Nieuwjaarsmeeting Ford Team Overijssel...

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Vincent. Hees

Berichtdoor Vincent. Hees » 09 Jan 2006, 12:47

Coen schreef:Heej....

Gister was de meeting in Deventer...
Ik vond het een best geslaagde meeting alleen was de probe opkomst HEEEEEEEL erg laag...
We hebben het record van 3 verbetert met 2 :cry: , alleen onze Slager was uit Friesland aan komen vliegen...

Maar goed, volgende keer beter...

Groeten,


Coen,

Ik had eigenlijk ook aanwezig willen zijn maar mijn probe moest naar de garage i.v.m kapotte stabilisatorstang + distributieriem + aandrijfashoezen.

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 09 Jan 2006, 17:17

Ik kon niet komen, mijn vrouw is net geopereerd, komt wel weer goed.
Ben nu een beetje huisman :cry:
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 09 Jan 2006, 17:30

Jah Vincent, ik had je ook wel verwacht, maar goed die reden is goed gekeurt :wink:
Alles in orde nou?

@Jos:
Volgende keer beter, was voor jou ook wel een heel eind uit de buurt... Aangezien dit geen officiele probeclub meeting was verwachte ik eigenlijk alleen de leden hier uit de buurt, maar goed dat een Fries zich ook geroepen voelde anders had ik er alleen gestaan :roll:
Heb me wel vermaakt daar niet van :D

Maar veel beterschap aan je vrouw, was toch niks ernstig's hoop ik...

Heb je trouwens al de ramen gelapt? en stofgezogen? en afgewassen, afgestoft, gedweild, wc gepoetst, opgeruimd, eten gekookt???
:lol: :lol: :lol:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 09 Jan 2006, 18:49

Zeg Coen, ik moet ook nog wel eens gaan werken. By the way, haar schouder had een peesscheur en was daarbij ook nog eens ontstoken.
Toevallig de re schouder, dus heb ik mijn zoontje, de cameraman, geleerd
om te schakelen met de Probe zodat mijn vrouw toch binnenkort kan gaan rijden,(als dat mag????), erg voorzichtig!!!
We hebben wel een poetsvrouwtje in de arm genomen voor de "typische karweitjes".
\:D/
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 09 Jan 2006, 19:08

ben niet geweest helaas maar voor mij was het ook wel even uit de buurt he (ja coen ik weet wat je gaat zeggen bla bla :lol:) en ging dus naar de meeting van tunersforum in Vianen maar toen ik uiteindelijk (teveel gezopen dus dan lig je best wel lekker in je bedje he :lol:) aan wou rijden belde er al iemand dat alles afgelopen was dus ik hoefde al nie meer te komen.... ben toen naar den bosch gegaan en heb wel even mooi mun FPR opgehaald :D de BC komt volgende week :D het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat (als het goed is dan) eerst de keuring en dan die zooi erop en dan zullen we eens kijken coen :twisted:

afijn, wie weet volgende keer dat ik er dan wel ben :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 09 Jan 2006, 21:30

Komt goed...

Volgende keer beter...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Vincent. Hees

Berichtdoor Vincent. Hees » 11 Jan 2006, 13:44

Coen schreef:Jah Vincent, ik had je ook wel verwacht, maar goed die reden is goed gekeurt :wink:
Alles in orde nou?

@Jos:
Volgende keer beter, was voor jou ook wel een heel eind uit de buurt... Aangezien dit geen officiele probeclub meeting was verwachte ik eigenlijk alleen de leden hier uit de buurt, maar goed dat een Fries zich ook geroepen voelde anders had ik er alleen gestaan :roll:
Heb me wel vermaakt daar niet van :D

Maar veel beterschap aan je vrouw, was toch niks ernstig's hoop ik...

Heb je trouwens al de ramen gelapt? en stofgezogen? en afgewassen, afgestoft, gedweild, wc gepoetst, opgeruimd, eten gekookt???
:lol: :lol: :lol:


Ja Coen, hij loopt werkelijk weer als een zonnetje nu. Voor je het weet is 't de homokineet..... en dat wou ik graag voor zijn met mijn hoezen. I'm ready to make some miles again. Wel een rekening van 1400 euro die ik moest betalen, maar de liefde is diep....en sterk....dus...."ZE" straalt weer als nooit te voren.

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 15 Jan 2006, 15:44

jammer altijd dat soort dingen wanneer het juist niet moet :cry: :cry:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers