drenthe tour

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

drenthe tour

Berichtdoor Noobstein91 » 16 Mei 2013, 22:27

Zoals nog weinig weten, hadden Robert, Richy en wij (Marianne en ik) het plan van 11 steden tocht meer te houden, maar een tour door drenthe. Met leuke dingen verdeeld over een leuke en gezellige dag in drenthe. Ik had al overlegt met Robert om als afsluiter een bbq te houden bij ons in ter apel. De tour tocht zal iets van 125 km bedragen over binnen en landwegen.

Naderde informatie volg.
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Richard » 17 Mei 2013, 08:53

nou gezellig hoor! halen jullie vlees e.d.? dan gaan wij na 5 minuten maar weer weg!

Sorry, maar afgelopen jaar wou je helemaal niks met de bbq te maken hebben terwijl dat wel was afgesproken en nu opeens wil je de bbq bij je zelf houden??
niet dat ik kom of zo, maar vind het erg tegenstrijdig allemaal... en daar komt bij dat ook ter apel voor de meesten te ver weg is, net als vorig jaar bij mij.

maar hoor graag hoe de andere mensen hier over denken..
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: drenthe tour

Berichtdoor winy » 17 Mei 2013, 13:45

het is inderdaad een behoorlijk eind uit de buurt van limbabwe :?
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Noobstein91 » 18 Mei 2013, 08:05

@Richard: volgens mijn topografisch geheugen, ligt friesland verder uit het midden dan drenthe. ;)

En voor meer gezelligheid nodigen wij de duitsers ook uit.
En om toe te voegen, vinden Robert en Richy het een super idee. ;)
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Richard » 18 Mei 2013, 10:14

nou volgens mijn topografisch geheugen, en die van Maps, is vanuit hartje nederland (utrecht) leeuwarden korter rijden en dichterbij dan ter appel :mrgreen:
en het midden van drenthe is bijna het zelfde als leeuwarden, maar nog steeds verder haha. check maps KUT!

ik ben persoonlijk gewoon van mening, ook door de ervaring van 2012, dat de bbq/tourrit ergens in midden nederland georganiseerd moet worden.
dit om het voor alle betalende leden leuk te houden, en ze zo ook wat van hun geld terug zien.
de mensen die nu uit het zuiden als limburg, brabant etc. moeten komen gaan echt niet helemaal naar groningen, friesland of drenthe rijden..
net als dat ze dat afgelopen jaar ook niet deden, en achteraf heel goed te begrijpen!

dan krijg je mensen die vervolgens hun lidmaatschap gaan op zeggen omdat ze het het geld niet meer waard vinden. de bbq/tourrit is eigenlijk nog het enige hoogtepunt van de probeclub zelf. en daar zit ook een stukje contributie in mee berekend.
en ik weet dat we al een paar mensen als lid zijn verloren doordat ze het het geld niet meer waard vonden. noem geen namen, niet nodig.
zo, een heel verhaal, maar ik denk eerlijk gezegd dat er meerdere mensen het hiermee eens zullen zijn, met name de mensen uit het zuiden.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: drenthe tour

Berichtdoor Robert » 18 Mei 2013, 11:42

Ik denk dat de ondertoon van dit topic een beetje moet gaan veranderen... We willen in goede harmonie hier met elkaar omgaan naar mijn mening.

Wat vorig jaar is gebeurt, dat is gebeurt, heel vervelend maar dit jaar maken we er gewoon een knallende BBQ van. Het punt over de afstand ben ik het mee eens, Ter Apel (net als leeuwarden) is voor onze vrienden uit limburg erg ver. Ik woon nu tijdelijk in Zeist, perfect in het midden van land, maar ik woon in een flat, dus dat is ook niet te doen.... Het volgende moet wel goed begrepen worden: het lidmaatschap is meer waard vind ik. In januari is er de mogelijkheid geweest om te karten, de BBQ en er komt nog iets aan wat betaald gaat worden door de kas, dus denk niet dat we de full members tekort doen. Anders hoor ik het graag.

Als iemand een betere locatie heeft voor de BBQ (in het midden van het land), schroom niet, het bestuur staat altijd open voor goeie ideeën.

Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Nick » 18 Mei 2013, 13:46

Ben geen betalend lid, maar kwam nog wel s langs op de BBQ, maar Ter Apel voor mij ook een beetje te ver vanuit zuidholland..
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Noobstein91
Slave of a probe
Berichten: 3212
Lid geworden op: 16 Dec 2009, 18:43
Locatie: Reduzalem.
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Noobstein91 » 18 Mei 2013, 14:59

Ter apel, ligt nog geen 2 km buiten drenthe. Zal wel ver rijden zijn, maar hoe zit het dan voor een meeting in limburg of ergens anders is het zuiden? Zo gezegt zijn "we" verplicht om in utrecht alle meetings/bbqs te doen.....
!,,!. (Ford Racing) .!,,!

I Love The Blue Oval. :P
'94 Ford Porbe 16v (Rest In Many Pieces)
'94 Ford Probe GT hitting a tree is not a good thing to do. :P
It's an real Canadian. '95 Ford Probe GT
'00 Ford Ka Daily Driver...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: drenthe tour

Berichtdoor Robert » 18 Mei 2013, 15:25

Hier heeft Arjen ook een punt. We kunnen niet iedereen tevreden stellen. Sowieso staat een meeting in het noorden én in het zuiden op de planning, op een gegeven moment moeten er knopen doorgehakt worden (vaak ben ik dat en ook dat is niet altijd even makkelijk), nu helemaal (vakanties).

Voor het begrip (pak even jouw voorbeeld Nick, je hebt gelijk ook): hij vindt het te ver rijden, maar zouden we de BBQ bij hem doen in zuid-holland dan is dat voor bijv Arjen en Richard weer te ver rijden, en hoho niet te vergeten onze nieuwe aanwinst en trouwe meeting ganger: Mac (friesland).


Ik stel voor nu het volgende voor:

De Drenthe tourrit blijft staan (details heb ik na veel overleg in mn hoofd, komen deze week op het forum), vwb de BBQ: kom maar met ideeën...

Als er iemand er niet mee eens is hoor ik het wel, bel/sms/whatsapp/PB/fax/.... mij.

Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: drenthe tour

Berichtdoor Richard » 18 Mei 2013, 17:55

uiteraard hoeven niet alle meetings in het midden van het land.. heb ik ook niet gezegd.
club meetings en tour ritten kunnen af en toe in het noorden, af en toe midden en af en toe in het zuiden om iedereen blij te houden.
maar de dingen die we vanuit de clubkas organiseren waaronder de bbq zouden het beste ergens in het midden van nederland te houden, zodat het voor alle leden te doen is om te komen en iedereen een stukje zal moeten rijden. dan blijft iedereen tevreden die voor hun lidmaatschap betaald.

misschien een idee om gewoon ergens een camping plek te vragen waar we met de auto's mogen staan en stroom kunnen gebruiken, en waar we beetje afgelegen staan van overige camping gasten zodat die geen last van ons hebben.
kunnen mensen e.v.t. blijven overnachten op de camping plaats in hun tent.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Michiel
Slave of a probe
Berichten: 2673
Lid geworden op: 04 Apr 2009, 14:36
Locatie: Melderslo (L)

Re: drenthe tour

Berichtdoor Michiel » 21 Mei 2013, 22:55

Ben geen betalend lid, maar wanneer de datum mij uitkomt kom ik vlees happen. Ik ga zeker niet naar Drenthe of hoger. Ben het volledig met Richard eens, qua clubkas meetingen. Verlies niet nog meer betalende leden, want het zijn er al minder dan ik gewend ben.. Camping is ideaal! Wat kost een camping nou? 10 euro voor n grote tent en dan je auto...
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping

Gebruikersavatar
Teus
Probe addict
Berichten: 1094
Lid geworden op: 18 Nov 2010, 10:13
Locatie: Meerssen (L)

Re: drenthe tour

Berichtdoor Teus » 22 Mei 2013, 20:26

:thumright: De Drenthe Tour is een goed initiatief, jammer dat er zo'n negatieve discussie over dit topic op het forum is.
Ik doe in ieder geval mee met een BBQ, waar die dan ook is.
Het zou leuk zijn als er Duitsers zijn die ook willen komen. De Probe-fanaten van MT Garage uit Oldenburg zitten wel dichtbij Drenthe, Groningen, Friesland. Misschien dat die wel mee willen doen.
:mrgreen: Belangrijkste is dat we met onze eigen club een BBQ en een tourtocht doen.
Ik ben benieuwd wat voor BBQ er komt, of twee :wink:
1989 FORD PROBE LX U9
Bright Red Clearcoat Metallic
Scarlet Red Interior

Engine type: 2.2 Liter 12-valve in-line 4-cylinder
targa open air roof, luxury feature.

MF44
Probe friend
Berichten: 87
Lid geworden op: 20 Dec 2012, 09:27

Re: drenthe tour

Berichtdoor MF44 » 24 Mei 2013, 11:40

Ben er zeker bij als het zover is.

Maakt me niet zoveel uit waar de meeting/bbq is. Als het een beetje afwisseld qua noord-oost-zuid-west vind ik het prima. :D


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron