ook geregeld ga hem morgen even in elkaar zetten voordat ik daar sta te kutten hoe dat ding in elkaar moet haha


Dank je dank je,,,ik doe me best,,,is wel even weer wat gezeik geweest,,,maar na veel bellen en typen,,heb ik alles voor mekaar,,
Ik weet nie precies of ik in eindhoven ben Vrijdag of vanaf adam vertrek,,moet ik nog even uitzoeke,,mar laat je dat wel weten,,,,we moete mischien wel even slim doen en even boodschappe doen voor dat we t terein op gaan want tis nie zo da je even jke auto kan pakke als ie eenmaal op die paddock staat,,,ik neem zeker wel wat drank mee,,en even kolen hale,,lijkt me t beste als ij en ik even afspreke en in ieder geval; voor ons 2e halen(en me meis) en dat als de andere ook wille,,,ze even moete late weten,,
als we voor 10 euri pp dingen hale zitte we goed hyoor

Wij houde even contact kerel,, :P komt allemaal goed,!
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 21 Jun 2005, 13:47

angringo schreef:
*NeMo* schreef:je bent een engel robert :D haha
ik zat mezelf al helemaal op te vreten omdat ik niks hoorde ;)
maarre bij mij begint het ook al lekker te kriebelen dusse :D
Jij gaat vrijdag dus vroeg? hoelaat denk je ongeveer? dan kunnen we wel ergens in de buurt van walibi afspreken!
tis voor mij denk ik 15/20 minuutjes rijden dus ik ben alleen zo snugger geweest om alleen vrijdag op zaterdag nacht vrij te vragen en niet de nacht ervoor nou jah als jij zegt ik ben er rond 8/9 uur ofzo dan zal ik er ook zijn hopelijk kan ik dan nog net een uurtje slapen hehe ;) we komen de dag wel door :D
Jah ik heb 1 bbq een hibachi ofzoiets maar goed die is niet super groot natuurlijk en het moet er wel een op kolen zijn want er zullen dnek ik geen stopcontacten in de buurt zijn!
Als je wil mag je me wel even bellen of ik bel jouw donderdag even ofzo
Ik heb een ander nummer deze 0623773028
enne hoe gaan we dat doen met het vlees enzo? op de dag zelf kopen denk ik maar heh? misschien is het daar te krijgen en anders even naar een supermarkt.
En nemen jullie zelf ook drank mee enzo?
Ik ben blij dat we als club gaan toch een stuk leuker dan als maar een gewone bezoeker toch :D
Mensen voor die vrijdag komen tot vrijdag en de rest tot zaterdag en zondag ;)

Ps. mijn tent is ook geregeld ga hem morgen even in elkaar zetten voordat ik daar sta te kutten hoe dat ding in elkaar moet haha


Dank je dank je,,,ik doe me best,,,is wel even weer wat gezeik geweest,,,maar na veel bellen en typen,,heb ik alles voor mekaar,,
Ik weet nie precies of ik in eindhoven ben Vrijdag of vanaf adam vertrek,,moet ik nog even uitzoeke,,mar laat je dat wel weten,,,,we moete mischien wel even slim doen en even boodschappe doen voor dat we t terein op gaan want tis nie zo da je even jke auto kan pakke als ie eenmaal op die paddock staat,,,ik neem zeker wel wat drank mee,,en even kolen hale,,lijkt me t beste als ij en ik even afspreke en in ieder geval; voor ons 2e halen(en me meis) en dat als de andere ook wille,,,ze even moete late weten,,
als we voor 10 euri pp dingen hale zitte we goed hyoor

Wij houde even contact kerel,, :P komt allemaal goed,!


Ja dat is goed je kan ook eerst naar mijn huis komen helemaal als je van eindhoven vertrekt dan moet je er zo ongeveer langs dus ..... dan kunnen we even de dingen bespreken en even boodschappen doen en dan die kant op
we bellen nog

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 21 Jun 2005, 14:20

Beste Leden,,hie nog wat nuttige info voor degene die komen.
Hou je aub wel aan deze regels,,,denk niet dat dit een probleem zal zijn voor ons,,,(denk dat ik degene ben die er het meeste op moet letten,,haha)


HUISHOUDELIJK REGLEMENT
AUTOMAXX SUMMER EDITION 23 T/M 26 JUNI 2005
>> VERSIE 31/05<<

AUTOMAXX SUMMER EDITION IS EEN EVENEMENT WAAR GEZELLIGHEID MET AUTOLIEFHEBBERS ONDER ELKAAR DE BOVENTOON VOERT. HEB RESPECT VOOR ELKAAR, EN ELKAARS VOERTUIG. KORTOM: MAAK ER VOOR IEDEREEN EEN GEZELLIG EN GEDENKWAARDIG WEEKEND VAN!

BELANGRIJKE TELEFOONNUMMERS:
CALAMITEITEN (EHBO / BEVEILIGING): 06 – 22372060
ORGANISATIE: 06 – 26230256
STROOMVOORZIENING:

1. WAT TE DOEN BIJ CALAMITEITEN

ALS JE GETUIGE BENT VAN EEN CALAMITEIT BEL DAN HET SPECIALE CALAMITEITENNUMMER VAN AUTOMAXX SUMMER EDITION: 06 - 22372060. BEL ALLEEN 112 INDIEN DIT SERVICENUMMER ONBEREIKBAAR IS.

2. WAT MAG ER ALLEMAAL NIET EN WAT MOET ER ALLEMAAL WEL

- BURNOUTS
BURNOUTS ZIJN ALLEEN TOEGESTAAN OP DE SPECIALE BURNOUT BAAN. SPONTANE BURNOUTS WORDEN BEBOET TEGEN EEN TARIEF VAN EURO 250,-. VERWIJDERING VAN HET TERREIN (ZONDER RESTITUTIE ENTREE/CAMPINGGELD) IS HET GEVOLG. HIER WORDT ZEER SCHERP OP TOEGEZIEN.
- GRASSCHADE
GRASSCHADE AAN DE GRASTERREINEN (DOOR ONNODIG CROSSEN) WORDT AAN JE BEREKEND TEGEN EEN TARIEF VAN MINIMAAL EURO 250,-.
- RIJVERBOD OP ZATERDAGAVOND NA 21.00 UUR
OP ZATERDAGAVOND IS VERTREK VANAF HET TERREIN NIET MEER MOGELIJK NA 21.00 UUR. TERUGKOMEN OP HET TERREIN MET DE AUTO KAN OOK TOT UITERLIJK 21.00 UUR. NA DAT TIJDSTIP DIEN JE JE AUTO TE PARKEREN OP DE PARKING VAN WALIBI WORLD EN TERUG TE LOPEN NAAR JE CAMPINGPLAATS.
- RIJVERBOD GEMOTORISEERDE VOERTUIGEN
OM VERKEERSOVERLAST TE VOORKOMEN IS HET VERBODEN TE RIJDEN OP BROMMERS, MOTOREN, QUADS EN DERGELIJKE. NOODZAKELIJK RIJDEN MET DE AUTO MAG NIET MET EEN SNELHEID BOVEN 10 KM/UUR.
- GLASGEBRUIK
IN DE PARTY AREA’S IS GLASWERK NIET TOEGESTAAN.
- PARTY AREA’S EN DRANKGEBRUIK
HET IS NIET TOEGESTAAN OM EIGEN MEEGEBRACHTE DRANK TE NUTTIGEN IN EN OM DE PARTY AREA’S.
- GELUIDSOVERLAST
GELUID/MUZIEK BINNEN EEN STRAAL VAN 50 METER VANAF DE GELUIDSBRON MAG. NA 23.00 UUR WORDT OP DE CAMPINGTERREINEN GELUIDSOVERLAST NIET TOEGESTAAN.
- VEILIG VERTREKKEN EN THUISKOMEN
ER WORDT MET KLEM VERZOCHT OM NA VERTREK VAN HET EVENEMENTENTERREIN DE VERKEERSREGELS TE RESPECTEREN. ER ZAL DOOR DE POLITIE HIEROP STRENG WORDEN OPGETREDEN.
- ONDER INVLOED VAN ALCOHOL EN/OF DRUGS
BIJ DRONKENSCHAP EN/OF VEROORZAKEN VAN LEVENSBEDREIGENDE SITUATIES VOLGT DIRECT AANHOUDING EN OVERDRACHT AAN DE POLITIE.
- AANHOUDING
BIJ BEDREIGING, GEWELDPLEGING, VERNIELING, DRUGSBEZIT, DRUGSHANDEL EN DIEFSTAL WORDT DIRECT OVERGEGAAN TOT AANHOUDING EN OVERDRACHT AAN DE POLITIE.

3. CATERING

- BARBECUE
BARBECUE IS TOEGESTAAN; OPEN VUUR IS TEN STRENGSTE VERBODEN. ELECTRISCHE BARBECUES MOGEN NIET AANGESLOTEN WORDEN OP DE ALGEMENE STROOMVOORZIENING.
- ONTBIJT VOOR KAMPEERDERS
ONTBIJTEN KAN IN DE PARTY AREA VANAF 08.00 UUR TEGEN BETALING VAN MUNTEN.
TIJDENS AUTOMAXX SUMMER EDITION IS ER OOK EEN MOBIELE SRV WAGEN/WINKEL AANWEZIG.
- MUNTEN
MUNTEN ZIJN VERKRIJGBAAR BIJ DE SPECIALE MUNTENKASSA’S. HIERMEE KAN OVERAL DRANK EN FOOD GEKOCHT WORDEN. OOK KAN ER MET PIN WORDEN BETAALD.

4. VOORZIENINGEN

- STROOM
OP ALLE CAMPINGVELDEN ZIJN VERDEELKASTEN AANWEZIG. DE AGGREGATEN DRAAIEN OOK ´S NACHTS DOOR. NEEM VOLDOENDE VERLENGKABELS MEE. INDIEN JE STROOM NODIG HEBT, LET DAN VOOR HET OPZETTEN VAN JE TENT OP DE AFSTAND.
- VUILCONTAINERS EN VUILNISZAKKEN
OVER HET GEHELE TERREIN STAAN VOLDOENDE VUILCONTAINERS. GEBRUIK DEZE CONTAINERS WAAR ZE VOOR WORDEN BEDOELD. BIJ DE INFOTENT ZIJN VUILNISZAKKEN VERKRIJGBAAR.
- DOUCHES EN WC´S
DE DOUCHES EN WC´S WORDEN REGELMATIG SCHOONGEMAAKT. ZORG ERVOOR DAT JE ZELF DE WC’S OF DOUCHES SCHOON ACHTERLAAT, DUS MAAK ER GEEN ZOOITJE VAN.
HOUD ER REKENING MEE, DAT DE DOUCHES ’S NACHTS OP SLOT GAAN. OM 06.00 UUR GAAN ZE WEER OPEN. PROBLEMEN EN OF OVERMATIGE VERVUILING KUN JE MELDEN BIJ DE ORGANISATIE VIA 06 - 26230256.
- PINAUTOMAAT
TIJDENS HET EVENT KAN ER EXTRA GEPIND WORDEN BIJ DE KASSA’S.

5. DIVERSEN

- POLSBAND CONTROLE
HET GEHELE WEEKEND WORDT ER OP DE POLSBANDJES GECONTROLEERD. ZORG ERVOOR DAT JE DIT BANDJE ZICHTBAAR DRAAGT. DOE HEM NIET TE STRAK OM, WANT EEN NIEUW BANDJE KOST WEER 40 EURO.
- KINDEREN TOT 8 JAAR
KINDEREN TOT 8 JAAR HEBBEN GRATIS TOEGANG TOT HET EVENEMENT. HOUD ER REKENING MEE, DAT ER OM LEGITIMATIE GEVRAAGD KAN WORDEN.
- DAGBEZOEKERS EN DE PARTY AREA’S
DAGBEZOEKERS HEBBEN OP ZATERDAG TOT 19.00 UUR TOEGANG TOT DE CAMPINGVELDEN. HEB JE VRIENDEN OF KENNISSEN DIE LANGER BLIJVEN, DAN MOETEN ZE EEN AVONDTICKET KOPEN VOOR 15 EURO.
- VUURWERK
HET IS VERBODEN OM VUURWERK AF TE STEKEN, MEE TE NEMEN OF IN JE BEZIT TE HEBBEN.
- TENTENGEBRUIK
HET IS VERBODEN MET MEER DAN 50 PERSONEN IN EEN TENT TE VERBLIJVEN EN MET MEER DAN 10 PERSONEN IN EEN TENT TE SLAPEN. IS DE TENT GESCHIKT VOOR MEER DAN 50 PERSONEN DAN DIENT ER EEN VERGUNNING AANWEZIG TE ZIJN VAN DE GEMEENTE EN DIENT DE TENT TE VOLDOEN AAN ALLE GESTELDE EISEN DOOR DE GEMEENTE.
- STROOMGENERATOR
INDIEN EEN EIGEN GENERATOR WORDT MEEGENOMEN KUN JE DIT VOORAF MELDEN BIJ DE ORGANISATIE.
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 21 Jun 2005, 15:42

eej robert rijd je auto wel weer vrijdag dan :|
aangezien ik net die mail lees van de onsteking?

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 21 Jun 2005, 21:38

angringo schreef:Dank je dank je,,,ik doe me best,,,is wel even weer wat gezeik geweest,,,maar na veel bellen en typen,,heb ik alles voor mekaar,,


Dus hij doet het weer?
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 22 Jun 2005, 14:37

Neej,,,nog steeds naar de klote,,maar goed,,,probe of nie,,ik kom toch,,,met me meis,,,en ja,,,dit is echt klote!!!!!

sta nou al 2 weken stil,,,en ze hebben die schema van die waardes maar nie,,,dus zal wel NOG n week duren,,,,kut kut kut kutm,,,,,
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 22 Jun 2005, 15:24

angringo schreef:Neej,,,nog steeds naar de klote,,maar goed,,,probe of nie,,ik kom toch,,,met me meis,,,en ja,,,dit is echt klote!!!!!

sta nou al 2 weken stil,,,en ze hebben die schema van die waardes maar nie,,,dus zal wel NOG n week duren,,,,kut kut kut kutm,,,,,

Ach het word toch wel gezellig ;) maar wel jammer jongen
zie je vrijdag en je hebt mail

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 22 Jun 2005, 18:44

En die jongens van de Mazda hebben ook niks?? :roll:

:wink:
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 22 Jun 2005, 20:42

robert, dit komt echt lullig uit ja net voor een meeting maar wees getreurd de mijne staat al 2 maanden stil ipv 2 weken dus het kan altijd nog erger (ook al blijft het klote)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 23 Jun 2005, 09:49

Goh tieske,,,,voel me nou ineens n stuk betersss,,, :D
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers