Contributie 2009

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 18 Feb 2009, 21:33

Beste leden,

We zijn een beetje laat maar dat was omdat we een aantal zaken zeker wilde weten
zodat wij beter service kunnen leveren voor het full member lidmaatschap.

We hebben nu dankzij Sander een direct pasjes systeem kunnen invoeren zodat
wij nieuwe members snel hun pasje kunnen overhandigen.
Ook hebben wij een super BBQ plek kunnen regelen via hem die afgesloten is
van de rest vd camping zodat niemand last heeft van ons,, (zie aardappelveld) :biertje:
Dus deze zomer wordt helemaal te gek! Onze BBQ op ons eigen veld, de duitse meeting, automaxx, en UK meeting, onze eigen meets en ga zo maar door.

We gaan ook achter tshirts voor onze leden aan zodat elke fullmember ook een tshirt nog krijgt voor 2009.
Uiteraard geld de korting voor brezan nog waar ik al aardig wat mee bespaard heb en waarschijnlijk jullie ook.
Ook willen wij weer een setje stickers gaan bestellen.
Kleine stickers gratis voor fullmembers,,en grote zonnebanners met korting voor fullmembers.

Voor de details van het fullmembership verwijs ik jullie naar deze pagina:
viewtopic.php?f=21&t=2698&hilit=nieuw+begin

Mag ik jullie eraan herinneren dat wij al het geld uitsluitend voor de club gebruiken, en het allergrootste deel terug komt bij de leden.
Wij zijn vorig jaar en dit jaar ook flink gegroeid in website ,club en leden en de totale interesse.
De Probe wordt meer een meer een klassieker die gewaardeerd wordt door heel het land.

Daarom is het ZO belangrijk dat onze club blijft voorbestaan!
Wij hebben vorig jaar ZOVEEL mensen op weg geholpen. Meer dan ooit!
En er is meer dank uitgesproken door nieuwe leden voor onze kennis en onze know how en service, daar mogen wij trots op zijn!!

Er zijn al een aantal leden die voor 2009 betaalt hebben.
Dat zijn de volgende:

- moniekje
- ghostje
- stenhove
- Hans III,
- Coen,
- EriQue
- Tino
- Terr-e

Uiteraard willen wij iedereen de kans geven om hun lidmaatschap te verlengen.
Wij hopen op jullie steun.
Voor jullie een kleine bijdrage die zich dubbel en dwars terug betaalt voor onze Probeclub.
We zijn nu 5 jaar verder jongens en het gaat nu echt de goede kant op. Laten we doorgaan in dit tempo.

Bedankt nogmaals allemaal!!
Het bestuur,, Ro, Erwin, Coen en Hans danken jullie voor het bestaan van de Probeclub zoals deze nu zich gemanifesteerd heeft.
Zonder jullie was het nooit mogelijk geweest!!!!

:biertje: :biertje: :biertje:



Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Terr-E » 18 Feb 2009, 21:41

Tssk !!!
Verder natuurlijk bedankt aan iedereen die deze club mogelijk heeft gemaakt ! Dat we nog maar lang mogen genieten van onze Probes !
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 18 Feb 2009, 21:52

Ed,,aangepast!Excuses
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor ProbePower » 18 Feb 2009, 22:02

Ed, goed dat je het opmerkt (je post is reeds verwijderd)... Maar het volgende...

Het Financiele forum is alleen toegankelijk voor de fullmembers... het was ooit de bedoeling hier te posten wat er met het geld in de kas gedaan word... Dus leden die geen fullmember zijn of willen worden kunnen hier niet in komen... Gaat ze ook niets aan want hun geld zit niet in de kas ;)

Wil je toegang tot dat forum, breng dan een zakcentje voor de club mee :mrgreen:
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 18 Feb 2009, 23:05

En nog even een persoonlijke nota,,

Jongens toch,, 5 jaar!
Ik heb die probe ook al 5 jaar!

tis echt sneller gegaan dan ik dacht.
en dan te denken dat we met een msn groups groepje zijn begonnen.
Dan kon je samen beetje lullen op een msn soort blog pagina over de probe.
Er was in belgie niks,,in nederland niks van een probeclub.

Een probe was toen zelfs nog compleet onbekend!
Nu hebben we een CLUB.
En niet zomaar eentje, neej! een zeer hechte.
Je kan een civic hebben, je kan een calibra hebben.

Maar die glimlach op je mond,,wordt toch stukken groter met een probe onder je kont.

daarom,,:

Ik zocht een Auto,,maar wist niet wat voor soort,
een audi,,en nissan,,iets sportief? Wat is nou het gene wat hoort,,,?

Wat hoort bij mij,, wat past bij mij.
ik wil niet op gaan in die menigte,zie die leaserijders, zijn die nou echt blij?

Elke keer als je die sleutel pakt toch dat gevoel, dat krijg je toch niet met een hele boel?
De hele boel van meer van hetzelfde, juist het aparte, abstracte, vreemde maar toch coole, welke autos waren jou idolen?

Ik was allang verliefd geworden al koste het me moeite het niet te laten merken aan de verkoper,
want ik ben geen meeloper.
Ik wil die magie toen ik 13 jaar oud was en ik zelf toen ik een super sport wagen bekeek.
Het enige wat ik nog wist, is dat op de ramen PROBE was geschreven, en ik nakeek,,

Ooit,,ooit zal die van mij zijn zei ik trots......
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Terr-E » 18 Feb 2009, 23:08

=D> Hulde Ro !!! =D>
Zo denk ik er ook over.
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Hans » 18 Feb 2009, 23:10

Ro begint zelfs spontaan te rappen! \:D/
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Hans III
Probe owner
Berichten: 121
Lid geworden op: 18 Dec 2008, 19:01

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Hans III » 19 Feb 2009, 12:26

Oké, als enige (?) die z'n Probe nieuw heeft gekocht, enkele woorden hierover.
Waarom ik toen, geheel tegen mijn principes in, voor een nieuwe heb gekozen? Omdat de Probe écht iets aparts was in tegenstelling tot b.v. de Calibra met een veel "degelijker" en weinig spannende vormgeving. Het blijkt toch de goede keuze te zijn geweest, ik heb er in ieder geval nog altijd veel plezier van. En je merkt aan de reacties dat het nog stééds een auto is die aandacht trekt, ook bij degene die niets met auto's hebben.

Ik ben wel een beetje geschrokken van dat lijstje met betalende leden! Nog niet de helft van het aantal geregistreerden heeft betaald. Ik ging er van uit dat de fullmember leden gewoon hun financiele verplichting op tijd nakomen. Is 25,- teveel? Als ik de
contributies bekijk die ik bij andere verenigingen betaal dan is dit aan de lage kant. Maar ik moet toegeven dat ook daar het innen van de contributie vaak moeizaam verloopt.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor ProbePower » 19 Feb 2009, 12:41

Het is en blijft natuurlijk allemaal vrijwillig... Wij verplichten niemand tot betalen... Wij bieden alleen wat extra's voor diegenen die de club financieel ondersteunen...

Eer wie eer toekomt, daarom ook een duidelijke aangave doormiddel van de groene gebruikersnaam èn een eigen profiel pagina op http://www.probeclub.nl... Wie dat niet wil hoeft dus niet te betalen, hoewel wij en natuurlijk de andere enthousiaste leden dat wel jammer vinden...

Goed, wij maken dus wel dikke winst met de contributie... Na het betalen van de rekening van onze webhosting provider blijft er een hoop over... En dat gebruiken wij weer door jullie steun te bedanken... Denk maar aan de BBQ, denk maar aan de korting die je kunt krijgen op vertoon van je ledenpas... Denk aan de stickers en vooral ook aan het nieuwe idee van bokalen en troffeeën die we bij de volgende meeting (het karten) willen uitreiken...

Doe een dure aankoop en je hebt je contributie er weer uit :wink: En wij, wij kunnen dan doorgaan met het geld dat we in dat geval dus eigenlijk van Brezan via jullie krijgen, zonder reclame te maken :mrgreen:
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Terr-E » 19 Feb 2009, 14:45

Hans III schreef:Ik ging er van uit dat de fullmember leden gewoon hun financiele verplichting op tijd nakomen.


Wat ik begrepen heb is dat die €25,- éénmaal per jaar betaald wordt, maar pas nadat het bestuur er een topic aan geweid heeft. Achterliggende reden hiervoor weet ik niet, maar als ik zie hoe het bericht van Angringo hierboven is geschreven, ga ik er vanuit dat ook het bestuur niet verwacht van de Fullmembers dat ze dit per automatische overschrijving doen. Ik denk dat vóór het eind van februari ( na Sint Salaria dus :wink: ) de meeste Fullmembers wel hun contributie zullen hebben overgemaakt.

Ik ben het overigens wel met je eens dat gezien het aantal geregistreerde gebruikers er wel wat meer betalende leden zouden mogen zijn. Het was ook zo'n beetje het eerste wat ik deed toen ik de Club ontdekt had.
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 19 Feb 2009, 17:33

helemaal eens Ed,!

Wij kondigen het NU ook aan, en dit is traditie gewijs zo geweest zodat wij ook wat updates over het lidmaatschap kunnen geven.

Dus vrees niet!
Er zullen zeker wel leden weer bijkomen die betalen voor 2009.
Nu alleen even afwachten wie.
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Paul
Slave of a probe
Berichten: 3307
Lid geworden op: 29 Mar 2008, 16:10
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Paul » 19 Feb 2009, 17:50

Hans III schreef:Ik ben wel een beetje geschrokken van dat lijstje met betalende leden! Nog niet de helft van het aantal geregistreerden heeft betaald. Ik ging er van uit dat de fullmember leden gewoon hun financiele verplichting op tijd nakomen. Is 25,- teveel?


Volgens mij is gisteren de bulk mail gestuurd voor het betalen van de contributie!!!
Of betaal jij je verkeersovertredingen ook al van te voren?
Dacht het niet.

Ik wou vanavond het geld overmaken maar wacht daar nu kinderachtig 2 weken mee...
'97 Alfa Romeo 146 1.8TS

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 19 Feb 2009, 22:11

nou nou nou,,,

maakt mij niet uit wanneer je in t jaar overmaakt,,ben allang blij DAT je wat overmaakt,,
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Richard » 19 Feb 2009, 22:44

heb het vanmiddag even overgeboekt :)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Re: Contributie 2009

Berichtdoor Angringo » 23 Feb 2009, 11:36

ik heb t ook overgemaakt


Kom op heren!!!
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot]