European Ford Event, Landgraaf

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen

ga je mee zondag 11 september naar EFE in Landgraaf?

Ja
9
56%
Nee
7
44%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Sep 2005, 21:12

misschien dat ik ook nog wel iemand kan gijzelen voor die dag :wink: maar dat is more weight, less performance :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Re: Plattegrond bijgewerkt

Berichtdoor Snout » 08 Sep 2005, 21:12

bonfie schreef:even de flitspaal aangegeven, en waar de weg anders is geworden, tevens goede plaats van de mac aangegeven.
Afbeelding


Ik snap dit niet helemaal..wel de flitspaal maar de M is waar de mac is en X waar we ons zouden treffen?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

bonfie

Berichtdoor bonfie » 08 Sep 2005, 21:13

X = deze weg bestaat niet meer...

Bij de M, dus de mac treffen we dacht ik.

Staat in de tomtom als MacDonalds woonboulevaard heerlen of zo

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Sep 2005, 21:13

ja inderdaad :roll: doe is nie zo wazig david :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 08 Sep 2005, 21:16

Waar heeft ie het allemaal over Tieske?? Ik volg het allemaal niet echt meer. Of ben ik zo suf????

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 08 Sep 2005, 21:16

bonfie schreef:X = deze weg bestaat niet meer...

Bij de M, dus de mac treffen we dacht ik.

Staat in de tomtom als MacDonalds woonboulevaard heerlen of zo


Ok thks..maar ik ga gewoon pim volgen die heeft tomtom dus komt wel goed.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 08 Sep 2005, 21:18

uhm ja, wappie gedoe :? ik neem gewoon mun boeren verstand mee :lol: (en geen tomtom... ga in landgraaf wel tamtam maken dan :lol: )
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

bonfie

Berichtdoor bonfie » 08 Sep 2005, 21:32

Yo coen, we gaan via duitsland, das korter :)

Lekker krossen, en tevens de tank volgooien voor iets minder geld...

Pim

Berichtdoor Pim » 08 Sep 2005, 22:24

Van waar moet jij komen Bonfie? Kan toch bijna niet dat dat korter is naar Heerlen. Komt ook nog eens bij dat als je daar flink gaat karren dat je auto meer verbruikt, dus de winst van het goedkope tanken ineens gereduceerd is tot 0.

Volg mij maar Snout en Tieske. Zou TomTom het niet weten dan weet ik het zelf wel. En zou mijn geheugen me ook weer eens in de steek laten dan heb ik nog twee persoonlijke navigators bij me...........

Het gaat ons dus helemaal lukken om zo snel mogelijk in Heerlen te komen via de kortste weg. Komt ook nog eens bij dat ik alle flitspalen erin heb staan, dus boetes die kunnen er ook bijna niet komen.

Enne................Tieske z'n boerenverstand is schijnbaar ook vrij goed. Hahahahahaha...............

Ow.........nog effe een tip; ik heb gehoord van bekenden dat de Pliesie die dag extra alert is op rare capriolen op de weg. Dus jullie zijn gewaarschuwd!!!!!! Ze hebben schijnbaar een zero-tolerance beleid die dag.

Groetuh van Pim

Pim

Berichtdoor Pim » 08 Sep 2005, 22:27

Ow Snout.................ga je alcoholische shit meenemen????

Hahahahaha........................

Pim

Berichtdoor Pim » 08 Sep 2005, 22:32

Mc Donalds als gps-coordinaten..................hahahahaha............

SUPER SIZE ME!!!!!!!!!!!!!



Wie heeft dat bedacht??? Die clown met die rode schoenen??

bonfie

Berichtdoor bonfie » 08 Sep 2005, 22:36

Pim schreef:Van waar moet jij komen Bonfie? Kan toch bijna niet dat dat korter is naar Heerlen. Komt ook nog eens bij dat als je daar flink gaat karren dat je auto meer verbruikt, dus de winst van het goedkope tanken ineens gereduceerd is tot 0.

Volg mij maar Snout en Tieske. Zou TomTom het niet weten dan weet ik het zelf wel. En zou mijn geheugen me ook weer eens in de steek laten dan heb ik nog twee persoonlijke navigators bij me...........

Het gaat ons dus helemaal lukken om zo snel mogelijk in Heerlen te komen via de kortste weg. Komt ook nog eens bij dat ik alle flitspalen erin heb staan, dus boetes die kunnen er ook bijna niet komen.

Enne................Tieske z'n boerenverstand is schijnbaar ook vrij goed. Hahahahahaha...............

Ow.........nog effe een tip; ik heb gehoord van bekenden dat de Pliesie die dag extra alert is op rare capriolen op de weg. Dus jullie zijn gewaarschuwd!!!!!! Ze hebben schijnbaar een zero-tolerance beleid die dag.

Groetuh van Pim


Waar moeten we jullie meeten dan? Regel anders alles even met coen, dan rij ik wel mee. P.S. Het voordeel van via NL rijden is dat ik daarvan de flitspalen in de tomtom heb :) Naast de macs, burgerkings en trajectcontroles. Ook alle pin-automaten staan er in om nog even geld te halen voor de vergeetachtige mensen, zoals ik.

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 08 Sep 2005, 23:59

Nou in mijn tom tom staan 2 macs in heerlen maar niet die haha ;)
maar ik navigeer gewoon naar de trompenburg straat ofzo de mac zie je dan vanzelf wel
239 km van me huissie af :D
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 09 Sep 2005, 03:21

Pim schreef:Van waar moet jij komen Bonfie? Kan toch bijna niet dat dat korter is naar Heerlen. Komt ook nog eens bij dat als je daar flink gaat karren dat je auto meer verbruikt, dus de winst van het goedkope tanken ineens gereduceerd is tot 0.

Volg mij maar Snout en Tieske. Zou TomTom het niet weten dan weet ik het zelf wel. En zou mijn geheugen me ook weer eens in de steek laten dan heb ik nog twee persoonlijke navigators bij me...........

Het gaat ons dus helemaal lukken om zo snel mogelijk in Heerlen te komen via de kortste weg. Komt ook nog eens bij dat ik alle flitspalen erin heb staan, dus boetes die kunnen er ook bijna niet komen.

Enne................Tieske z'n boerenverstand is schijnbaar ook vrij goed. Hahahahahaha...............

Ow.........nog effe een tip; ik heb gehoord van bekenden dat de Pliesie die dag extra alert is op rare capriolen op de weg. Dus jullie zijn gewaarschuwd!!!!!! Ze hebben schijnbaar een zero-tolerance beleid die dag.

Groetuh van Pim


Wie kom't ut oosten, en via Duitsland naar limburg rijden is korter dan via nederland :wink:
Elke Twentenaar weet dat :D

We karren dus ook straight to the point naar Heerlen...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 09 Sep 2005, 10:54

Okeej dan achterhoekers/tukkers.............we zien jullie wel in Heerlen. Rijd voorzichtig in Duitsland................raar volk daar!


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers