ProbeFest 2011 UK - 10 t/m 12 juni 2011

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

ProbeFest 2011 UK - 10 t/m 12 juni 2011

Berichtdoor Terr-E » 02 Jan 2011, 20:45

Het is weer een nieuw jaar, en dus kunnen we weer vooruit kijken naar nieuwe meetings.
Sinds 2006 organiseren onze westerburen jaarlijks hun voornaamste evenement, genaamd ProbeFest.
Zeker de laatste paar jaar is dit een van de grootste Probe-meetings ter wereld, waarbij vorig jaar maar liefst 95 Probes aanwezig waren.
Het is een gezellig evenement voor iedereen, de jongste deelneemster vorig jaar was 2, de oudste rond de 70, en er was zelfs iemand die een complete roedel honden mee nam.
Zie ook het topic met de foto's van afgelopen jaar.
Voor degenen die geïnteresseerd zijn, op het UKPOC forum zullen alle officiële mededelingen te vinden zijn.

Kaarten zullen ter zijner tijd te koop zijn via de Ford Probe Store, en kosten rond de ₤10 (ongeveer €11,66 volgens de huidige wisselkoers) per Probe.

De locatie is dezelfde als de voorgaande 2 jaar :
Trentfield Farm ( Google Maps )
Church Laneham
Retford
DN22 0NJ
Kosten voor de overnachting waren afgelopen jaar ₤12 per tent per nacht.

Natuurlijk is er dan ook nog de kwestie hoe daar te komen. Hier zijn verschillende opties voor, afhankelijk van hoeveel geld / tijd / moeite je erin wilt steken.
- Vliegtuig ; Het dichtstbijzijnde vliegveld is Robin Hood Airport bij Doncaster (ja, zo heet het echt !) Ik weet alleen niet zeker of er in die periode ook directe vluchten heen gaan. Ik heb wel even kort gezocht naar vluchten richting de diverse luchthavens in de Midlands, en prijzen liggen ruwweg tussen de €60 en €150 (retour). Dat is wel exclusief de Probe, daar zal je een stevige toeslag over moeten betalen denk ik ;)
- Trein ; Vanaf Calais, Frankrijk gaat een trein door de Eurotunnel naar Folkstone. Prijzen zijn afhankelijk van de dag en tijd waarop je van de trein gebruik maakt, maar beginnen vanaf €118,- (retour). ( Google Maps )
- Boot naar Dover ; vanaf Calais of Duinkerke gaat een veerboot naar Dover. Ook hier zijn de prijzen afhankelijk van de dag en tijd van afvaart, en liggen ongeveer tussen de €38,- en €75,- (retour). ( Google Maps )
- Boot naar Hull ; Vanaf Rotterdam Europoort gaat een veerboot naar Hull. Prijzen zijn afhankelijk van de tijd waarop ze geboekt worden ; hoe verder van te voren hoe goedkoper. Op dit moment betaal je €236,- voor een (retour) overtocht, inclusief overnachting in een kamer met eigen douche en toilet. ( Google Maps )
Houd hierboven wel rekening met het feit dat het via Dover / Folkstone een flink eind rijden is. Ik heb in de Google Maps voorbeeldjes de Dorpsstraat in Putten als vertrekpunt genomen, omdat dit geloof ik als meest centrale punt in Nederland gebruikt wordt.
Putten - Calais 346km, Folkstone - ProbeFest 363km
Putten - Europoort 139km, Hull - ProbeFest 126km

Ik heb al geboekt, dus ik ben er sowieso bij !
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."

Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

Re: ProbeFest 2011 UK - 10 t/m 12 juni 2011

Berichtdoor Terr-E » 31 Mar 2011, 23:39

Kaarten voor deze meeting zijn vanaf heden beschikbaar in de Ford Probe store :

PROBEFEST 2011 Ticket
Prijs : €11,26 + €1,95 porto

Voor vragen, antwoorden en slap geouwehoer over ProbeFest kunnen jullie natuurlijk ook terecht op het UKPOC Forum.
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers