zomaar een ideetje

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Anonymous

zomaar een ideetje

Berichtdoor Anonymous » 18 Dec 2005, 18:16

Ik zat es te denken...is het geen leuk ideetje om weer eens een ouderwetse Mac meeting te houden ergens langs een snelweg. Zit nog niet zo heel lang op dit forum maar volgens mij is zoiets toch al een tijdje geleden. het zou dan trouwens mijn eerste meeting worden :P Nou ik merk wel wat de reacties worden. (zat te denken aan ergens begin van het nieuwe jaar)

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 18 Dec 2005, 18:28

Goed idee, gewoon een Macmeeting zonder verdere toestanden.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 18 Dec 2005, 19:05

Ben ik het helemaal mee eens, zat er zelf ook weer aan te denken...

8 januari zijn we uitgenodigt voor een mac meeting door FTO, zie het andere topic...
Voor velen zal dit wel te ver weg zijn dus een meer centrale mac meeting in het land een eindje verder in Januari vindt ik een goed idee...

Trouwens naar Deventer ga ik zelf wel heen (ben namelijk ook lid van FTO) en zou het mooi vinden als er meerdere probe-gekken met mij gingen...
Heb al een mass-email geprobeert te sturen maar krijg steeds een Error...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 18 Dec 2005, 22:23

Nou ik doe liever wat meer dan alleen bij de mac een beetje rondhangen. Dat is een keer leuk om iedereen even te leren kennen maar ik rij liever in colonne door een gebied of koppel een meet met een activiteit. Ik denk niet dat ik naar centraal nederland ga rijden alleen voor een mac meet..maar goed that's my opinion en als er genoeg interesse voor is dan moeten jullie het zeker doen.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 19 Dec 2005, 09:19

oh maar dat is ook zeker een goed idee, een lekker tochtje maken met ze allen of er een activiteit bij doen, had niet echt een idee wat er nou op zo'n meeting werd gedaan vandaar.

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 20 Dec 2005, 14:28

lijkt me idd aan goed plan,,,gewooin een mooie route anders door bv utrecht centrum uitstippen,,,stuk snelweg erbij,,,lekker gaan happen,,,m ss de avond val net mee pakken dat me ik nu eindeliujk eens me hele neon werk project kan laten zien! hahaha

coen,,ik kan ook geen mass email meer doen,,heb t geprobeerd voor xander zijn gestolen velgen,,mar helaas,,,is huub te bereiken?

Mzzl ro
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 20 Dec 2005, 20:21

angringo schreef:lijkt me idd aan goed plan,,,gewooin een mooie route anders door bv utrecht centrum uitstippen,,,stuk snelweg erbij,,,lekker gaan happen,,,m ss de avond val net mee pakken dat me ik nu eindeliujk eens me hele neon werk project kan laten zien! hahaha

coen,,ik kan ook geen mass email meer doen,,heb t geprobeerd voor xander zijn gestolen velgen,,mar helaas,,,is huub te bereiken?

Mzzl ro


gewoon vaak proberen, mijn laatste mass mail heeft ook 4 dagen geduurt voor het lukte...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers